יורם דמבינסקי
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

מתנה לראש השנה: JWT ישראל זכה בתקציב הפרסום של רשת 'בודי שופ'

על פי יפעת בקרת פרסום רשת 'בודי שופ' קיצצה בתקציב הפרסום ב-2014 וב-2015 עד לרמה אפסית. משרד הפרסום האחרון שטיפל ברשת היה פוקס גורן גלעדי
משה בנימין | (6)

מספר ימים לאחר שגייס לשורותיו את תקציב הפרסום של תמנון, משרד הפרסום JWT ישראל בבעלות יורם דמבינסקי וקבוצת WPP מצרף לפורטפוליו תקציב נוסף - רשת הטיפוח בודי שופ מבית ד"ר פישר - כך נודע לאייס. 

על פי יפעת בקרת פרסום, הרשת קיצצה את תקציב הפרסום עד לרמה אפסית בשנת 2014 וכן ב-2015. כעת מתכננת הרשת מהלך אסטרטגי שיכלול שפה תקשורתית חדשה ולשם כך ניהלה לאחרונה מכרז שכלל בנוסף ל-JWT 4 משרדים נוספים. ב-2013 עמד תקציב הפרסום של הרשת על כ-1.3 מיליון שקלים. על פי הערכות בשוק צפוי לעמוד התקציב שיוביל את השפה החדשה על כ-5 מיליון שקלים.

משרד הפרסום האחרון שטיפל בתקציב הפרסום של רשת 'בודי שופ' היה פוקס גורן גלעדי שהשתתף אף הוא במכרז על תקציב הפרסום. בדירוג יפעת האחרון לחציון ה-1 של 2015 רשם JWT ירידה מזערית של 2% המעידה על עצירת הסחף השלילי מהשנים האחרונות. רשת 'בודי שופ' מונה כיום כ-52 סניפים בפריסה ארצית.

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ההוא שיודע יותר 24/08/2015 18:04
    הגב לתגובה זו
    ויהיה ל-JWT כסף לפחית קולה. אחת. לכל המשרד.
  • 5.
    לאה 24/08/2015 13:33
    הגב לתגובה זו
    תמנון ? בודי שופ? מה התקציב הבא? שיפודי התקווה? לא הכל עדיף להוציא לאייס כי אתם מעוררים רחמים.
  • 4.
    כמה זמן יקח עד שדמבו יבריח אותם? (ל"ת)
    מהמר על 3 חודשים 24/08/2015 10:29
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מישהו בבודי שופ כנראה שתה סבון והחליק על השכל. (ל"ת)
    אחד שיודע 23/08/2015 22:25
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מילה 23/08/2015 18:41
    הגב לתגובה זו
    מסופר פארם
  • 1.
    אחד 23/08/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    בודי שופ זה אחד התקציבים הקיקיוניים ביותר שקיימים בישראל,הרבה נחת ו/או עמלה הם לא יראו ממנו .חברה קטנה ועוד יותר מאשר קטנה, קמצנית
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקו"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקו

האם תוכן מקורי ואיכותי יכול לכבוש את הפריים טיים?

בערב שיגרתי יחסית, כמות הצופים הכללית במהדורות המרכזיות ירדה, אך מגמת התחרות בין 12 ל-14 הולכת ומתחזקת, למעט ירידה כלשהי במהדורה המרכזית; לעומת זאת, ערוץ 13 הולך ויורד בכמויות הצופים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

במדינה תזזיתית כמו זו שאנחנו חיים בה, המהדורות המרכזיות של החדשות הם תמיד עיקר העניין, ובכל זאת, ישנם ימים שבהם החדשות משתלטות על הכל וישנה שיגרה, שבה המספרים מתיישרים ואחוזי הצפייה פחות או יותר יציבים. זה גם מה שקרה אתמול, כלומר, שיגרה יחסית, והן כמות הצופים במהדורות עמדה 725 אלף צופים, כבימים "רגילים", והן המגמה של התחזקות ערוץ 14 התמתנה והיחסים בין כמות הצופים חזרו להיות כפי שהיו מספר שבועות אחורה. 

מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.3% רייטינג ו-334 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 6.9% רייטינג ו-177 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.6% רייטינג ו-123 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן1, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 91 אלף צופים ו-4% רייטינג.

פריים טיים ועוד

ללא ריאליטי חזק ברצועת הפריים טיים, הדרמה המקורית של רועי עידן, "נוטוק" השתלטה על הרצועה ועמדה על 11.9% רייטינג ו-299 אלף צופים. "הפטריוטים" ממשיכה להתחזק ועמדה על 9.1% רייטינג ו-280 אלף צופים, ואילו אחריה היתה "ווארט" של ערוץ 13, שגם הוא עמד על נתונים לא רעים, עם 8.6% רייטינג ו-192 אלף צופים. כאן11 בחרו לפצל את הרצועה, והחלק הראשון, "בואו לאכול איתי" עמד על 5.9% רייטינג ו-122 אלף צופים, בעוד שאחריו, "זהו זה" הורידה את כמות הצופים ועמדה על 4.3% רייטינג בלבד עם 86 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.7% רייטינג ו-62 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.8% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 מתחיל להוביל באופן קבוע, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.4% רייטינג ו-54 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם עדי זריפי, שעמד על רייטינג של 2.2% ו-44 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.