אבי ארמוזה
צילום: אלוויטן דה גרוט

ארמוזה יודע את העבודה: NBC רכשה פורמט ישראלי לשידור בפריים טיים

ההישג הייחודי במכירת הפורמט בשם I Can Do That נובעת מהעובדה שהוא מעולם לא שודר בישראל. ארמוזה: "פריצת דרך משמעותית עבור החברה"
משה בנימין | (2)

חברת ארמוזה פורמטס בבעלותו של אבי ארמוזה רשמה הישג משמעותי עבורה - מכירת פורמט לשידור ברשת NBC באמריקה, בשעות הפריים-טיים, וזאת למרות שהפורמט לא עלה לשידור בישראל לפני כן.

הפורמט בשם "I Can Do That" פותח לפריים-טיים על ידי ארמוזה פורמטס ונמצא כעת בשלבי הפקה מתקדמים. זהו הפורמט השני שארמוזה מכרה לרשת NBC, ששידר בעבר את השעשועון "לעוף על המיליון". הרשת רכשה 6 פרקים ושידורם יחל בקיץ הקרוב. הצילומים, החזרות ובניית האולפן נשלמים בימים אלו בלוס אנג'לס.

בין הסלבריטאים שירכיבו את הקאסט: ג'ו ג'ונאס מהאחים ג'ונאס, מ"רוקדים עם כוכבים" של הרשת המתחרה ABC - הרקדנית והכוכבת הראשית שריל ברוק ומנחה התכנית -  השחקן מרלון ויינס (מת לצעוק, רקוויאם לחלום). 

 

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס: "שידורו של פורמט ישראלי בפריים טיים בערוץ ברודקאסט אמריקאי מוביל הוא הישג אדיר ליצירה הישראלית ופריצת דרך משמעותית עבור החברה. זוהי הוכחה ניצחת שיוצרים ישראלים יכולים להצליח בגדול מעבר לים גם ללא גב של גופי שידור ישראלים".

 

I Can Do That תופק ע"י NBC Studios בראשות השואו-ראנרית אודרי מוריסי (Audrey Morrissey) החתומה בין היתר על הפקת The Voice ועל טקסי ענק לערוץ ביניהם טקסי MTV והאמ"י. בצמוד אליהן יצוינו בקרדיטים כמפיקים ראשיים (executive producer) אנשי ארמוזה פורמטס החתומים על פיתוחו: אבי ארמוזה המנכ"ל, נחמה כהן, ראש מחלקת הפיתוח בארמוזה וכן סטיב האריס, מרלון ויינס ואלווין דה גרוט.

התכנית מאתגרת קאסט קבוע של 8 סלבריטאים להופיע "ראש בראש" מול קהל עם הופעות שונות. הסלבריטאים צופים בכל שבוע במופעים מרהיבים וצריכים לבחור מופע שדורש מיומנות גבוהה שאין להם, ותוך שבוע - לבצע אותו בעצמם. מציג המופע הנבחר הופך למעשה לסלב-מאמן שמכין את חבר הקאסט, במשך שבוע, להופעה שיציג בתכנית הבאה. קהל הצופים הוא שיכריע מי נתן את ההופעה הטובה ביותר.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    רן 07/03/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
    נשמע כמו חרא. תירו לי בראש וזהו.
  • 1.
    rectal crevice 05/03/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    נכס לארץ מולדתו, לעם היושב בציון ולתעשייה כולה (פשוט "אימצו" את הפורמט הלא משודר של החממה. מעניין מע העביר לו אותה?)
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״