הצעד הבא בקריירה הבינ"ל של דנה בלום: עוברת מפראג ל-OgilvyONe ברלין
בלום סרטורי עברה למשרד הברלינאי בו תשמש כמנהלת הקריאייטיב של יחידת הדיגיטל. הסוכנות תעבוד בין השאר על התקציב הגלובלי של נסקפה. האזינו לפינה של אייס ברדיו ת"א
לפני כשנה וחצי עברה לצ'כיה דנה בלום סרטורי, בוגרת מקאן ישראל, שם מונתה למנהלת יחידת הדיגיטל של רשת אוגילבי - OgilvyOne. כעת היא ממשיכה לתחנה הבאה בקריירה הבינ"ל שלה, כשהיא עוברת בימים אלו ל-OgilvyOne ברלין בו תשמש כמנהלת הקריאייטיב של המשרד.
בלום סרטורי היא אחת מבוגרות מחלקת הדיגיטל של מקאן תל אביב שם עבדה לצד טאלנטים נוספים כמו ניר רפואה ודניאל ברק, שכמוה, גם הם עושים חיל בשנים האחרונות מעבר לים. בשנתיים שקדמו למעברה לפראג היא שימשה כפרילנסרית ובין השאר עבדה לצד רפואה על הקמפיין נושא הפרסים "בוקרשט לא בודפשט" שהפך אותה לשם מוכר באירופה לאחר שזכה באריה ברונזה בפסטיבל קאן.
OgilvyOne היא זרוע הדיגיטל של רשת אוגילבי העולמית. ברשת הפרסום הוחלט כי עבור הנציגות של אוגילבי בברלין יוקם 'קריאייטיב האוס' שיפעל למעשה כזרוע הקריאייטיב דיגיטל של אוגילבי גרמניה. הסוכנות תפעל ללא מנכ"ל ותעבוד על התקציב הגלובלי של נסקפה באופן בלעדי ובנוסף, על שאר לקוחות הסוכנות לצד סניפים אחרים.
- מהרדיו, דרך מקאן לפראג: דנה בלום מונתה למנהלת קריאייטיב דיגיטל באוגילבי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בלום סרטורי אמרה הבוקר (יום ד') לאייס כי "יש תחושה של התחלה, ומצד שני, בהיותנו חלק מסוכנות עולמית, כבר יש הרבה עבודה ומשרדים גדולים, ותוכניות שנתיות".
- 8.המוח היהודי ממציא לנו קמפיינים.. (: (ל"ת)מעריץ 01/03/2016 15:21הגב לתגובה זו
- 7.יס! מזל טוב! (ל"ת)ג׳יזס 04/02/2016 21:40הגב לתגובה זו
- 6.דנה מי? (ל"ת)לא ברור בכלל 03/02/2016 15:45הגב לתגובה זו
- 5.גם כשרונית וגם אנושית. מברוק דנה. (ל"ת)קולגה 03/02/2016 15:08הגב לתגובה זו
- 4.רינה מצליח 03/02/2016 13:22הגב לתגובה זומתה עליה - ממזרתה קטנה
- 3.מעיין 03/02/2016 12:43הגב לתגובה זוכי כשמגיע מגיע, הכי מוצלחת, מוכשרת, נוטפת כריזמה ומקצועיות. פשוט מעולה! ובהצלחההההההה!
- 2.בהצלחה!!! (ל"ת)און 03/02/2016 12:35הגב לתגובה זו
- 1.זכו. מוכשרת כמו שד!!! (ל"ת)הילה קורח 03/02/2016 12:09הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.