מתהדק הקשר בין רוסלנה ל'רשת': תוביל סדרת רשת באתר הטיולים החדש Mood
הדוגמנית רוסלנה רודינה חוזרת לשתף פעולה עם רשת. פיינליסטית גמר הישרדות תוביל סדרת רשת שתשודר במסגרת אתר הטיולים החדש Mood שהשיקה הזכיינית.
לאייס נודע כי התכנית של רודינה, זוגתו של איל גולן ומי שסיימה את העונה השביעית של הישרדות במקום השלישי, תיקרא 'רוסלנה באקסטרים', כאשר בכל פרק היא תתנסה במשימות אקסטרים כמו סנפלינג ובאנג'י, לעיתים מלווה בחברותיה. את הסדרה שצילומיה יתחילו בשבוע הבא, מביים אלעד זכאי, וכל פרק יהיה באורך של 5 דקות. בשלב זה לא ידוע האם בסופו של דבר הפורמט הזה יתורגם גם למסך הקטן.
הסדרה הזאת אמורה להיות אחת ממספר סדרות שנמצאות בימים אלו בפיתוח, ושיובילו את אתר Mood, שהושק בימים האחרונים, במקביל לחזרתה של המרוץ למיליון, עוד מותג טלוויזיוני מצליח של רשת. בזכיינית החליטו להקים אתר בתחומי הטיולים, שגם יוכל לקדם את 'המרוץ', לאחר הקשתו בשנה האחרונה של אתר יאמיז, אתר האוכל שמלווה את משחקי השף. את האתר החדש תערוך יעל גולן, תחת אחריותה של עורכת הראשית של הדיגיטל בזכיינית, נועה תמיר.
Mood, שיתמחה בחופש, אקסטרים וטיולים בארץ ובחו"ל, יכלול את תכני 'המרוץ למיליון', מאחורי הקלעים, ראיונות עם הזוגות המתמודדים, 4 סדרות רשת, מדריכי יעדים בחו"ל, המלצות לטיולים בארץ, רשימות, מדריכי אקסטרים ועוד, תוך התמקדות במספר תחומים כשהמרכזיים שבהם מדריכי יעדים וטיפים ליעדים שישראלים אוהבים, בלוגים של ישראלים שחיים בחו"ל ובלוג המלצות של מיכאל שיחור מ'מדריכי שיחור'. האתר יכלול גם ממשק הזמנת חופשות וטיסות בשיתוף עם חברת גוליבר, ומערכת הזמנת כרטיסים להופעות ואירועים בשיתוף עם האפליקציה החדשה OMGWHEN. האתר גם יסקור טיולים מפתיעים בארץ, מדור אקסטרים.
כמו כן הוא ישדר עוד תכני טלוויזיה של הזכיינית כגון הישרדות, פספורט והחופשה המושלמת, כל תכניות הטיולים ששודרו בארץ, בערוץ 24/7 לייב סטרימינג חינמי.
סמנכ"ל הדיגיטל ב'רשת', דובב גולדשטיין, מסר כי "באופן מפתיע, עד היום לא נבנה אתר רציני שמתמקד בתוכן וידאו בעולמות אלו בישראל. Mood הוא אתר חובה לכל אחד מאתנו ואנחנו מבטיחים שיכיל את כל מה שניתן לדמיין שיעניין את הגולשים".
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
