שנתיים לאחר המיזוג: גיא אופק במגעים לסיום ההתקשרות עם פרו-אסטרטגיה
יועץ התקשורת גיא אופק מנהלים בימים אלו מגעים עם חברת גלעד יחסי ממשל ולובינג לסיום ההתקשרות עם פרו אסטרטגיה – כך נודע לאייס. המגעים נוגעים לאופן הפרידה בין הצדדים מבחינה משפטית ועסקית, כאשר אופק צפוי להמשיך להחזיק במספר תיקי יח"צ בולטים לאחר סיום השותפות במשרד.
בתחילת 2014 התמזג משרדו של אופק – 'גיא אופק תקשורת', לתוך 'פרו אסטרטגיה' שהוקמה על ידו בשותפות עם קבוצת גלעד, אורי רמתי, ובהמשך גם יובל לידור. במשרד הממוזג עובדים כעת בנוסף לשותפים גם 14 יועצי לקוחות, שמטפלים ב-40 תיקים.
בין היתר מטפלים ב'פרו' באמיר ברמלי שנחשד בימים אלו בהונאת משקיעים באמצעות קרן; בחברת קרדן ובבעל השליטה בה יוסף גרינפלד שעל סף פשיטת רגל; ובלשכת סוכני הביטוח. בעבר טיפלו בלקוח הרב יאשיהו פינטו שנידון למאסר בפועל.
גורמים אומרים כי הפרידה נובעת משיקולים עסקיים. גורם הוסיף כי הפסקת העבודה המשותפת לא קשורה למערכת יחסים רעועה בין הצדדים, וכי לשותפים מערכת יחסים קרובה וחברית.
בין לקוחותיו של אופק ב'פרו', שימשיכו איתו הלאה ניתן למנות למשל את החברה האמריקאית רקיט בנקיזר, בעלת המותגים נורופן וקולון, הולמס פלייס, מועצת הצמחים, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב,. הוא הקים את המשרד העצמאי שלו ב-2006, וב-2014 חבר ל'פרו'. כעת הוא צפוי לחזור להיות עצמאי.
מפרו אסטרטגיה לא הגיבו לדברים. גיא אופק אמר לאייס: "פרו אסטרטגיה וגיא אופק תקשורת איחדו פעילות לפני כשנתיים ומפעם לפעם, כפי שקורה בימים אלו, בוחנים את מודל הפעילות המשותפת בהיבטים פיננסיים ומקצועיים. בכל מקרה תהליך של קבלת ההחלטות הוא כתמיד הליך ארוך ומסודר שאיננו צפוי להסתיים בימים אלו. אם וכאשר יתקבלו ההחלטות, נודיע על כך באופן מסודר".
- 5.גיא עלה והצלח, אתה מ-וכשר ברמות (ל"ת)אחד שמכיר 13/12/2015 18:01הגב לתגובה זו
- 4.יעל 13/12/2015 17:52הגב לתגובה זוכל כך לא מעניין
- 3.אורי 13/12/2015 16:31הגב לתגובה זוגיא עלה והצלח בכל דרך שתבחר. מקסים שגם להיפרד יפה אתה יודע.
- 2.אחד החלשים בענף (ל"ת)כמה זה מינוס +מינוס 13/12/2015 15:00הגב לתגובה זו
- 1.נו טוף...לא ממש מעניין (ל"ת)דודידו 13/12/2015 12:37הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
