פרסום ראשון

לא תאמינו למה העיתונים החרדים החליטו להחרים סיור כתבים של אל על לפולין

נציגי יתד נאמן, המודיע והמבשר הודיעו למארגנים כי החליטו לבטל השתתפותם בנסיעה לפולין בשל מעורבותה של ההסתדרות הציונית בסיור, וגם בגלל השתתפותן של נשים
אלכסנדר כץ | (5)

סיור כתבים ביוזמת אל על בשיתוף ההסתדרות הציונית עבור התקשורת הדתית והחרדית יצא אתמול (יום ב') לפולין במסגרת מהלך לקידום טיולי משפחות מהמגזר, בליווי תכנים יהודיים. ואולם, לאייס נודע כי חלק מהמוזמנים לסיור החליטו לבטל את הנסיעה, בשל 2 סיבות שעשויות להיראות לנו - החילוניים - מוזרות. 

ה"מחרימים" הם היומונים החרדיים יתד נאמן, המודיע והמבשר. הכתבים שכבר הוזמנו לטיסה ואף צורפו לקבוצת וואטסאפ ייעודית שכללה את כלל המשתתפים, הודיעו למארגנים מטעם אל על כי החליטו לוותר על הנסיעה, בגלל מעורבותה של ההסתדרות הציונית, דבר הנוגד את אמונתם הדתית המתנגדת לציונות. סיבה נוספת לביטול היא השתתפותן של 3 נשים בנסיעה, עיתונאית מטעם אחד השבועון הדתי-לאומי בשבע, ונציגות של עיריית ירושלים וההסתדרות הציונית עצמה.

בכל מקרה נציגי העיתונים החרדיים הוסרו בעקבות הודעתם, מקבוצת הוואטסאפ של הנסיעה. נציג מהאתר החרדי בחדרי חרדים דווקא יקח חלק בסיור. גורם המכיר את הפרטים, ביקר את התנהלות העיתונים החרדיים, ועקץ אותם בשיחה עם אייס באומרו: "אם אל על הייתה שמה 100 אלף שקל בפרסום בכל אחד מהעיתונים, כמו גדולים הם היו באים". 

הטיסה שיצאה אתמול נחתה בוורשה, וצפויה לחזור כבר מחר בערב מקרקוב לישראל. במהלך הסיור צפויים נציגי התקשורת לסייר במחנות ריכוז וגטאות, להגיע לישיבת חכמי לובלין ולבקר במקומות בעלי זיקה יהודית. 

מאל על נמסר: "מדובר בנסיעה משותפת יחד עם ההסתדרות הציונית במטרה לחזק את המאבק באנטישמיות. צר לנו כי מספר אנשים החליטו לבטל את השתתפותם בסיור. אנו מצרים על כך ומכבדים את החלטתם".

את תגובות המבשר ניתן היה להשיג. במערכת המודיע נמסר: "תתקשר מחר". מנכ"ל יתד נאמן זליג אורלנסקי, אמר לאייס: "אני לא מכיר במדויק את הפרטים, אבל אני יכול להעריך שהוועדה הרוחנית של העיתון לא תאשר כזו נסיעה שעשויה להיות קשורה לגורמים שיש לנו בעיה עקרונית איתם".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יוסי 24/05/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    מעניין שעם נשים להיכנס למיטה זה בסדר אך לטוס בוז לכם עיתונאים חרדים תישארו לכם בגיטאות שלכם
  • 3.
    כמו מוסלמים הפרדה פנאטית בין הג'נדרים (ל"ת)
    פשוט חושך ובערות 22/05/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מבפנים 18/05/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    ליצנים מגוחכים שנתקעו בזמן לפני 200 שנה
  • 1.
    וואוו איזו חדשה מרעישה ממש סקופ (ל"ת)
    סרגיי 18/05/2016 08:15
    הגב לתגובה זו
  • נשמה טובה אתה (ל"ת)
    אייל 18/05/2016 08:35
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״