עם 64 מיליון לקוחות, ופרסומת בסופרבול: סמנכ"ל Wix עומר שי הוא איש השיווק של אפריל
עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix, הוא איש השיווק של חודש אפריל – כך קבעה ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי. שי נבחר לאחר שעמד בראש המהלך השיווקי להפצת המותג האינטרנטי Wix בישראל ובעולם.
עומר שי הצטרף להנהלת Wix לפני כ-7 שנים ומאז הוא משמש כסמנכ"ל השיווק של החברה. בעבר שימש כשותף-מייסד של Hyperactive והוביל את הפעילויות השיווקיות של החברה. בנוסף שימש כיועץ בתחום אונליין למותגים מובילים.
Wix היא חברה ישראלית המאפשרת למשתמשים ליצור, לנהל ולקדם נוכחות מקצועית ודינאמית ברשת. החברה מציעה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת שמעניקה פתרונות מקיפים לעסקים קטנים וגדולים. כיום לחברה יותר מ-64 מיליון משתמשים ברחבי העולם, מתוכם 1.3 מיליון המשלמים במודל הפרימיום של החברה. לטענת Wix, לא מועסקים בה אנשי מכירות ועם זאת מדי חודש גדלה כמות המשתמשים בפלטפורמה שהיא מציעה בממוצע של 1.4 מיליון משתמשים חדשים.
החברה עובדת על שיפור מתמיד של הפלטפורמה והפיכתה לידידותית למשתמש, על ידי הוספת מוצרים רבים כגון שוק אפליקציות, אתרי מובייל, פתרונות eCommerce, מערכת לניהול לקוחות והפצה של דיוורים אלקטרוניים מעוצבים.
- וויקס ו-Unit משיקים שירות בנקאות עסקית
- בבנק אוף אמריקה מזהירים - WIX עלולה להיפגע מה-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוקדם יותר השנה, כחלק ממהלך מיתוגי רחב של החברה, החברה החליטה לפרסם בסופרבול, זירה בה מתחרים המותגים הגדולים של השוק האמריקאי, באירוע הספורט הכי נצפה בארה"ב.
- 1.דורון 20/02/2018 10:19הגב לתגובה זועומר הוא האבא הכי מושלם בעולם

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7