כתב התחקירים של 'חדשות 2' חיים ריבלין יקבל את פרס 'אות הידידות החברתי'
עוד פרס לארון של חיים ריבלין. כתב התחקירים של חברת החדשות של ערוץ 2, ומי ששימש עד לאחרונה ככתב הרווחה של המהדורה, יקבל את פרס 'אות הידידות החברתי' לשנת 2015, שמוענק על ידי הקרן לידידות.
הפרס ניתן לגופים ולאישים שנמצא כי תרמו בתחומם לשיפור ולקידום החברה הישראלית, ובלטו בשנה החולפת בעשייתם החברתית בתחומי הליבה של 'הקרן לידידות' - עלייה, קליטה, עוני ובטחון. הבחירה בריבלין נעשתה על ידי מועצת העיתונות שהמליצה עליו.
ריבלין, חתן פרס סוקולוב לתקשורת אלקטרונית ב-2011, חתום על שורת הישגים עיתונאיים בולטים בתחומי החברה והרווחה. בין השאר פרסם סדרת כתבות על תנאי העסקתם של עובדי הקבלן, תחקירים מחדלי הדיור הציבורי - מכירת דירות לעמותות המזוהות פוליטית עם שר השיכון לשעבר ושיפוץ דירות הנופש של עובדי עמידר מחשבון תקציב הדיור הציבורי; תחקיר על מחדלי בטיחות בענף הבניה; תנאי המגורים הקשים של עולי אתיופיה במרכזי הקליטה ועוד.
ריבלין גם חשף כיצד קיבלה חברה בבעלותו של גל הירש, אז המועמד למפכ"ל, עבודות בשווי מיליוני שקלים לפינוי נפלים מחוף הים בראשון לציון, זאת ללא מכרז ומבלי שהיה לה ניסיון כלשהו בתחום. התחקיר הביא לפסילת מועמדותו של הירש לתפקיד המפכ"ל, ולפתיחה בחקירת משטרה.
לאחרונה חשף במסגרת "תחקיר המפרץ המזוהם" נתונים ראשונים מהמחקר אפידמיולוגי שנערך באוניברסיטת חיפה ולפיהם יש מוקדים מובהקים לתחלואה עודפת בסרטן סביב מפרץ חיפה שמקורה במפעלים מזהמים. במסגרת התחקיר הובאו עדויות על ניסיונות להשתקת הממצאים וכך עדויות על קשר לכאורה בין תרומות שמעבירים המפעלים לבית החולים רמב"ם לחששם של רופאים להתבטא בנושא.
לצד ריבלין זכו השנה בפרס "אות הידידות החברתי" חברת הכנסת לשעבר פנינה תמנו שטה על פעילותה לקידום צעירים בני העדה האתיופית, וכן השחקנית והזמרת אניה בוקשטיין על קידום מודעות לנושא הגיור ומעמדם של עולים יוצאי חבר העמים.
- 1.עיתונאי מבריק ואיש ראוי ביותר (ל"ת)רונן 03/12/2015 16:51הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
