אודי כגן
צילום: באדיבות ערוץ 10
radio

אודי כגן כובש גם את הרדיו: התשדיר לביטוח לאומי בכיכובו – זכה ב"מלך הג'ינגל'

הפרסומת של לפ"מ לביטוח לאומי באינטרנט זכתה בתחרות החודשית. במקום השני: קיה פיקנטו של ליאו ברנט. במקום השלישי: תשדיר "גם וגם" של בלומנקרנץ
כתבי אייס | (1)

אודי כגן, כוכב ארץ נהדרת, גב האומה ובסדרת הפרסומות של סלקום TV, מככב גם ברדיו. תשדיר הפרסום הרדיופני לביטוח לאומי באינטרנט בכיכובם של כגן ונירית בלבן, זיכה את לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית) בתחרות  "מלך הג'ינגל" של שפ"מ לחודש אוקטובר.

 

את התשדיר הכין צוות בלפ"מ שכלל את איריס בראל (מנהלת לקוח), דבי שם טוב (אחראית תכנון ורכש רדיו), שרית יפת (מפיקה), אליאן גרמן (תקציבאית דיגיטל)  ושלמה שלטון (ארט דירקטור). גיל קומר קריין את התשדיר. במקביל לרדיו, גם בטלוויזיה משודרים סרטוני פרסומת לביטוח הלאומי.

 

 

במקום השני בתחרות זכה התשדיר  לקיה פיקנטו של משרד הפרסום ליאו ברנט. למקום השלישי הגיע משרד בלומנקרנץ עם התשדיר "גם וגם" לחברת שירביט בכיכובה של הסטנדאפיסטית הדר לוי. חברת המדיה של התשדיר היא מדיה קום.

 

בתחרויות החודשיות הקודמות של "מלך הג'ינגל" השנה זכו תשדירים לבנק מזרחי, תפוחי בראשית, בנק ירושלים, ומפעל הפיס.

 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אזרח מודאג 12/11/2015 10:45
    הגב לתגובה זו
    הנני עוקב אחריך כבר זמן רב, תמיד שצצת זה היה למעט עם טעם של עוד, וכל פיסת יוטיוב בכיכובך(בבקשה לקרוא בחיחובך) היה כמו פיכפוך של זרימת הירדן לנפש, עכשיו, כאשר לאן שלא אפנה בך אני נתקל בשמחה גדולה יש לומר, אני חושש שמה מוצצי הדם ימצצו גם את שלך, השמר לך מאלה הדופקים וזורקים באהבה, האזרח השלישי. תודה ביי אחלה יום סופש נעים ביי
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.