
דוהרים באירופה: הסניף ההולנדי של אלנבי ינהל לליוויס פעילות בפריז, ברצלונה ומדריד
סוכנות הפרסום אלנבי אמסטרדם, הזרוע ההולנדית של אלנבי בבעלותם של שרוליק איינהורן וגיא אסיף הפועלת בשותפות עם חברת גרילה ובאזז מקומית בשם kwartvoorhalf תנהל את פעילות הפרסום של מותג הג'ינס ליוויס בהשקת קולקציית Commuters - בגדים ואביזרים לרוכבי אופניים אורבניים.
לפני כחודשיים הודיעה אלנבי על תחילת שיתוף הפעולה עם החברה ההולנדית תחת השם אלנבי אמסטרדם וכעת, הצדדים נהנים מהפירות הראשונים. ההשקה של מותג בגדי הרכיבה האורבני התקיימה באמצעות פעילות פופ אפ בפריז שהושקה בשבוע שעבר ותתקיים לאורך חודש ספטמבר הקרוב. ההפקה כוללת עמדת צילום ממותגת המדמה חוויית נסיעה באופניים מהירות, בה יכולים לקוחות המותג להצטלם לבושים בקולקציית Levi's Commuters ולהעלות את התמונות לרשתות החברתיות.
לצורך הפעילות הוקמה בפריז חנות בתוך חנות ובה זוג אופניים מקובע, שעליו יכלו המבקרים לדווש כשהם לבושים בבגדי Levi’s Commuter. על קיר גדול מאחורי האופניים הוצגה תמונת נוף מטושטשת. מצלמה שהוצבה מול הקיר צילמה את הרוכבים ויצרה תמונה שמדמה רכיבה אמיתית בסן פרנסיסקו, אותה המבקרים שיתפו ברשתות החברתיות השונות.
ממשרד הפרסום נמסר כי הפעילות תוכננה לעלות בפריז אך בליוויס החליטו להרחיב את המהלך ליעדים נוספים באירופה כגון ברצלונה ומדריד.
ערן ניזרי, מנכ"ל משותף באלנבי: "כיף לראות את הסניפים שלנו בניו יורק ובאמסטרדם מתפתחים, משתכללים וצוברים ידע וניסיון. הקמנו אותם כדי לספק ללקוחות הישראלים הגלובליים שלנו שירות אפקטיבי ואיכותי גם מחוץ לישראל, ובמקביל כדי להציע את שירותי הקריאייטיב וההפקה שלנו למותגים בינלאומיים. שמחים מאוד להיווכח שהחזון הזה עובד. לקריאייטיב אין גבולות - והפרוייקטים החדשים של הסניף האמסטרדמי שלנו עם ליווייס, אדידס ואייאקס אמסטרדם מספקים את ההוכחה ונותנים לנו בריזה לפעילויות הבאות. 2015 היא מבחינתנו שנת מפתח בהתפתחות שלנו מחוץ לישראל".