'בייק אוף' פושרת מול סופ"ש של ש.ח. בערוץ 10; 23% לראיון עם מאיר דגן ב'עובדה'
תכנית ריאליטי האפיה בייק אוף ישראל (קשת, ערוץ 2) חזרה למוצ"ש לאחר שבועיים היעדרות ורשמה אמש (יום שבת) נתון פושר של 24.5% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. לקט של 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) הניב 13.6%.
מנגד, גם לאחר סיום חופשת פסח, בערוץ 10 מתקשים להיפטר מההרגל של השידורים החוזרים, ולא נתנו לצופים אפילו דקה של שידור מקורי וחדש אתמול בערב. עם סיום החדשות, שידרו בערוץ את סרט הדוקו 'החי"רניקית' שקיבל 6.5%, ובהמשך 'לה פמיליה' עם 5.6%, 'רפי רשף אינטימי' עם 3.6%, ו'שי בשידור' עם 2.4%. כתבות 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלו 6%.
בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) קיבלה 20.5% ממול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 7.4% בלבד – הנתון הנמוך ביותר שלה מאז אוגוסט 2015. 'חדשות השבת' (ערוץ 1) קיבלה 4.6%, ואחריה 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם נתון גבוה יחסית של 5.8%.
יום ו'
2 פרקי סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) הניבו 18% ו-16.8%, ואחריהן ספיישל 'בייק אוף' (קשת, ערוץ 2) עם 11.1% ושידור חוזר של השעשועון BOOM (קשת, ערוץ 2) עם 7.3%. לקט של 'שי בשידור' (ערוץ 10) קיבל 5.6%, ולקט של 'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 2.7%.
ראש בראש בפרה-פריים: המהדורה המוקדמת של 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלה 8.8% מול 5.5% למהדורה המקודמת של 'שישי' (ערוץ 10).
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלה 15.2% מול נתון נמוך של 5.9% בלבד ל'שישי' (ערוץ 10). 'יומן' (ערוץ 1) רשמה 3.6%.
יום ה'
עובדה (קשת, ערוץ 2) סוגרת עונה עם הריאיון המדובר עם ראש המוסד לשעבר מאיר דגן, שהלך לאחרונה לעולמו. הראיון צולם בתקופה בה כבר היה חולה קשה, ובידיעה כי ישודר רק לאחר פטירתו. המשדר הניב 23%, וסגר עונה עם ממוצע עונתי זהה של 23%. מנגד, סרטו האחרון של מוטי קירשנבאום ז"ל - בדרך לנהר (ערוץ 10) הניב 9.2% ,
הסרט הדוקומנטרי 'בחצר האחורית' (קשת, ערוץ 2) ניפק 18.9%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 10.5%, 'הצינור' (ערוץ 10) קיבלה 7.9%, שידור חוזר של 'החברים של נאור' (ערוץ 10) ניפק 6.4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 5.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-4.8%, ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 2.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) רשמה 12.2% מול הסרט הדוקומנטרי 'המלחמה האחרונה של ילדי טהרן' (ערוץ 10) עם 7% ו'המוסף' (ערוץ 1) עם 2%.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 18.6% בלבד מול 9.9% ל'חדשות 10' 9.9% ו-3.5% ל'מבט' (ערוץ 1).
- 1.לא ביקורתית אומרת את 08/05/2016 16:31הגב לתגובה זויורדת למכנה המשותף הנמוך. מגישים חסרי טעם, תוכן דוחה אפשר היה לעשות מזה דבר נפלא בינתיים בא להקיא!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
