רדיו ללא הפסקה 103FM
צילום: לוגו

דלית עופר עוברת לרדיו ללא הפסקה – וחוזרת לשתף פעולה עם אור צלקובניק

אחרי שפרשה מגלגלצ, תגיע מייסדת התכנית 'ארבע אחרי הצהריים' לתחנה האזורית ותיקח חלק בעריכת 'שבת עברית'. בתחנה תפגוש מי שהיה עובד שלה, ועכשיו ינהל אותה - צלקובניק
אלכסנדר כץ |

דלית עופר, המייסדת והעורכת של התכנית המיתולוגית 'ארבע אחרי הצהריים' בגל"צ, מצטרפת החודש לרדיו ללא הפסקה והיא תיקח חלק בעריכת 'שבת עברית', רצועת השירים העבריים של התחנה שמתחילה בשישי אחר הצהריים ומסתיימת בשבת בלילה.

 

עופר כיהנה כמנהלת גלגלצ בין השנים 2006-2014, ועוד קודם לכן הייתה מנהלת מחלקת המוזיקה בגל"צ. היא יזמה וערכה תכניות רדיו שהפכו לציוני דרך כמו 'המילה האחרונה', 'אחרי המלחמה' (שהביא ליצירת האלבום 'אפר ואבק'), 'זאת המנגינה שלנו' ועודו. היא נחשבת למומחית בתחום הזמר העברי ואחראית בין השאר ל-6 אלבומי אוסף מצליחים של 'ארבע אחרי הצהרים'. ב-2014 עזבה את גל"צ.

 

'שבת עברית' ברדיו ללא הפסקה נוסדה לפני קרוב ל-20 שנה. היא מפגישה את הקלאסיקות הגדולות של המוזיקה העברית עם פנינים מוזיקליות נשכחות עוד מהעשורים הראשונים לקום המדינה.

 

כעת תחזור עופר לעבוד עם אור צלקובניק, מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, שהיה המנהל המוזיקלי של גלגלצ כאשר זו הייתה מנהלת התחנה המוזיקלית.  

           

"בהיותי סרבנית סדרתית להצעות עבודה מאז פרישתי, הפתעתי אפילו את עצמי בקלות ובשמחה בהן נעניתי לפניה של רדיו ללא הפסקה", מסרה עופר. "מצאתי בה מענה לגעגועיי ל-2 אהבות גדולות שלי - עריכה מוזיקלית וזמר עברי. על הדרך זכיתי גם באכסניה נעימה מאין כמותה, עם אנשים מצוינים שחלקם אף עבדו לצידי במהלך השנים. לעונג לי להצטרף למותג המנצח שיצר יואב חנני ולשלב עמו כוחות בעריכת רצועת סוף השבוע שמכבדת, מוקירה ומשמרת את הקלאסיקה הישראלית להנאת המאזינים".

 

צלקובניק אמר כי הוא "שמח לשוב ולשתף פעולה עם דלית עופר, אשת הרדיו האגדית, שמצטרפת למשפחת FM103 ומביאה עמה ל'שבת עברית' ניסיון, הבנה ועושר תרבותי רב. יחד איתה ועם יואב חנני, העורך המייסד של הקונספט המוביל והאהוב, נמשיך ברדיו ללא הפסקה לשמר את שורשי המוסיקה העברית ולחלוק כבוד לדורות המייסדים שלה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.