
צילום: יח"צ
ראיון
הסנסציה סביב הסרטון של סודה סטרים: "כשצריך רעיונות מטורפים אנחנו פונים לאלנבי"
הרעיון, סיפור המסגרת שעליו נתפר התסריט ואליו לוהק הענק ביורנסן התחיל בכלל ממתי יהב - סמנכ"ל השיווק הגלובלי של סודה סטרים. משם המשיך ופיתח את הרעיון משרד הפרסום אלנבי שרושם תחנה נוספת בדרכו להגשים את חלום הפעילות הבינלאומית
- 5.מייגע (ל"ת)מיוגע 01/05/2016 11:50הגב לתגובה זו
- 4.אילן 13/04/2016 17:22הגב לתגובה זויש בסרט משהו מיושן, שיושב על תבנית נונסנס שלא כל כך עובדת (תהיו כנים, צחקתם כשראיתם?) הליהוק גאוני ווניה במאי שכל פרסומאי היה מת לעבוד איתו. אבל הסרטו בכללותו, לא מבריק ולא חדשני בשום אופן. ומה זה התגובות מתחתי??? עוד רגע מגיעים לאב'שך גמד...
- 3.תור 07/04/2016 20:14הגב לתגובה זוכותבים על זה בכל העולם ורק באייס יש מי שמלכלך. ביצה עלובה
- נכון חייבים לאהוב את זה וזהו! ביצה אחותך (ל"ת)אבנר 07/04/2016 22:58הגב לתגובה זו
- 2.פרובנציאלי 07/04/2016 20:13הגב לתגובה זועוד אפס קנאי מקומי
- השיא שלי יהיה סרט בכיכוב אמא שלך (ל"ת)אבנר 07/04/2016 22:58הגב לתגובה זו
- 1.ש.עמום 07/04/2016 18:01הגב לתגובה זומזל שאפשר לקנות צפיות ב2 סנט.
- אחת 07/04/2016 22:11הגב לתגובה זוהמתחנפים יישפכו הילולים אבל זה כל כך ארכאי ונראה לפני
- אתה אפס (ל"ת)נעם 07/04/2016 21:08הגב לתגובה זו
- אבנר 07/04/2016 22:57כלומניק