פרפל: כצנלסון מגדיל החזקות; גל רוזה תנהל את הדיגיטל, אלעד שמעוני - סמנכ"ל לקוחות
חברת הדיגיטל פרפל אינטראקטיב שנפרדה לפני מספר חודשים מהשותף והמייסד דניאל אציל ממשיכה במגמת השינוים. בחברה הוחלט לאחרונה על שינוי בצוות הניהולי ומינויים של גל רוזה ואלעד שמעוני לניהול דיגיטל וסמנכ"ל לקוחות (בהתאמה), בנוסף לשינוי מבנה החברה בהתאם.
גל רוזה מונתה למנהלת תחום הדיגיטל, ובמסגרת זו תנהל את מחלקת הדיגיטל בפרפל המורכבת מצוות מדיה, צוות קריאייטיב ואגף ניהול הלקוח. בחברה מציינים כי הדגש של מחלקת הדיגיטל הוא בשיפור מכירות לארגונים - בעיקר באמצעות מערכת ה-Bi שפותחה על ידה ומקשרת בין רצפת המכירה לפעילות הדיגיטלית. כמו כן, אלעד שמעוני ששימש כסופרוויזר, מונה לסמנכ"ל לקוחות ובין השאר יפעל לפיתוח עסקי מול לקוחות וארגונים חדשים.
גל רוזה
אלעד שמעוני
בגזרת הבעלות על החברה, נודע לאייס כי אור כצנלסון שלאחרונה ביצע רכישה של מניות החברה, במסגרת פרישתו של דניאל אציל, הגדיל את אחזקותיו בחברה וכן את סמכויותיו כשמונה למשנה למנכ"ל החברה בנוסף לתפקידו כמנהל טכנולוגי של פיתוח המוצרים (CTO) של פרפל.
אור כצנלסון
אורי מנדי
אורי מנדי, מנכ"ל החברה: "אנחנו בתהליך של שינוי והתחדשות. השינוי הוא מאוד מקיף, החל ממבנה החברה, כוח האדם, אתר חדש שבתהליך בניה, ובעיקר בכלים, מערכות ויכולות מתקדמות אותם אנו מספקים ללקוחות, אני מברך את המצטרפים החדשים לחברה ואת החברים היותר ותיקים שהתקדמו לתפקידים בכירים יותר".
- 9.רני 23/05/2015 00:20הגב לתגובה זובחור מוכשר, בהצלחה גבר.
- 8.רגב 22/05/2015 13:49הגב לתגובה זוהיו חבר׳ה צעירים, עדיין לא מגובשים אבל מלאי אמביציה וכישרון! ידעתי שהם כאן כדי להישאר והמשכתי לעקוב מהצד. שיהיה לכם הצלחה ואל תתרגשו מכל הצקצקנים, זו התעשייה בישראל שלא יודעת לפרגן בכלל , בטח לצעירים. מקווה שנמשיך לראות הצלחות של חברות צעירות כמוכם , כמו מייפל , רפרש וכו!
- 7.אור שטרן 22/05/2015 12:37הגב לתגובה זוואל תתייחסו לכל המגיבים שאפילו לא מזדהים בשמם. תצליחו!
- 6.פרסום וזה 22/05/2015 00:55הגב לתגובה זואייטם מבוזבז על ארגון מבוזבז ולא יוצלח
- 5.שי ע 21/05/2015 21:04הגב לתגובה זוהכי מקצועיים בתחום, איכות של חו"ל. מניסיון.
- 4.ביל הגדול 21/05/2015 19:12הגב לתגובה זובחירה מצוינת לתפקיד. עלי והצליחי גל!
- 3.אפילו לא אויר חם...סתם (תוכן שיווקי?) (ל"ת)אור גדול 21/05/2015 16:22הגב לתגובה זו
- 2.אחד שיודע 21/05/2015 14:18הגב לתגובה זואולי יצליחו יותר במכירה לעסקים.. כי בשאר ... הם פרפל...
- 1.מכיר אותם 21/05/2015 13:56הגב לתגובה זוכיף לראות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
