מדלגים מעל ה-30: כ-31% ל'הישרדות' – מול 'המקור' על סודות שיחות השלום
הישרדות (רשת, ערוץ 2) הציגה אמש (יום ג') התחזקות של 15% ביחס לפרק בשלישי שעבר, עם נתון גבוה של 31.1% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. הפרק אמש התאושש מהירידה אל מתחת לרף 30 הנקודות שרשם הפרק ביום ראשון.
מנגד, החלק השני של המקור (ערוץ 10) בפרק על סודות שיחות השלום בין ישראל לפלסטינאים, הניב 8.2% מול 7.9% לחלק הראשון. הסרט התיעודי 'קיץ בערד' (ערוץ 1) במסגרת הסיפור האמיתי, ניפק 3.2%.
הסדרה המדרשה (רשת, ערוץ 2) קיבלה 23.3%, שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) רשם 7.9%, הצינור (ערוץ 10) ניפקה 6.4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-7.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 7%, ו'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 5.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 10.2%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 12.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-7.4%, ו'המוסף' (ערוץ 1) רשמה 2.9%.
- הישרדות עקפה את הפטריוטים בפריים טיים; מי במקום הראשון?
- אחרי עונה חלשה: גמר הישרדות הצליח לנצח את הערב עם 17.2%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 21.6%, מול 'חדשות 10' עם 10.1% ו'מבט' (ערוץ 1) עם 4.6%.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.