לאחר 4 שנים בפרפל: השותף והמנכ"ל דניאל אציל פורש מסוכנות הדיגיטל
לאחר 4 שנים בפרפל אינטראקטיב: המנכ"ל המשותף ומנהל הקריאייטיב דניאל אציל עוזב את תפקידו בפרפל - כך נודע לאייס.
אציל (31) הוא אחד ממיסדי סוכנות הדיגיטל פרפל שהוקמה ב-2010 לצד השותפים אורי מנדי ויואב מאור. בשנים האחרונות שימש אציל כמנכ"ל משותף בפרפל והוביל את פעילות הקריאייטיב של המשרד עם מותגים כמו Lancôme, PayPal ,Ebay, יש עתיד, Panasonic, בצלאל, Swatch ,Hoodies יעקבי, אנגלו-סכסון, כצט ועוד.
עוד נודע לאייס כי אציל מכר את אחזקותיו בחברה לשותפים בפרפל - מאור ומנדי - ועתה ייצא לדרך חדשה בתחום הסטרטאפים והטכנולוגיה. לדבריו, "היתה לי תקופה מדהימה בפרפל עם השותפים והצוות האיכותי שליווה אותנו בשנים האחרונות והפך למשפחה. אני רוצה להגיד להם תודה ענקית ולאחל בהצלחה בהמשך. זו הייתה חוויה להקים משרד פרסום עם עובדים לקוחות ובריפים ולעבוד עם מותגים ואנשים שאני אוהב ומעריך. הרמנו יחד קמפיינים גדולים ובולטים בדיגיטל ופיתחנו טכנולוגיה משלנו שתומכת בכל התהליך. בשבילי זו הייתה מקפצה אדירה שלימדה אותי המון ונתנה לי כלים להמשך. אין לי ספק שגם החברים בפרפל ימשיכו לגדול ולהצליח".
אורי מנדי שעד עתה שימש כמנכ"ל משותף יכהן עתה כמנכ"ל החברה: "אנחנו רוצים להודות לדניאל על חלקו המשמעותי בפעילות החברה בשנים האחרונות, עשינו דברים יפים וחדשניים בארץ ובחו"ל והלכנו דרך לא קצרה ביחד. פנינו כעת לעתיד, כחלק מהשינוי אור כצנלסון סמנכ"ל הטכנולוגיה הגדיל את אחזקותיו בחברה - דבר שמתאים לחזון הטכנולוגי של החברה, יחד עם ההצטרפות של הלקוחות החדשים, והמשך הפיתוחים של המערכות שלנו, אנחנו מצפים להמשיך בתהליך הגדילה המשמעותי של השנים האחרונות".
כאמור, אור כצנלסון שמונה לשותף במאי 2014 הגדיל את מניותיו בחברה עם פרישתו של אציל. מבנה הבעלות על החברה הצעירה מרכז את רוב המניות בידיהם של מאור ומנדי והיתרה בידי כצנלסון. בחברה מציינים כי "למרות העזיבה ממשיכה פרפל אינטראקטיב לגדול וגייסה לאחרונה את תקציב הדיגיטל של מטבחי זיו, ותקציב הסושיאל של "טיפטיפות" מבית "כצט" שמצטרפים לשאר לקוחות החברה".
- 12.ספק ממורמר (לשעבר) 15/02/2015 16:28הגב לתגובה זומשיכה של תשלום לספקים אחרי שמרמרו את חייהם יום ולילה. רושם את זה מנסיון וגם שמועות מספקים אחרים שעברו איתם את אותו תהליך. אין פלא שהוא עוזב, החברה כנראה בבעיות והם סוף סוף הבינו שהם כבר לא במכללת שקר כלשהיא, אלא שצריך לשלם כסף לבנק ואף אמא של אף אחד כבר לא יכול לממן אותם.
- ספק מרוצה 15/02/2015 21:49הגב לתגובה זועובד איתם שנים, הכי הגונים שיש...
- ספק לשעבר 16/02/2015 23:30נשמע שאתה פשוט איש מגעיל וצר עין. אם תזדהה בשמך האמיתי, מבטיח להזדהות. אני כבר לא עובד עם החברים שם מאחר והתחלתי לעבוד כשכיר, אבל כשעבדתי מולם הם היו מהלקוחות הטובים ביותר שהיו לי.
- 11.אהוד 14/02/2015 12:20הגב לתגובה זובחור מוכשר שגם מבין בתחום ולא סתם מחרטט. מעניין לאן הוא עובר
- 10.יואב מאור די לכתוב טוקבקים (ל"ת)נו באמת 14/02/2015 00:35הגב לתגובה זו
- 9.הפתעת (ל"ת)גילי 13/02/2015 10:43הגב לתגובה זו
- 8.אסף 13/02/2015 10:13הגב לתגובה זותותח בתחומו! היה לי העונג לעבוד מולו. שיהיה בהצלחה!
- 7.שיהיה בהצלחה 13/02/2015 10:01הגב לתגובה זולמה אנשים ממורמרים כותבים שטויות? בחור בן 30 הרים חברה מצליחה ואחרי 4 שנים מתקדם הלאה. נראה לי מהלך טבעי של איש מוכשר!
- 6.בטוחה שתצליח לאן שלא תלך בהצלחה מותק (ל"ת)דידי 13/02/2015 09:32הגב לתגובה זו
- 5.עובדת לשעבר 13/02/2015 01:22הגב לתגובה זוהוא היה כמו חרא שדבוק לנעל ומסריח כל היום. לא יכלתי לסבול דקה שלו שם, עשה בעיקר רעש שהוא עובד ולא באמת נתן שום ערך חוץ מלחץ במשרד... אם לפרפל יש כל סיכוי להצליח בהמשך - הם עשו את המהלך הנכון. מסכן הפרויקט הבא שהוא ינהל.
- 4.בהצלחה (ל"ת)אביב 12/02/2015 22:25הגב לתגובה זו
- 3.למכיר אותו 12/02/2015 22:14הגב לתגובה זואני לא מכיר אני דניאל אישית, אבל יכול להגיד לך שבגלל אנשים כמוך התעשייה שלנו נראית ככה! ועצם העובדה שהקים חברה שמפרנסת עובדים ועושה עבודה טובה, במצב השוק של היום זה כבר ראוי להערכה! בכל מקרה בהצלחה לדניאל ולפרפל. מאחד שלא מכיר, אבל מפרגן
- 2.מכיר אותו 12/02/2015 19:39הגב לתגובה זותכלס הרים חברה מאפס, אבל לא התרומם יותר מדי. עם קמפיינים מועתקים מחו"ל אחד לאחד (בישיבות קריאייטיב יושבים מול אתרים מחו"ל ומציעים את אותם הרעיונות ללקוח), שום קמפיין או לקוח פורץ דרך או מהלך שיצר באזזז ועם ניהול כושל של 3 חברים שאולי מבינים קצת בשיווק או פייסבוק אבל לא מבינים כלום ביחסי אנוש/ ניהול/ אסטרטגיה וניתוח נתונים, שחושבים שבגיל 20 אפשר להקים חברה וחיים בסרט שהיא גם מצליחה... בכל מקרה שיהיה בהצלחה, גם לדניאל- לא חסרים קולגות בתחום שבטוחים שהשמש זורחת להם מהתחת ושהם גאוני הדור, וגם לאורי ויואב, שמעתי שיש מכרז עכשיו על תקציב הדיגיטל (50 אש"ח בשנה) של אחוזת ראשונים
- 1.לקוח לשעבר 12/02/2015 17:50הגב לתגובה זובהצלחה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
