בזמן שלאומי ופועלים רבים על הדיגיטל - ביהב מעריכים את הלקוח ובבינלאומי ממשיכים במאסטרפיס
LaSalle Bank "Teacher" from John Carstens on Vimeo.
LASALLE BANK - RECEPTIONIST from Rob Leggatt on Vimeo.
האסטרטגיה הזו היא בחירה מאד חכמה למותג בנקאות, לרבות בנק יהב שעולם בעלי המקצוע יושב ב-DNA שלו מאז ומעולם. נושא ההערכה לעבודה יותר מעניין מ'בנקאות לכולם', ואפשר למנף אותו למקומות מעניינים שמחברים בין וותק או הצלחה בעבודה - לבין מוצרים ושירותים בנקאיים. מאידך חבל שנעשה משהו דומה אם כי בזמן ובמקום אחר.- 4.נו באמת?!?! 29/12/2015 16:37הגב לתגובה זולאומי משקיע- באייס שיפרגנו, יהב מעריכים- שמצאת פרסומת כאילו דומה מלפני מאה שנה, ופועלים- כמוכם, אין מה להגיד.
- 3.אסטרטג הבית 29/12/2015 15:55הגב לתגובה זוהמאמר שלך, כמו אלו לפניך, כתובים היטב ומאירי מחשבה אבל אשמח אם תתייחסי לבעיות האסטרטגיות של שני הקמפיינים האלו: 1. הבינלאומי הפיק פרסומת מאוד קריאיטיבית ומאוד מצחיקה בעיניי. גם אין לי שום בעיה עם חוסר הפולטיקלי קורקט. רק מה, האמירה ריקה מתוכן. מה זה אומר שהם ״משקיעים בך״? בדיוק כמו בקונספט ה״יצירתי״, אין להם שום תוכן מוצרי שתומך בקונספט ולכן הפרסומות המצחיקות והמשקיעות, לא מצליחות לעשות את העבודה. 2. בסדרה של יהב אכן יש תובנה יפה וקריאייטיב מצוין אבל שוב, כשהבנק לא מצליח לתמוך בה מוצרית ולא מציע בסופה שום בידול שמראה איך הוא כבנק תומכים באנשים העובדים ואז שוב, אנחנו נשארים עם אמירה בלבד ובימינו, זה עלול שלא להספיק.
- עטרה 29/12/2015 17:16הגב לתגובה זוברור שהבינלאומי מתאבד גם כתבתי את זה. הוא אומר אמירה אחת כבר 10 שנים. אולי 7 שנים. הוא מאמין שזה ייצר בהירות על רקע הבלה בלה של הבנקים האחרים. יש פה יותר אקט ופחות תוכן. לגבי יהב - היות שאני מנתחת את היריית פתיחה אמרתי את שלי - הכוונה מעולה ומבודלת. הביצוע פחות כי זה דומה למשהו שכבר נאמר ונעשה. לגבי המשך דרכו של יהב והאם יפרע את ההבטחה או ימשיך להבטיח על ריק - up to them ומהבחינה הזו אתה צודק
- 2.אסי 29/12/2015 15:15הגב לתגובה זולפחות בנק לאומי ופועלים יוצאים בשירותים חדישים שלא קיימים כיום בבנקים אחרים .... לא ברור מה הבינלאומי בה למכור או להציג. שיפסיק להעלות קמפיינים מצחיקים ויתחיל להשקיע בשירותים חדישים ללקוחות
- 1.דוד 29/12/2015 15:07הגב לתגובה זוקמפיין מיתולוגי??!!!
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
