דוהרים באירופה: הסניף ההולנדי של אלנבי ינהל לליוויס פעילות בפריז, ברצלונה ומדריד
סוכנות הפרסום אלנבי אמסטרדם, הזרוע ההולנדית של אלנבי בבעלותם של שרוליק איינהורן וגיא אסיף הפועלת בשותפות עם חברת גרילה ובאזז מקומית בשם kwartvoorhalf תנהל את פעילות הפרסום של מותג הג'ינס ליוויס בהשקת קולקציית Commuters - בגדים ואביזרים לרוכבי אופניים אורבניים.
לפני כחודשיים הודיעה אלנבי על תחילת שיתוף הפעולה עם החברה ההולנדית תחת השם אלנבי אמסטרדם וכעת, הצדדים נהנים מהפירות הראשונים. ההשקה של מותג בגדי הרכיבה האורבני התקיימה באמצעות פעילות פופ אפ בפריז שהושקה בשבוע שעבר ותתקיים לאורך חודש ספטמבר הקרוב. ההפקה כוללת עמדת צילום ממותגת המדמה חוויית נסיעה באופניים מהירות, בה יכולים לקוחות המותג להצטלם לבושים בקולקציית Levi's Commuters ולהעלות את התמונות לרשתות החברתיות.
לצורך הפעילות הוקמה בפריז חנות בתוך חנות ובה זוג אופניים מקובע, שעליו יכלו המבקרים לדווש כשהם לבושים בבגדי Levi’s Commuter. על קיר גדול מאחורי האופניים הוצגה תמונת נוף מטושטשת. מצלמה שהוצבה מול הקיר צילמה את הרוכבים ויצרה תמונה שמדמה רכיבה אמיתית בסן פרנסיסקו, אותה המבקרים שיתפו ברשתות החברתיות השונות.
ממשרד הפרסום נמסר כי הפעילות תוכננה לעלות בפריז אך בליוויס החליטו להרחיב את המהלך ליעדים נוספים באירופה כגון ברצלונה ומדריד.
ערן ניזרי, מנכ"ל משותף באלנבי: "כיף לראות את הסניפים שלנו בניו יורק ובאמסטרדם מתפתחים, משתכללים וצוברים ידע וניסיון. הקמנו אותם כדי לספק ללקוחות הישראלים הגלובליים שלנו שירות אפקטיבי ואיכותי גם מחוץ לישראל, ובמקביל כדי להציע את שירותי הקריאייטיב וההפקה שלנו למותגים בינלאומיים. שמחים מאוד להיווכח שהחזון הזה עובד. לקריאייטיב אין גבולות - והפרוייקטים החדשים של הסניף האמסטרדמי שלנו עם ליווייס, אדידס ואייאקס אמסטרדם מספקים את ההוכחה ונותנים לנו בריזה לפעילויות הבאות. 2015 היא מבחינתנו שנת מפתח בהתפתחות שלנו מחוץ לישראל".
עוד חברה לפורטפוליו - אלנבי רוכש 50% מסוכנות האינסטגרם אווירה
בתוך כך, אלנבי החליט לצרף לפורטפוליו החברות שלו את סוכנות האינסטגרם אווירה המתמחה בניהול ותפעול חשבונות אינסטגרם עבור מותגים וגופים ציבוריים. במודל דומה לזה שעשו בעבר עם סוכנות הדיגיטל GO UFO רכש אלנבי 50% מסוכנות האינסטגרם שהוקמה על ידי היזם אורי חזיזה והצלמת אליענה גולומב לפני כחצי שנה.
במשרד מציינים כי "בזמן קצר זה הצליחו חזיזה וגולומב להתבלט כגורם משמעותי בשוק המדיה הדיגיטלית בישראל. אווירה מצלמים ויוצרים תכנים אמנותיים עבור מותגים, עם התמחות מיוחדת בתחומי האופנה, הקולינריה והלייף סטייל. בין לקוחותיהם: ריבוק, Story, Emanuel wallets, Bellboy, Petite doris, קיוטו, קפה אירופה וקבוצת גולף". עוד מציינים באלנבי כי "אווירה חתומים על אחת התמונות הויראליות ביותר בחשבון האינסטגרם של מותג התיקים הבינלאומי Herschel ובעקבות הצלחה זו נתבקשו ליטול חלק בפרויקט צילום בינלאומי של Urban Outfitters".
ערן ניזרי, מנכ"ל משותף אלנבי: "אלנבי מבקשים לעמוד בחזית העשייה הדיגיטלית ולהרחיב את השירותים שלנו בכל השדות הרלוונטיים לתחום, תוך הקפדה על אנרגיה צעירה ועכשווית ועל איכות בלתי מתפשרת. אווירה נמצאים בדיוק שם. העוקץ האינסטגרמי שלהם שדד את ליבנו. אנחנו שמחים מאוד בשותפות החדשה והמלהיבה הזאת ומקווים שגם אחרים ייהנו ממנה כמונו".
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
