אהרל'ה קדרון
צילום: יח"צ

לאחר שנתיים וחצי בגיתם BBDO: מנהל הקריאייטיב אהרל'ה קדרון עוזב את המשרד

קידרון החל את דרכו בענף לפני כ-10 שנים ולאחר 6 שנים באדלר חומסקי הצטרף לגיתם כמנהל קריאטיב. על פי הערכות בענף התחנה הבאה של קדרון צפויה להיות בחו"ל 
משה בנימין | (12)

לאחר שנתיים וחצי בגיתם BBDO - מנהל הקריאייטיב אהרל'ה קדרון עוזב את המשרד - כך נודע לאייס. נכון לעכשיו קדרון לא צפוי להצטרף למשרד אחר בישראל - בענף מעריכים כי התחנה הבאה שלו צפויה להיות בארה"ב. 

קידרון (39) החל את דרכו בענף לפני כ-10 שנים, ולאחר 6 שנים באדלר חומסקי שם שימש כקופירייטר הצטרף לגיתם כמנהל קריאייטיב. בתפקידו בגיתם היה אחראי על מגוון מהלכים של לקוחות המשרד דוגמת בנק הפועלים, קבוצת פוקס, קבוצת חוגלה, גינדי החזקות, ריגלי, ד״ר גב ועוד.

במסגרת העבודה קדרון היה חתום בגיתם על קמפיין המסגרות של פוקס (happy), סרטי פוקס האחרונים - basically we are all the same, מהלך דור 4.5 של סלקום, קמפיינים ומהלכים של בנק הפועלים, ניקול, לילי, סקיטלס, ועוד. בין השאר הוא גם חתום על קמפיין טמבור ״תראו מה שצבע יכול לעשות״ (עוד בתקופתו באדלר חומסקי) שזכה בגרנד קקטוס ובגרנד אפי. 

 

קידרון התייחס לפרישה ואמר: "אני עוזב את גיתם אחרי שנתיים וחצי אינטנסיביות של עשייה והישגים. תודה לדני ולשני על ההזדמנות, ולעדו, עמית, לצוות שלי, ולשאר האנשים הנפלאים על האמון ושיתוף הפעולה - היה תענוג. אני נרגש להמשיך הלאה לדרך חדשה ומאתגרת".

דני יעקובוביץ', סמנכ"ל הקריאטיב של גיתם: "אין ספק שאהרל'ה יצליח בכל אשר יפנה, הוא היה שותף למהלכים חשובים ואני מאחל לו הצלחה רבה".

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    משרד של בינוניים משאיר את הבינוניים (ל"ת)
    בן נוני 06/08/2015 02:14
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    צ'יקו 05/08/2015 12:54
    הגב לתגובה זו
    מנהל הקיריאטיב הכי סקסי בארץ.
  • 10.
    חו"ל = חוץ לברנז'ה? (ל"ת)
    פספורט 05/08/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    ערן 05/08/2015 07:23
    הגב לתגובה זו
    ״עוזב״ מי הבא?
  • 8.
    פוקי 04/08/2015 21:15
    הגב לתגובה זו
    את אחד הכשרונות הגדולים של התעשיה. מענטש אמיתי. רגע לפני שכובש את חו״ל כדאי שתחטוף. מנהל אמיתי.
  • 7.
    אחד שפוגע 04/08/2015 21:06
    הגב לתגובה זו
    לאור התנודות האחרונות בענף. בהצלחה!
  • 6.
    פרי 04/08/2015 20:35
    הגב לתגובה זו
    גאון ונשמה יפה!! מלא בהצלחה איפה שרק תפנה!
  • 5.
    קוקי 04/08/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    אהרלה תותח גם מקצועי וגם אנושי. חבל שהענף מאבד עוד בנאדם מוכשר.
  • 4.
    חנה 04/08/2015 17:32
    הגב לתגובה זו
    בוא לואלי
  • 3.
    גיא 04/08/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    וגם סקסי
  • 2.
    אמירוס 04/08/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
    הוא סגור במקאן. לא חו״ל ולא נעליים
  • 1.
    חייב לדעת 04/08/2015 16:16
    הגב לתגובה זו
    למה או איך מייצרים מזה אייטם? אני באמת רוצה לדעת. מישהו יכול לענות לי.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.