אסף גרניט, מהפכה במטבח
צילום: יח"צ
רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות התמתן עם הרגיעה היחסית; 'מהפכה במטבח' התחזקה

התכנית של אסף גרניט התחזקה ביחס לרביעי ו'גב האומה' עלתה גם כן. ביום ו': 'אולפן שישי' עלתה. ביום ה': 11.8% למכבי ביורוליג, רק 3% להשקה של 'התסריטאי' בערוץ 1
אלכסנדר כץ | (2)

תכנית הריאליטי הקולינרית מהפכה במטבח (רשת, ערוץ 2) מתחזקת ביחס לפרק ביום רביעי, ומתקרבת לנתון של פרק ההשקה לפני שבוע. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית של אסף גרניט הניבה 25.9%. גב האומה (ערוץ 10) התחזקה מהפרק הקודם ורשמה 13%, וסרט התעודה סיגריה אחרונה עם רבין (ערוץ 1) ניפק 3.9%.

 

הסדרה פרודים (רשת, ערוץ 2) קיבלה 19.4%, מאחורי הקלעים של הסדרה 'המדרשה' (רשת, ערוץ 2) עם 11.1%, שידור חוזר של 'חברות' (ערוץ 10) רשם 9.7%, ושידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ 10) הניב 5.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) ניפקה 10.7%, מול 'המטה המרכזי' (ערוץ 10) עם 4%.

 

בגזרת החדשות: על רקע הרגיעה היחסית במצב הביטחוני, נראה כי מהדורות החדשות לאורך כל סוף השבוע, התמתנו במקצת. 'חדשות השבת' (חדשות 2) הניבה 21.8%, ומולה 'המגזין' (ערוץ 10) עם 10.4%.'חדשות השבת' (ערוץ 1) קיבלה 4.6%, ואחריה 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 4.7%.

 

יום ו'

 

שידור חוזר של מלחמת המינים (רשת, ערוץ 2) הסתפק ב-11%, ואחריו סלבריישן (רשת, ערוץ 2) עם 6.4%. שי בשידור (ערוץ 10) קיבלה 8.3%, 'מה נסגר' (ערוץ 10) רשמה 6.5%, שידור חוזר של 'דייט בחשיכה' (רשת, ערוץ 2) זכה ב-5.1%, ואילו הסרט 'ד.צ.הוליווד' (ערוץ 110) הסתפק ב-1.8%.

 

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) התחזקה ביחס לשבועות האחרונים ורשמה 15.2%, 'שישי' (ערוץ 10) הניבה 6.1%, 'יומן' (ערוץ 1) קיבלה 5%, ועוד לפניה מהדורה מוקדמת עם 4.1%.

 

יום ה'

 

המשדר אחרי 20 שנה (רשת, ערוץ 2) לציון רצח יצחק רבין, נתון פושר של 15.9% בערב שלא הצטיין ברייטינג גבוה במיוחד. משחק היורוליג בין מכבי תל אביב למלאגה (ערוץ 10), דווקא ניפקה נתון נאה של 11.8%, ואילו השקת הסדרה התסריטאי (ערוץ 1) של סייד קשוע, הסתפקה ב-3%.

 

'קשר השתיקה' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 12.9%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 6.9%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-5.2% ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: משדר מיוחד '20 שנה לרצח רבין' (רשת, ערוץ 2) רשם 11.8%, ואחריו 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-8.2%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    תוכנית מעולה 25/10/2015 19:31
    הגב לתגובה זו
    אחת התוכניות הטובות שיש היום על המסך. רק הקטע קידום של REST מעצבן וארוך הרבה יותר ממה שאמור להיות.
  • יעקב 28/10/2015 08:54
    הגב לתגובה זו
    תוכנית מעולה כל הכבוד ,מאודנחמד לצפות בא ואסף אחלה שף.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.