BB
צילום: יח"צ

BB&A Worldwide: המשרד מצטרף לרשת Tribe Global

Tribe Global היא רשת פרסום עצמאית וצעירה שהוקמה ב-2012 על ידי שותפים מהולנד ומסקוטלנד. החיבור בין הצדדים הוא במתכונת אפיליאיישן - ייצוג ללא שותפות/רכישת מניות
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום ויחסי הציבור BB&A בבעלותם של מוטי בן בכר, קובי אמזלג וערן קליגר מצטרף לרשת הפרסום העולמית Tribe Global, וישמש כנציגה בשוק הישראלי. השותפות היא במסגרת אפילאיישן - ייצוג מקומי ללא שותפות/רכישת מניות. 

רשת Tribe Global היא רשת פרסום עצמאית וצעירה שהוקמה ב-2012 על ידי שותפים מהולנד ומסקוטלנד. היא מונה כיום כ-30 סוכנויות תקשורת באירופה, צפון אמריקה, דרום אמריקה, המזרח התיכון, המזרח הרחוק ואוסטרליה. בין החברים ברשת נמצאים אחד ממשרדי הפרסום העצמאיים הגדולים ביותר בקנדה, משרדי מיתוג בניו יורק ובלונדון וחברת יחסי הציבור המובילה בסין.

מבחינת סדרי הגודל - מדובר במין שמצא את מינו - רשת קטנה שמצרפת אליה משרדים עצמאיים, במתכונת אפיליאיישן שמדלגת על תהליך הרכישה הארוך והמורכב. הרשת הוקמה במטרה להוות אלטרנטיבה לתאגידי הפרסום העולמיים הגדולים, כגון: WPP, אומניקום, IPG, פובליסיס, HAVAS ועוד, כשהיא מספקת למשרדים העצמאיים החברים בה מאגרי ידע לשיתוף בין הסוכנויות, פריסה בינלאומית של קמפיינים גלובליים ורשת קשרים בפריסה עולמית. מטה הרשת ממוקם באמסטרדם, וחבריה נפגשים פעמיים בשנה במקומות שונים בעולם ומקיימים קשרי עבודה רציפים בעבודה על לקוחות גלובליים משותפים, הגשת מכרזים לפעילות תקשורת בינלאומית, כנסים שונים ועוד.

חבירה לרשת בינלאומית לא אמורה להזניק את BB&A ולהפוך אותו לאחד מהמשרדים הגדולים בישראל, אבל מה שכן, כלי שכזה בארסנל יעניק להם אפשרות להציע את עצמם כספק נוסף למותגים ישראלים בינלאומיים שחלק מהפעילות שלהם נעשית מול קהל בחו"ל. המסלול הזה יכול להיות דו סטרי כאשר המשרד ינסה לצרף לפורטפוליו הלקוחות שלהם - מותגים בינלאומיים שמבקשים לחדור לשוק הישראלי. 

קובי אמזלג, מבעלי BB&A אמר לאייס: ״אנחנו שמחים שטרייב גלובל בחרו בנו לייצג אותם בישראל. בשוק תקשורת דינמי וגלובלי כמו זה שקיים היום אנחנו עדים לחיבורים מעצימים של משרדים עצמאיים ברחבי העולם על מנת להציע אלטרנטיבה גלובלית, חכמה ורעננה לעומת ענקי הפרסום העולמיים שהולכים ומאבדים מכוחם ככל שהענף משתנה״.

איאן רייט, יושב ראש Tribe Global: ״אנחנו תרים בכל העולם אחר סוכניות כמו BB&A - עצמאיות, יצירתיות, צעירות ובעלות מנעד שירותי תקשורת רחב. ב-BB&A פגשנו צוות מדהים שמתאים ל-DNA של הרשת ומעשיר את החברים בה. כבר עכשיו אנחנו פועלים יחד במסגרת כמה פרויקטים גדולים". 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    שפוי 27/07/2016 21:33
    הגב לתגובה זו
    יש לך בעיה רצינית. טוקבקיסט/ית אנונימי/ת עלוב/ה.
  • 6.
    נדב שיינברג 27/07/2016 15:00
    הגב לתגובה זו
    לצערי הייתי לקוח לתקופה קצרה של החבר'ה האלה שחוץ משם באותיות באנגלית אין בהם ממש. זהו שמי ואינני מסתתר. מביך לדעת שאפשר להיות כלום ולא כלום ועדיין לעשות רוח
  • 5.
    אנשים טובים נטולי אגו ת'כלס עבודה. בהצלחה (ל"ת)
    חבר 26/07/2016 21:14
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    רגב 26/07/2016 18:06
    הגב לתגובה זו
    כלום+כלום= תמיד ישאר אותו דבר - כלום
  • שי 27/07/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    תגובה אופיינית לפרסומאי מתוסכל שלא עשה כלום בחיים - איש מריר שבטוח שהוא הכי חכם בעולם אבל כל היום שומע ״לא״ מלקוחות. הוא בטוח שהם לא מבינים כלום אבל האמת הפוכה. איש קטן שמסתתר מאחורי שם בדוי. לא מכיר את החבר׳ה מהכתבה (פעם עבדתי חודשיים עם אחד מהם...). אני בטוח שהם לא כלום. הם אולי לא עומדים בסטנדרטים שלך... אבל כנראה שהם השיגו יותר ממה שאתה תשיג אי פעם
  • 3.
    רועי 26/07/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף עושים משהו גדול
  • 2.
    נעמה המגניבה 26/07/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    חמודים מאוד
  • 1.
    כל הכבוד!! (ל"ת)
    יובל 26/07/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.