הביקורת על התנהלותו משכה צופים: ערוץ 20 רשם את השבוע הנצפה מאז הקמתו
הגיע הזמן לומר: במוסד הנשיאות אבדו את הבושהגם אם מוסד הנשיאות יחרים את ערוץ 20, גם אם ערוץ 20 ישלם את המחיר על כך שהוא ...
Posted by ערוץ 20 on Sunday, December 13, 2015
- 6.פנינה 23/12/2015 16:02הגב לתגובה זוהערוץ עולה על גל נכון. ישנן תכניות נחמדות מאוד גם במהלך היום. והחל משעה 7:00 בערב אין לעבור לערוצים אחרים. יש לי הערה לגבי הפטריוטים שצועקים יחדיו ולא מבינים מהם מאומה. כל הערותינו על כך לא נשאו פרי. חבל מאוד כי זו עשויה להיות תכנית שתשבור את האחרים. שרון גל הרים תכנית ברמה א' א'. פשוט מצויין.
- 5.זכו בזכות.חבל שהערוץ גרוע וירד שוב. (ל"ת)חאראם 20/12/2015 19:13הגב לתגובה זו
- 4.זה סבבה. כל הכבוד לערוץ! (ל"ת)כשהשמאל מבקר 20/12/2015 16:39הגב לתגובה זו
- 3.נתון מפתיע בנמיכותו. הייתי בטוח שיש יותר כהניסטים בארץ. (ל"ת)סיבה לאופטימיות? 20/12/2015 15:51הגב לתגובה זו
- 2.ישר כח! (ל"ת)הערוץ רק יעלה 20/12/2015 14:22הגב לתגובה זו
- 1.לא פלא שמנסים לסתום לערוץ את הפה (ל"ת)רונן 20/12/2015 14:14הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.