בזמן שלאומי ופועלים רבים על הדיגיטל - ביהב מעריכים את הלקוח ובבינלאומי ממשיכים במאסטרפיס
LaSalle Bank "Teacher" from John Carstens on Vimeo.
LASALLE BANK - RECEPTIONIST from Rob Leggatt on Vimeo.
האסטרטגיה הזו היא בחירה מאד חכמה למותג בנקאות, לרבות בנק יהב שעולם בעלי המקצוע יושב ב-DNA שלו מאז ומעולם. נושא ההערכה לעבודה יותר מעניין מ'בנקאות לכולם', ואפשר למנף אותו למקומות מעניינים שמחברים בין וותק או הצלחה בעבודה - לבין מוצרים ושירותים בנקאיים. מאידך חבל שנעשה משהו דומה אם כי בזמן ובמקום אחר.- 4.נו באמת?!?! 29/12/2015 16:37הגב לתגובה זולאומי משקיע- באייס שיפרגנו, יהב מעריכים- שמצאת פרסומת כאילו דומה מלפני מאה שנה, ופועלים- כמוכם, אין מה להגיד.
- 3.אסטרטג הבית 29/12/2015 15:55הגב לתגובה זוהמאמר שלך, כמו אלו לפניך, כתובים היטב ומאירי מחשבה אבל אשמח אם תתייחסי לבעיות האסטרטגיות של שני הקמפיינים האלו: 1. הבינלאומי הפיק פרסומת מאוד קריאיטיבית ומאוד מצחיקה בעיניי. גם אין לי שום בעיה עם חוסר הפולטיקלי קורקט. רק מה, האמירה ריקה מתוכן. מה זה אומר שהם ״משקיעים בך״? בדיוק כמו בקונספט ה״יצירתי״, אין להם שום תוכן מוצרי שתומך בקונספט ולכן הפרסומות המצחיקות והמשקיעות, לא מצליחות לעשות את העבודה. 2. בסדרה של יהב אכן יש תובנה יפה וקריאייטיב מצוין אבל שוב, כשהבנק לא מצליח לתמוך בה מוצרית ולא מציע בסופה שום בידול שמראה איך הוא כבנק תומכים באנשים העובדים ואז שוב, אנחנו נשארים עם אמירה בלבד ובימינו, זה עלול שלא להספיק.
- עטרה 29/12/2015 17:16הגב לתגובה זוברור שהבינלאומי מתאבד גם כתבתי את זה. הוא אומר אמירה אחת כבר 10 שנים. אולי 7 שנים. הוא מאמין שזה ייצר בהירות על רקע הבלה בלה של הבנקים האחרים. יש פה יותר אקט ופחות תוכן. לגבי יהב - היות שאני מנתחת את היריית פתיחה אמרתי את שלי - הכוונה מעולה ומבודלת. הביצוע פחות כי זה דומה למשהו שכבר נאמר ונעשה. לגבי המשך דרכו של יהב והאם יפרע את ההבטחה או ימשיך להבטיח על ריק - up to them ומהבחינה הזו אתה צודק
- 2.אסי 29/12/2015 15:15הגב לתגובה זולפחות בנק לאומי ופועלים יוצאים בשירותים חדישים שלא קיימים כיום בבנקים אחרים .... לא ברור מה הבינלאומי בה למכור או להציג. שיפסיק להעלות קמפיינים מצחיקים ויתחיל להשקיע בשירותים חדישים ללקוחות
- 1.דוד 29/12/2015 15:07הגב לתגובה זוקמפיין מיתולוגי??!!!

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.