לא באווירת חג: שידורים מיוחדים ומהדורות מורחבות בכל הימים האחרונים
סרט הדוקו האמנתי לו (קשת, ערוץ 2) בו כיכבה אודטה שוורץ, רשם אמש (יום ב') נתון נאה של 26.7% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. ואולם, מירב העניין בימים האחרונים התרכז בשידורי האקטואליה והחדשות בעקבות גל הטרור בירושלים ובשומרון, לצד ביקורת על דרך הסיקור של הפיגועים והזמן שהוקצה להם.
הסדרה החדש של עומרי גורדון (קשת, ערוץ 2) קיבלה 17.9% ואחריה שידור חוזר של רמזור (קשת, ערוץ 2) עם 14.1%. איט אנד ראן (ערוץ 10) קיבלה 4.6%, אחריה הסרט 'לצוד פילים' (ערוץ 10) עם 3.3%. שידור חוזר של אל תשאל (קשת, ערוץ 2) הניב 7.8%.
בגזרת החדשות: חדשות החג של ערוץ 2 הניבה 21.6%, מול 9% לחדשות החג של ערוץ 10.
יום א'
שידור חוזר של נראה אותך (קשת, ערוץ 2) קיבלה 8.9%, ואחריה שידור חוזר של הסרט 'זוהי סדום' (קשת, ערוץ 2) עם 7.1%, ושידור חוזר של כלניות- ערב לזכרה של שושנה דאמרי (קשת, ערוץ 2) 3.2%. שידור חוזר של חזי דין (ערוץ 10) רשם 4.1%, וההופעה 'תיסלם והתזמורת הסימפונית' (ערוץ 10) קיבלה 2.2%. הסרט 'ז'טם איי לוב יו טרמינל' (ערוץ 10) הניב 1.6%.
בגזרת החדשות: חדשות חג (חדשות 2) קיבלה 11.4%, מול 4.9% לחדשות חג (ערוץ 10) 4.9%,
יום שבת
גם בשבת מרבית שידורי הערב נגעו לאקטואליה ולאירוע השעה. פגוש את העיתונות (חדשות 2) קיבלה 10.2%, ואחריה 'חדשות השבת' (חדשות 2) עם 19.9%. מנגד, מהדורה מוקדמת של 'חדשות 10' קיבלה 4.5%, ובהמשך 'המגזין' (ערוץ 10) במשדר מורחב עם 9.1%.
לאחר האקטואליה שודרו שידור חוזר של בוס בהסוואה (רשת, ערוץ 2) שקיבל 10.7%, ופרק כפול של הטיול הגדול (ערוץ 10) עם 5.5%, אולם בהמשך נודע על הפיגוע בעיר העתיקה, והערוצים עברו לשידורים מיוחדים: המשדר של 'חדשות 2' קיבל 10.9%, וזה של ערוץ 10 עם 7.3%
יום ו'
אם בגלל החגים, השידורים החוזרים או בהמשך ישיר לנתוני הצפייה הבעייתיים של יום שישי, אבל גם בשישי האחרון הנתונים היו נמוכים מאד. שידור חוזר של שוברי קופות (רשת, ערוץ 2) הסתפק ב-11.4%, שידור חוזר של סלבריישן (רשת, ערוץ 2) עם 6.8%, ושידור חוזר של דייט בחשיכה (רשת, ערוץ 2) עם 4.8%. מנגד, שידור חוזר של תראו מי שואל (ערוץ 10) הסתפק ב-3.4%, והסרט 'ציפורי אהבה' (ערוץ 10) קיבל רק 1.9%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלה 13.7% מול 'שישי' (ערוץ 10) עם 6.7%. 'יומן' (ערוץ 1) הסתפקה ב-3.1%.
יום ה'
המהדורה המוקדמת של ערוץ 2 בעקבות הפיגוע בשומרון, הניבה 13.5% ולאחריה המהדורה המרכזית עם 18.5%. המהדורה המורחבת של ערוץ 10 קיבלה 9.5%. מבט (ערוץ 1) הניבה 3.5%.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.