פרו אסטרטגיה
צילום: לוגו
פרסום ראשון

שנתיים לאחר המיזוג: גיא אופק במגעים לסיום ההתקשרות עם פרו-אסטרטגיה

למרות היחסים הטובים בין השותפים, הכיוון הוא פרידה ואופק מנהל בימים אלו מגעים עם חברת גלעד, מבעלי המשרד, על תנאי סיום ההתקשרות
אלכסנדר כץ | (5)

יועץ התקשורת גיא אופק מנהלים בימים אלו מגעים עם חברת גלעד יחסי ממשל ולובינג לסיום ההתקשרות עם פרו אסטרטגיה – כך נודע לאייס. המגעים נוגעים לאופן הפרידה בין הצדדים מבחינה משפטית ועסקית, כאשר אופק צפוי להמשיך להחזיק במספר תיקי יח"צ בולטים לאחר סיום השותפות במשרד.

 

בתחילת 2014 התמזג משרדו של אופק – 'גיא אופק תקשורת', לתוך 'פרו אסטרטגיה' שהוקמה על ידו בשותפות עם קבוצת גלעד, אורי רמתי, ובהמשך גם יובל לידור. במשרד הממוזג עובדים כעת בנוסף לשותפים גם 14 יועצי לקוחות, שמטפלים ב-40 תיקים.

 

בין היתר מטפלים ב'פרו' באמיר ברמלי שנחשד בימים אלו בהונאת משקיעים באמצעות קרן; בחברת קרדן ובבעל השליטה בה יוסף גרינפלד שעל סף פשיטת רגל; ובלשכת סוכני הביטוח. בעבר טיפלו בלקוח הרב יאשיהו פינטו שנידון למאסר בפועל.

 

גורמים אומרים כי הפרידה נובעת משיקולים עסקיים. גורם הוסיף כי הפסקת העבודה המשותפת לא קשורה למערכת יחסים רעועה בין הצדדים, וכי לשותפים מערכת יחסים קרובה וחברית. 

בין לקוחותיו של אופק ב'פרו', שימשיכו איתו הלאה ניתן למנות למשל את החברה האמריקאית רקיט בנקיזר, בעלת המותגים נורופן וקולון, הולמס פלייס, מועצת הצמחים, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב,. הוא הקים את המשרד העצמאי שלו ב-2006, וב-2014 חבר ל'פרו'. כעת הוא צפוי לחזור להיות עצמאי.

 

מפרו אסטרטגיה לא הגיבו לדברים. גיא אופק אמר לאייס: "פרו אסטרטגיה וגיא אופק תקשורת איחדו פעילות לפני כשנתיים ומפעם לפעם, כפי שקורה בימים אלו, בוחנים את מודל הפעילות המשותפת בהיבטים פיננסיים ומקצועיים. בכל מקרה תהליך של קבלת ההחלטות הוא כתמיד הליך ארוך ומסודר שאיננו צפוי להסתיים בימים אלו. אם וכאשר יתקבלו ההחלטות, נודיע על כך באופן מסודר".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    גיא עלה והצלח, אתה מ-וכשר ברמות (ל"ת)
    אחד שמכיר 13/12/2015 18:01
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    יעל 13/12/2015 17:52
    הגב לתגובה זו
    כל כך לא מעניין
  • 3.
    אורי 13/12/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    גיא עלה והצלח בכל דרך שתבחר. מקסים שגם להיפרד יפה אתה יודע.
  • 2.
    אחד החלשים בענף (ל"ת)
    כמה זה מינוס +מינוס 13/12/2015 15:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נו טוף...לא ממש מעניין (ל"ת)
    דודידו 13/12/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״