עכשיו זה רשמי: לאחר 17 שנים קבוצת עמינח נפרדת מגליקמן נטלר סמסונוב
לאחר 17 שנים של פעילות משותפת, מהארוכות בתעשיית הפרסום הישראלית, וצמיחה של שני הגופים יחד - תקציב הפרסום של קבוצת עמינח מסיים את ההתקשרות והרומן הארוך עם משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב.
המשמעות בפועל היא שקבוצת עמינח תחל לרכוש מתחילת החודש הבא (ה-1 במארס) את כל המדיה בעצמה, באופן ישיר. כמו כן, במסגרת זו, פעילות הפרסום והקריאייטיב תתבצע כפעילות פנימית בתוך החברה ובאמצעות פרילנסרים. ההחלטה שניתן להגדיר אותה כלא מקובלת (בלשון המעטה) בהתייחס לגודל החברה ותקציב הפרסום שלה התקבלה על ידי מנכ"ל הקבוצה רוני שוורץ.
הפרידה מעמינח תבוא לידי ביטוי בהיקף הפעילות של גליקמן נטלר סמסונוב שכבר ניצב במקום ה-5 בדירוג משרדי הפרסום על פי יפעת בקרת פרסום. עד כמה שזה נשמע מפתיע, תקציב הפרסום של עמינח מוערך בלמעלה מ- 20 מיליון שקל לשנה במחירים ריאליים ולפי מונחי יפעת בקרת פרסום עמד על כ-80 מיליון שקל בשנת 2014.
קבוצת עמינח מורכבת מ-3 רשתות שפועלות תחת השמות: עמינח סנטר, אמריקן קומפורט וגוד נייט. בין המותגים המשווקים על ידה נמנים: עמינח, קינג קויל, ספפה, מיטה וחצי, סרטה סוויס פלקס, אינוביישן, עמינח מדיק ורים.
בקבוצת עמינח אישרו את פרטי הידיעה.

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.