דוהרים באירופה: הסניף ההולנדי של אלנבי ינהל לליוויס פעילות בפריז, ברצלונה ומדריד
סוכנות הפרסום אלנבי אמסטרדם, הזרוע ההולנדית של אלנבי בבעלותם של שרוליק איינהורן וגיא אסיף הפועלת בשותפות עם חברת גרילה ובאזז מקומית בשם kwartvoorhalf תנהל את פעילות הפרסום של מותג הג'ינס ליוויס בהשקת קולקציית Commuters - בגדים ואביזרים לרוכבי אופניים אורבניים.
לפני כחודשיים הודיעה אלנבי על תחילת שיתוף הפעולה עם החברה ההולנדית תחת השם אלנבי אמסטרדם וכעת, הצדדים נהנים מהפירות הראשונים. ההשקה של מותג בגדי הרכיבה האורבני התקיימה באמצעות פעילות פופ אפ בפריז שהושקה בשבוע שעבר ותתקיים לאורך חודש ספטמבר הקרוב. ההפקה כוללת עמדת צילום ממותגת המדמה חוויית נסיעה באופניים מהירות, בה יכולים לקוחות המותג להצטלם לבושים בקולקציית Levi's Commuters ולהעלות את התמונות לרשתות החברתיות.
לצורך הפעילות הוקמה בפריז חנות בתוך חנות ובה זוג אופניים מקובע, שעליו יכלו המבקרים לדווש כשהם לבושים בבגדי Levi’s Commuter. על קיר גדול מאחורי האופניים הוצגה תמונת נוף מטושטשת. מצלמה שהוצבה מול הקיר צילמה את הרוכבים ויצרה תמונה שמדמה רכיבה אמיתית בסן פרנסיסקו, אותה המבקרים שיתפו ברשתות החברתיות השונות.
ממשרד הפרסום נמסר כי הפעילות תוכננה לעלות בפריז אך בליוויס החליטו להרחיב את המהלך ליעדים נוספים באירופה כגון ברצלונה ומדריד.
ערן ניזרי, מנכ"ל משותף באלנבי: "כיף לראות את הסניפים שלנו בניו יורק ובאמסטרדם מתפתחים, משתכללים וצוברים ידע וניסיון. הקמנו אותם כדי לספק ללקוחות הישראלים הגלובליים שלנו שירות אפקטיבי ואיכותי גם מחוץ לישראל, ובמקביל כדי להציע את שירותי הקריאייטיב וההפקה שלנו למותגים בינלאומיים. שמחים מאוד להיווכח שהחזון הזה עובד. לקריאייטיב אין גבולות - והפרוייקטים החדשים של הסניף האמסטרדמי שלנו עם ליווייס, אדידס ואייאקס אמסטרדם מספקים את ההוכחה ונותנים לנו בריזה לפעילויות הבאות. 2015 היא מבחינתנו שנת מפתח בהתפתחות שלנו מחוץ לישראל".
עוד חברה לפורטפוליו - אלנבי רוכש 50% מסוכנות האינסטגרם אווירה
בתוך כך, אלנבי החליט לצרף לפורטפוליו החברות שלו את סוכנות האינסטגרם אווירה המתמחה בניהול ותפעול חשבונות אינסטגרם עבור מותגים וגופים ציבוריים. במודל דומה לזה שעשו בעבר עם סוכנות הדיגיטל GO UFO רכש אלנבי 50% מסוכנות האינסטגרם שהוקמה על ידי היזם אורי חזיזה והצלמת אליענה גולומב לפני כחצי שנה.
במשרד מציינים כי "בזמן קצר זה הצליחו חזיזה וגולומב להתבלט כגורם משמעותי בשוק המדיה הדיגיטלית בישראל. אווירה מצלמים ויוצרים תכנים אמנותיים עבור מותגים, עם התמחות מיוחדת בתחומי האופנה, הקולינריה והלייף סטייל. בין לקוחותיהם: ריבוק, Story, Emanuel wallets, Bellboy, Petite doris, קיוטו, קפה אירופה וקבוצת גולף". עוד מציינים באלנבי כי "אווירה חתומים על אחת התמונות הויראליות ביותר בחשבון האינסטגרם של מותג התיקים הבינלאומי Herschel ובעקבות הצלחה זו נתבקשו ליטול חלק בפרויקט צילום בינלאומי של Urban Outfitters".
ערן ניזרי, מנכ"ל משותף אלנבי: "אלנבי מבקשים לעמוד בחזית העשייה הדיגיטלית ולהרחיב את השירותים שלנו בכל השדות הרלוונטיים לתחום, תוך הקפדה על אנרגיה צעירה ועכשווית ועל איכות בלתי מתפשרת. אווירה נמצאים בדיוק שם. העוקץ האינסטגרמי שלהם שדד את ליבנו. אנחנו שמחים מאוד בשותפות החדשה והמלהיבה הזאת ומקווים שגם אחרים ייהנו ממנה כמונו".
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
לאחר תקופת שיא של מהדורות חדשות בכל הערוצים, הנתונים לא רק שחוזרים לקדמותם אלא אף מייצרים הפרשים גדולים יותר בין גופי השידור, כשחדשות 13 יורדת מזה זמן רב לנתון לא מחמיא, עם מתחת ל-100 אלף צופים
סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול היה נמוך יחסית, עם כ-712 אלף צופים, אבל נתון מפתיע ולא מחמיא נרשם במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שירדה מתחת לרף ה-100 אלף צופים. בראש, כמובן, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 15.5% רייטינג ו-350 אלף צופים,
, חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.1% ו-202 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של 13 עמדה על 4.5% רייטינג ו-95 אלף צופים ואילו חדשות
כאן 11 היו עם נתונים עגומים אף יותר, ועם 2.7% רייטניג ו-65 אלף צופים בלבד.
ריאליטי האוכל בראש הפריים טיים
בפסגת הפריים טיים, עמדה, איך לא, "מאסטר שף", והוכיחה בפעם המי יודע כמה שרייטינג וריאליטי לא סתם מתחילים באותה האות, ועמדה על 14.6% רייטינג ו-337 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 6.5% רייטינג ו-141 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 5.9% רייטינג ו-180 אלף צופים. בסיום הרשימה היתה "זמן אמת", תכנית התחקירים כאן11, שהתמקדה בבר קופרשטיין, שורד השבי, ועמדה על 4.7% רייטינג ו-101 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-72 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחילה להיות תחרות של ממש, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
- רועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.3% ו-62 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.3% רייטינג ו-44 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-33 אלף צופים.
חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
המהדורה המרכזית של חדשות 13 ממשיכה לצנוח, והיא במקום האחרון מבין כל המהדורות, ולא רק שירדה מתחת לרף מאה אלף צופים, אלא עומדת על 66 אלף צופים בלבד
סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול ממשיך לרדת, כשאתמול עמד על 700 אלף צופים בדיוק (כמובן, בהתאם לנתוני המדידה), אבל הדרמה ממשיכה להתרחש במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שממשיך להתרסק מבחינת הרייטינג ונמצא במקום האחרון בטבלת המהדורות.
בראש, כמו
תמיד, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 14% רייטינג ו-353 אלף צופים, ואילו גם חדשות 14 שומרת על יציבות והיתה עם רייטינג של 7.7% ו-208 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות
12, אלא אף היה משמעותית פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של כאן11 עמדה על 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים ואילו חדשות 13 הגיעו לשפל חדש, ורשמו 2.6% רייטינג ו-66 אלף צופים בלבד.
פריים טיים
חזרתה של "ארץ נהדרת" ללוח השידורים היא גם חזרתה לראש הפריים טיים. התכנית הותיקה של קשת עמדה על נתון חריג של 18.9% ו-441 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה, היתה הפטריוטים, שנמצאת באופן קבוע בחמשת התכניות הנצפות ביותר, ועמדה על 8.3% רייטינג ו-264 אלף צופים. אחריה היה ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", שעמד על 5.9% רייטינג ו-128 אלף צופים. את הרשימה סגרה "סודות המטבח נחשפים", התכנית המקדימה ל-"משחקי השף" של רשת, שקיבלה 3.4% רייטינג ו-83 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-69 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחזקת מדי יום, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- רועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד,
אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
