פרסום ראשון

לא תאמינו למה העיתונים החרדים החליטו להחרים סיור כתבים של אל על לפולין

נציגי יתד נאמן, המודיע והמבשר הודיעו למארגנים כי החליטו לבטל השתתפותם בנסיעה לפולין בשל מעורבותה של ההסתדרות הציונית בסיור, וגם בגלל השתתפותן של נשים
אלכסנדר כץ | (5)

סיור כתבים ביוזמת אל על בשיתוף ההסתדרות הציונית עבור התקשורת הדתית והחרדית יצא אתמול (יום ב') לפולין במסגרת מהלך לקידום טיולי משפחות מהמגזר, בליווי תכנים יהודיים. ואולם, לאייס נודע כי חלק מהמוזמנים לסיור החליטו לבטל את הנסיעה, בשל 2 סיבות שעשויות להיראות לנו - החילוניים - מוזרות. 

ה"מחרימים" הם היומונים החרדיים יתד נאמן, המודיע והמבשר. הכתבים שכבר הוזמנו לטיסה ואף צורפו לקבוצת וואטסאפ ייעודית שכללה את כלל המשתתפים, הודיעו למארגנים מטעם אל על כי החליטו לוותר על הנסיעה, בגלל מעורבותה של ההסתדרות הציונית, דבר הנוגד את אמונתם הדתית המתנגדת לציונות. סיבה נוספת לביטול היא השתתפותן של 3 נשים בנסיעה, עיתונאית מטעם אחד השבועון הדתי-לאומי בשבע, ונציגות של עיריית ירושלים וההסתדרות הציונית עצמה.

בכל מקרה נציגי העיתונים החרדיים הוסרו בעקבות הודעתם, מקבוצת הוואטסאפ של הנסיעה. נציג מהאתר החרדי בחדרי חרדים דווקא יקח חלק בסיור. גורם המכיר את הפרטים, ביקר את התנהלות העיתונים החרדיים, ועקץ אותם בשיחה עם אייס באומרו: "אם אל על הייתה שמה 100 אלף שקל בפרסום בכל אחד מהעיתונים, כמו גדולים הם היו באים". 

הטיסה שיצאה אתמול נחתה בוורשה, וצפויה לחזור כבר מחר בערב מקרקוב לישראל. במהלך הסיור צפויים נציגי התקשורת לסייר במחנות ריכוז וגטאות, להגיע לישיבת חכמי לובלין ולבקר במקומות בעלי זיקה יהודית. 

מאל על נמסר: "מדובר בנסיעה משותפת יחד עם ההסתדרות הציונית במטרה לחזק את המאבק באנטישמיות. צר לנו כי מספר אנשים החליטו לבטל את השתתפותם בסיור. אנו מצרים על כך ומכבדים את החלטתם".

את תגובות המבשר ניתן היה להשיג. במערכת המודיע נמסר: "תתקשר מחר". מנכ"ל יתד נאמן זליג אורלנסקי, אמר לאייס: "אני לא מכיר במדויק את הפרטים, אבל אני יכול להעריך שהוועדה הרוחנית של העיתון לא תאשר כזו נסיעה שעשויה להיות קשורה לגורמים שיש לנו בעיה עקרונית איתם".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יוסי 24/05/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    מעניין שעם נשים להיכנס למיטה זה בסדר אך לטוס בוז לכם עיתונאים חרדים תישארו לכם בגיטאות שלכם
  • 3.
    כמו מוסלמים הפרדה פנאטית בין הג'נדרים (ל"ת)
    פשוט חושך ובערות 22/05/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מבפנים 18/05/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    ליצנים מגוחכים שנתקעו בזמן לפני 200 שנה
  • 1.
    וואוו איזו חדשה מרעישה ממש סקופ (ל"ת)
    סרגיי 18/05/2016 08:15
    הגב לתגובה זו
  • נשמה טובה אתה (ל"ת)
    אייל 18/05/2016 08:35
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״