איקאה
צילום: יח"צ
TV

חכם, רשע, תם וזה שלא לקחו בחשבון: מקאן בסדרת סרטי חג מעולה לאיקאה

בסדרת הסרטים החדשה של מקאן עבור IKEA, ליל הסדר מתואר כ"סיוט של ארוחת החג" עם לוק ויזואלי שמשלב בין פונט תנ"כי לסרטי האימה דלי התקציב מהאייטיז. אפשר לקבוע רשמית - צוות IKEA במקאן עושה את העבודה
משה בנימין | (3)
נושאים בכתבה IKEA מקאן תל אביב

עכשיו כבר אפשר לקבוע רשמית, הצוות של מקאן תל אביב שעובד על תקציב IKEA עושה עבודה מעולה. למרות שרשתות רהיטים מקומיות נהנות לשלוח חיצים היישר לבטן הרכה של המותג השבדי, ומצידן, מדובר באסטרטגיה לא רעה, ב-IKEA יחד עם מקאן תל אביב העלו רמה בחודשים האחרונים עם סדרת סרטים שהחלה בפתרונות האחסון וכעת מקדמת, לקראת פסח, את מגוון הכסאות של הרשת.

בסדרת הסרטים החדשה של מקאן עבור IKEA, ליל הסדר מתואר כ"סיוט של ארוחת החג" עם לוק ויזואלי שמשלב בין פונט תנ"כי לסרטי האימה דלי התקציב מהאייטיז. בפשטות שכוללת צילום של שולחן סדר ערוך עם קריינות ברקע, 3 הסרטים מציגים בדרך הומוריסטית את הסיטואציה המוכרת שבה חלק מהאורחים נתקעים עם כסא לא נוח בעליל, כל אחד מסיבותיו הוא. בסוף כל סרט עולה הכותרת: "אל תתנו לכסא להפוך לסיוט של החג".

  

קרדיטים:

מכת קריאייטיב: נדב פרסמן, סיגל עבודי, אודי אביטל, עידן קרביץ כפיר פרץ ואדי גרצמן. מכת ניהול לקוח: אלדד וינברגר, דניאלה קלינגר ורותם מזרחי.

מכת אסטרטגיה: אלון ליבוביץ'.

מכת הפקה: אדווה נבון ונווה זרח.

מכת לקוחות: אפרת צור פורת והילה ברוך.

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ג׳יזס 14/04/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    אבל זה עשוי ממש טוב, סרטונים שאם היו יכולים להיות מתורגמים בכיף היו הופכים לקמפיין בינלאומי לאיקאה. משה הכותרת סבבה שירגע האפס פה למטה
  • 2.
    היחיד שיודע 13/04/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    גם אם היה מדובר בקמפיין ראוי (והוא פ׳סדר, לא יותר) הכותרת מדיפה ניחוח של יח״צ זול ומתאמץ. באמת שזה מיותר, אף אחד גם לא קונה את זה. משה, אתה חכם מדי לטקסטים כאלה.
  • 1.
    מכת שעמום (ל"ת)
    רעמסס השני 13/04/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאלטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.