זגורי הופכת לאימפריה: סדרת הדגל של HOT נמכרה לאולפני SONY
חברת הכבלים HOT רושמת הישג משמעותי עם מכירת זכויות העיבוד לסדרת הדגל שלה - זגורי אימפריה - לאולפני SONY. את הגרסה האמריקאית יכתוב דייויד שור, יוצר הסדרה המצליחה האוס. על העסקה חתומה המחלקה הבינלאומית של אולפני הרצליה שגם הפיקו את הסדרה.
'זגורי אימפריה' שנוצרה, נכתבה ובוימה על ידי מאור זגורי הפכה לסדרה המצליחה ביותר בתולדות HOT. בימים אלו נמצאת העונה ה-3 שלה בשלבי פיתוח מתקדמים. היא עלתה למסך בשנת 2014 בהפקת אולפני הרצליה ושודרה במשך 2 עונות. במרכז הסדרה, עומדת משפחת זגורי, משפחה רוויית מתחים וסכסוכים, אשר מותו של הסבא וחזרתו של הבן אביאל לאחר שנים רבות של היעדרות פותחת מחדש תיבת פנדורה בין כל חלקי המשפחה. את הסדרה כתב וביים המחזאי מאור זגורי ואת התפקידים הראשיים בה גילמו עוז זהבי, משה איבגי, נינט טייב, חן אמסלם, שרה פון-שוורצה, קובי מימון ועוד.
עם עלייתה לשידור הפכה הסדרה להצלחה מיידית. מעבר לביקורות האוהדות של המבקרים, היא זכתה גם באהדת הצופים עם נתוני צפייה גבוהים ושיח עירני סביבה. היא הוכתרה במקום הראשון ברשימת החיפושים הפופולאריים של Google באותה שנה ועם מעל 26 מיליון הזמנות ב-HOT VOD שהפכו אותה לסדרה המצליחה ביותר בתולדות HOT.
גרסתה האמריקאית של 'זגורי אימפריה' תעבור עיבוד לאנגלית שיותאם לקהל האמריקאי. כאמור, על העיבוד האמריקאי יהיה אחראי דיוויד שור, מפיק ותסריטאי יהודי-קנדי זוכה פרס ה'אמי', יוצר הסדרה זוכת שני פרסי 'גלובוס הזהב' 'האוס'. שור מוכר גם בזכות עבודתו על סדרות מצליחות כגון NYPD. זו תהיה הפעם הראשונה ששור יעבד פורמט זר.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מאור זגורי, יוצר ובימאי הסדרה: "אני שמח מאוד וגאה באולפני הרצליה, ב-HOT ובכל השותפים שלי למלאכת העשייה וליצירת הסדרה. אני מצפה לראות איך יתרגמו ״האק״ לאנגלית".
השקעה שהפכה למודל
בעשור האחרון השקיעה HOT מעל ל-1.5 מיליארד שקל בהפקות מקור. 'זגורי אימפריה' היא התכנית הבולטת שהופקה תחת ידה עם רייטינג מצטבר של 79.6%. לדברי מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין: "HOT מחויבת להמשיך ולהוביל את התחום ולהשקיע באותם היקפים, כפי שעשתה בשנים האחרונות. HOT מהווה מודל בתוך קבוצת האם אלטיס בתחום התוכן המתקדם ומייצאת את המומחיות והניסיון שלה בתחום זה לחברות אחיות במדינות אחרות של הקבוצה, במיוחד בצרפת, בלגיה, ופורטוגל".
סקטור ה-VOD של החברה סיכם את השנה החולפת עם כ-300 מיליון הזמנות. החברה מציינת כי יותר מ–60% מלקוחותיה מנויים לשירות ה-VOD שכולל יותר מ- 30,000 כותרים בזמן נתון. קצב עדכון התכנים הינו בין 80 ל-120 כותרים בכל יום והשירות כולל כ- 10,000 שעות תוכן חדשות בשנה.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של HOT, הציג היום (יום א') את הפקות המקור שיופקו במהלך 2016: "אורי ואלה" מבית היוצר של דינה סנדרסון, "עיקרון ההחלפה" בכיכובם של ליאור אשכנזי וליאת הר לב, "מטומטמת" של בת חן סבג, דוקו-הריאליטי "הפוליאקובים" שילווה את משפחת פוליאקוב, "משוגעים" של ליאור דיין, "אוטונומיות" של יהונתן אינדורסקי ואורי אלון ("שטיסל"), "שבבניקים" בבימויו של אריאל בנבג'י, "ערפד יהודי" של ציון ברוך, "האלמן" של רשף לוי, "טירת השירים של שרית" - סדרה מוזיקלית חדשה מסוגה בכיכובה של שרית חדד שתשודר בלעדית ב-HOT VOD Young ועונות חדשות ל"פצועים בראש", "מתים לרגע", "מחוברים ", "איש חשוב מאוד", "בתולות", "היחידה" ו"גולסטאר".
- 1.סמיילי 17/01/2016 14:15הגב לתגובה זואורי ויסבורד אחראי על התסריט באופן שווה .
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
