לקראת מיתוג מחדש: תקציב הפרסום של מותג הברזים 'מדגל' יטופל ב-y&r ישראל
תקציב הפרסום של מותג הברזים מדגל עובר ל-y&r ישראל - כך נודע לאייס. בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום Pointed אולם החברה מיעטה לפרסום. העברת התקציב כעת, מגיעה על רקע שינוי במדיניות הפרסום של החברה.
לפני כן, בשנים קודמות, טיפלו בתקציב גם משרדי הפרסום פוקס גורן גלעדי ויהושע TBWA. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2014 רשם התקציב גידול משמעותי ועמד על כ-2.5 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כמליון שקלים.
- 3.מה הם עוד קיימים?! (ל"ת)איש ביצה 24/11/2015 16:41הגב לתגובה זו
- לא מפרגן שאתה 24/11/2015 18:20הגב לתגובה זוראיתם באיזה מקום הם ברשימה של גלובס? לעומת זאת איזה מספר אתם שכתבתם את זה .... תנו לי לנחש...15?16?17?
- 2.שלום 24/11/2015 14:52הגב לתגובה זואיזו דרמה מתקציב של ברז בשקל וחצי . מה השלב הבא? תקציב של אינסטלטור? יש תקציבים שעדיף להסתיר
- 1.יופי 24/11/2015 12:26הגב לתגובה זוסוף סוף לא משרד שעף על עצמו ומפרסם כל שנייה משהו עצמו, מקבל תקציב חדש

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.