הצעד הבא בקריירה הבינ"ל של דנה בלום: עוברת מפראג ל-OgilvyONe ברלין
בלום סרטורי עברה למשרד הברלינאי בו תשמש כמנהלת הקריאייטיב של יחידת הדיגיטל. הסוכנות תעבוד בין השאר על התקציב הגלובלי של נסקפה. האזינו לפינה של אייס ברדיו ת"א
לפני כשנה וחצי עברה לצ'כיה דנה בלום סרטורי, בוגרת מקאן ישראל, שם מונתה למנהלת יחידת הדיגיטל של רשת אוגילבי - OgilvyOne. כעת היא ממשיכה לתחנה הבאה בקריירה הבינ"ל שלה, כשהיא עוברת בימים אלו ל-OgilvyOne ברלין בו תשמש כמנהלת הקריאייטיב של המשרד.
בלום סרטורי היא אחת מבוגרות מחלקת הדיגיטל של מקאן תל אביב שם עבדה לצד טאלנטים נוספים כמו ניר רפואה ודניאל ברק, שכמוה, גם הם עושים חיל בשנים האחרונות מעבר לים. בשנתיים שקדמו למעברה לפראג היא שימשה כפרילנסרית ובין השאר עבדה לצד רפואה על הקמפיין נושא הפרסים "בוקרשט לא בודפשט" שהפך אותה לשם מוכר באירופה לאחר שזכה באריה ברונזה בפסטיבל קאן.
OgilvyOne היא זרוע הדיגיטל של רשת אוגילבי העולמית. ברשת הפרסום הוחלט כי עבור הנציגות של אוגילבי בברלין יוקם 'קריאייטיב האוס' שיפעל למעשה כזרוע הקריאייטיב דיגיטל של אוגילבי גרמניה. הסוכנות תפעל ללא מנכ"ל ותעבוד על התקציב הגלובלי של נסקפה באופן בלעדי ובנוסף, על שאר לקוחות הסוכנות לצד סניפים אחרים.
- מהרדיו, דרך מקאן לפראג: דנה בלום מונתה למנהלת קריאייטיב דיגיטל באוגילבי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בלום סרטורי אמרה הבוקר (יום ד') לאייס כי "יש תחושה של התחלה, ומצד שני, בהיותנו חלק מסוכנות עולמית, כבר יש הרבה עבודה ומשרדים גדולים, ותוכניות שנתיות".
- 8.המוח היהודי ממציא לנו קמפיינים.. (: (ל"ת)מעריץ 01/03/2016 15:21הגב לתגובה זו
- 7.יס! מזל טוב! (ל"ת)ג׳יזס 04/02/2016 21:40הגב לתגובה זו
- 6.דנה מי? (ל"ת)לא ברור בכלל 03/02/2016 15:45הגב לתגובה זו
- 5.גם כשרונית וגם אנושית. מברוק דנה. (ל"ת)קולגה 03/02/2016 15:08הגב לתגובה זו
- 4.רינה מצליח 03/02/2016 13:22הגב לתגובה זומתה עליה - ממזרתה קטנה
- 3.מעיין 03/02/2016 12:43הגב לתגובה זוכי כשמגיע מגיע, הכי מוצלחת, מוכשרת, נוטפת כריזמה ומקצועיות. פשוט מעולה! ובהצלחההההההה!
- 2.בהצלחה!!! (ל"ת)און 03/02/2016 12:35הגב לתגובה זו
- 1.זכו. מוכשרת כמו שד!!! (ל"ת)הילה קורח 03/02/2016 12:09הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
