מתנה לראש השנה: JWT ישראל זכה בתקציב הפרסום של רשת 'בודי שופ'
מספר ימים לאחר שגייס לשורותיו את תקציב הפרסום של תמנון, משרד הפרסום JWT ישראל בבעלות יורם דמבינסקי וקבוצת WPP מצרף לפורטפוליו תקציב נוסף - רשת הטיפוח בודי שופ מבית ד"ר פישר - כך נודע לאייס.
על פי יפעת בקרת פרסום, הרשת קיצצה את תקציב הפרסום עד לרמה אפסית בשנת 2014 וכן ב-2015. כעת מתכננת הרשת מהלך אסטרטגי שיכלול שפה תקשורתית חדשה ולשם כך ניהלה לאחרונה מכרז שכלל בנוסף ל-JWT 4 משרדים נוספים. ב-2013 עמד תקציב הפרסום של הרשת על כ-1.3 מיליון שקלים. על פי הערכות בשוק צפוי לעמוד התקציב שיוביל את השפה החדשה על כ-5 מיליון שקלים.
משרד הפרסום האחרון שטיפל בתקציב הפרסום של רשת 'בודי שופ' היה פוקס גורן גלעדי שהשתתף אף הוא במכרז על תקציב הפרסום. בדירוג יפעת האחרון לחציון ה-1 של 2015 רשם JWT ירידה מזערית של 2% המעידה על עצירת הסחף השלילי מהשנים האחרונות. רשת 'בודי שופ' מונה כיום כ-52 סניפים בפריסה ארצית.
- 6.ההוא שיודע יותר 24/08/2015 18:04הגב לתגובה זוויהיה ל-JWT כסף לפחית קולה. אחת. לכל המשרד.
- 5.לאה 24/08/2015 13:33הגב לתגובה זותמנון ? בודי שופ? מה התקציב הבא? שיפודי התקווה? לא הכל עדיף להוציא לאייס כי אתם מעוררים רחמים.
- 4.כמה זמן יקח עד שדמבו יבריח אותם? (ל"ת)מהמר על 3 חודשים 24/08/2015 10:29הגב לתגובה זו
- 3.מישהו בבודי שופ כנראה שתה סבון והחליק על השכל. (ל"ת)אחד שיודע 23/08/2015 22:25הגב לתגובה זו
- 2.מילה 23/08/2015 18:41הגב לתגובה זומסופר פארם
- 1.אחד 23/08/2015 17:11הגב לתגובה זובודי שופ זה אחד התקציבים הקיקיוניים ביותר שקיימים בישראל,הרבה נחת ו/או עמלה הם לא יראו ממנו .חברה קטנה ועוד יותר מאשר קטנה, קמצנית
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
