שרון גל ערוץ 20 כלכלי בלילה
צילום: צילום מסך

הביקורת על התנהלותו משכה צופים: ערוץ 20 רשם את השבוע הנצפה מאז הקמתו

הפוסטים השנויים במחלוקת על הנשיא הובילו לגל ביקורת ושיח ברשתות על ערוץ 20, לחשיפה של 322 אלף צופים השבוע, ולזינוק של 50% ברייטינג של שרון גל למשל
אלכסנדר כץ | (6)
ערוץ 20 עבר את השבוע הטוב ביותר שלו מאז הוקם בקיץ 2014. הדיבור המטורף עליו בעקבות הפוסטים השנויים במחלוקת על הנשיא ראובן ריבלין, הובילו לזינוק בנתוני הצפייה של התכניות, ולשבוע הנצפה ביותר שלו עם חשיפה של 322 אלף צופים בין השעה 21:00 עד חצות.   התכניות שתרמו לגידול בחשיפה של הערוץ היו כלכלי בלילה עם שרון גל, שרשמה ביום שלישי רייטינג של 1.8%, הגבוה ביותר מאז השקתה לפני כמעט חודש. בשבועיים הראשונים שלה הרייטינג הממוצע עמד על 0.8%, ואילו בשבוע שעבר הממוצע כבר עלה ל-1.2%.   עוד תכנית שנהנתה מהתחזקות ברייטינג ובתוך כך תרמה גם לערוץ, היא הפטריוטים, כאשר ביום שלישי צפו בה 1.7%, בפאנל שהנחה אראל סג"ל.   ובכלל, יום שלישי היה יום טוב לערוץ. השקת הסדרה דורות, בפרק ראשון מיוחד עם יקיר המערכת, ראש הממשלה בנימין נתניהו ואחיו עדו, ניפק 1.2% בשידור הראשוני בשעה 21:00, ומאוחר יותר 1.4%.  ביום חמישי קיבלה פרשת השבוע עם גיא זוארץ 1.2%.   הפוסט שהקפיץ את הרייטינג?

הגיע הזמן לומר: במוסד הנשיאות אבדו את הבושהגם אם מוסד הנשיאות יחרים את ערוץ 20, גם אם ערוץ 20 ישלם את המחיר על כך שהוא ...

Posted by ‎ערוץ 20‎ on Sunday, December 13, 2015
אז נכון, עדיין מדובר ברמה של אחוזים בודדים בלבד, אבל גם התחזקות של עשרות אחוזים משברי האחוזים שתכניות הדגל רשמו בתקופה שלפני השבוע הנוכחי. הדיבור בתקשורת וברשתות החברתיות על אותם פוסטים נגד הנשיא ריבלין, יצרו חשיפה לא צפויה לתכני הערוץ, והתחזקות. בשלב זה אין נתונים שיכולים להצביע מהיכן הגיעו הקהלים החדשים – ימין או שמאל, צעירים או מבוגרים, ועוד, אבל גם זה יהיה בקרוב.   

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    פנינה 23/12/2015 16:02
    הגב לתגובה זו
    הערוץ עולה על גל נכון. ישנן תכניות נחמדות מאוד גם במהלך היום. והחל משעה 7:00 בערב אין לעבור לערוצים אחרים. יש לי הערה לגבי הפטריוטים שצועקים יחדיו ולא מבינים מהם מאומה. כל הערותינו על כך לא נשאו פרי. חבל מאוד כי זו עשויה להיות תכנית שתשבור את האחרים. שרון גל הרים תכנית ברמה א' א'. פשוט מצויין.
  • 5.
    זכו בזכות.חבל שהערוץ גרוע וירד שוב. (ל"ת)
    חאראם 20/12/2015 19:13
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    זה סבבה. כל הכבוד לערוץ! (ל"ת)
    כשהשמאל מבקר 20/12/2015 16:39
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נתון מפתיע בנמיכותו. הייתי בטוח שיש יותר כהניסטים בארץ. (ל"ת)
    סיבה לאופטימיות? 20/12/2015 15:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ישר כח! (ל"ת)
    הערוץ רק יעלה 20/12/2015 14:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לא פלא שמנסים לסתום לערוץ את הפה (ל"ת)
    רונן 20/12/2015 14:14
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.