מתי יהב מסודה סטרים ות'ור ביורנסן. הסנסציה הבינלאומית
צילום: יח"צ
ראיון

הסנסציה סביב הסרטון של סודה סטרים: "כשצריך רעיונות מטורפים אנחנו פונים לאלנבי"

הרעיון, סיפור המסגרת שעליו נתפר התסריט ואליו לוהק הענק ביורנסן התחיל בכלל ממתי יהב - סמנכ"ל השיווק הגלובלי של סודה סטרים. משם המשיך ופיתח את הרעיון משרד הפרסום אלנבי שרושם תחנה נוספת בדרכו להגשים את חלום הפעילות הבינלאומית
משה בנימין | (10)

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מייגע (ל"ת)
    מיוגע 01/05/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אילן 13/04/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    יש בסרט משהו מיושן, שיושב על תבנית נונסנס שלא כל כך עובדת (תהיו כנים, צחקתם כשראיתם?) הליהוק גאוני ווניה במאי שכל פרסומאי היה מת לעבוד איתו. אבל הסרטו בכללותו, לא מבריק ולא חדשני בשום אופן. ומה זה התגובות מתחתי??? עוד רגע מגיעים לאב'שך גמד...
  • 3.
    תור 07/04/2016 20:14
    הגב לתגובה זו
    כותבים על זה בכל העולם ורק באייס יש מי שמלכלך. ביצה עלובה
  • נכון חייבים לאהוב את זה וזהו! ביצה אחותך (ל"ת)
    אבנר 07/04/2016 22:58
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    פרובנציאלי 07/04/2016 20:13
    הגב לתגובה זו
    עוד אפס קנאי מקומי
  • השיא שלי יהיה סרט בכיכוב אמא שלך (ל"ת)
    אבנר 07/04/2016 22:58
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ש.עמום 07/04/2016 18:01
    הגב לתגובה זו
    מזל שאפשר לקנות צפיות ב2 סנט.
  • אחת 07/04/2016 22:11
    הגב לתגובה זו
    המתחנפים יישפכו הילולים אבל זה כל כך ארכאי ונראה לפני
  • אתה אפס (ל"ת)
    נעם 07/04/2016 21:08
    הגב לתגובה זו
  • אבנר 07/04/2016 22:57
    כלומניק