רני רהב
צילום: ביגי

עיתונאי טען שיחצן המקורב לשר שלום ביקש לדעת זהות מתלוננת - ואז הסיר את הפוסט

יוסי מזרחי חשף ב'אולפן שישי' עדות של אישה נגד סילבן שלום. הערב פרסם את תמונתו של רהב לצד התהייה מדוע עשה זאת היחצן. רהב לאייס: "מכחיש. שאני אעשה דבר כזה?"
אלכסנדר כץ | (2)

יוסי מזרחי, איש חדשות 2, פרסם פוסט בו טען כי רני רהב ביקש לדעת את זהות אחת המתלוננות נגד השר סילבן שלום. בתום שעות של שיחות, הוסר הפוסט בסופו של דבר.

הכל התחיל אחר הצהריים כאשר מזרחי כתב: "באולפן שישי פרסמנו את מרבית החומר שאספנו במשך שנתיים על התנהלות השר שלום. הקפדנו לעוות קול, לטשטש דמויות ולהשמיט פרטים מזהים. אחרי התכנית התברר שלא רק אנחנו עבדנו בשישי. בשעת לילה מאוחרת התקשר לקולגות שלי יחצן מוכר המקורב לסילבן שלום, והתחנן שיגלו לו את זהות הנשים. סקרנות? נדודי שינה? עניין אישי? סיוע לשר ? לכו תדעו".

 

לצד הפוסט זה הופיעה תמונתו של רהב. בתחילה פרסם מזרחי את הפוסט אולם בהמשך הסיר אותו. כעבור דקות פרסם אותו שוב. בהמשך, לאחר שיחה בין רהב למזרחי, שינה מזרחי את הפוסט לכך שהיחצן ביקש לדעת את זהות אחת הנשים, והסיר לחלוטין את המילים "סיוע לשר".

ואולם, הדבר לא הסתיים בכך ובין הצדדים התנהלו מגעים, עד שהפוסט עצמו הוסר. בתחילה אמר רהב לאייס כי "לא עשיתי דבר כזה. זאת שערורייה. שאני אברר כזה דבר? ברור שאני מכחיש מכל וכל". בהמשך הדגיש כי מדובר בפוסט שקרי. יוסי מזרחי הפנה לדוברות חברת החדשות של ערוץ 2, שסירבה להגיב לדברים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אריה 22/12/2015 14:50
    הגב לתגובה זו
    ....וגם מכוער ממש
  • 1.
    מושחתים כולכם 21/12/2015 11:53
    הגב לתגובה זו
    הון שלטון ככה זה עובד במדינת קומבינה. חבורה של אנשים מקומבנים חסרי מוסר וערכים שרק שמעניינים ורק עצמם ועסוקים ללקק את התחת אחד לשני. שמעון מזרחי מאחוריך. . להקיא
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.