מטה קרלסברג הבינ"ל מתלהב מהמודעה של באומן: יפרסם אותה במדינות נוספות
ללא ספק, תחרות הקריאייטיב דג הזהב של קבוצת שוקן, הוציאה השנה ממשרדי הפרסום כמה עבודות פרינט מעולות. אחת מהן היא של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שעיצב מודעה עבור מותג הבירה קרלסברג במסגרת המסר של Don't drink and drive.
המודעה זכתה לחשיפה בינלאומית והוצגה במספר בלוגים ואתרי פרסום מסביב לעולם, וכמו כן נבחרה למודעת השבוע באתר bestadsontv. היא מציגה את שמו של המותג הדני, אך חצוי בחלקו. במקום המילה המלאה Carlsberg מופיעה המילה lsberg בהשמטה של המילה Car - אוטו באנגלית, באופן שמעביר לנהגים ולקהל הרחב את המסר שאם שותים ונוהגים, יש סיכוי שתפספסו/לא תראו מכוניות אחרות בכביש.
במטה קרלסברג הבינלאומי לא נשארו אדישים בפני מודעת הקריאייטיב המקורית ובהתאם להצלחתה בעולם ביקשו מבאומן בר ריבנאי לאמץ אותה ברמה הגלובלית ולפרסם אותה במדינות נוספות. כמו כן שוקלים במטה קרלבסברג לפתח אותה לפלטרפורמה דיגיטלית רחבה יותר.
לדברי ערן ניר, מנהל הקריאייטיב: "מעבר לפן הקריאטיבי של המודעה והמסר החינוכי, יש בה דרך חדשה ומעניינת לפרסום תדמיתי, בעידן חוק האלכוהול שקיים ומעניין מדינות רבות ברחבי העולם - כיצד ניתן לפרסם מותג בירה מבלי להראות את בקבוק הבירה, זהו עידן שכמעט ולא ניתן בו להניע לפעולה, לפרסם מסרים תדמיתיים הנוגעים למוצר אלכוהלי. המודעה הזו עושה זאת במסלול עקיף, ומנכסת למותג ערכים חיוביים שהצרכן יכול להעריך ולהוקיר".
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בבאומן מזכירים שזו לא הפעם הראשונה בה הצליח המשרד לכבוש את ליבו של המטה הבינלאומי של קרלסברג. בשנה החולפת התעניינו נציגי קרלסברג בעבודה נוספת של הצוות בישראל - האסטרטגיה שפותחה בבאומן במשך כחצי שנה, שהתמקדה באיכות הבירה, וסיפרה את סיפורו של מייסד המבשלה ג'יי סי יעקובסון "שלא התפשר מעולם על איכות הבירה". פרסומת זו נבחרה ב-2013 למהלך השנה של קרלסברג בעולם, ואומצה לעבודה בעוד מדינות בעולם.
קרדיטים: מנהל קריאיטיב ראשי: נדב פרסמן, מ.קריאיטיב: ערניר, ארטדיירקטור: ניב הרצברג, קופירייטר: טל הירשברג, ס.לקוחות: מאיה סלומון, סופרוויזרית: נטלי זיו, תקציבאי: תום דביר, סמנכ"ל אסטרטגיה: שי ניסנבוים, דיוויד קוזמין, פלנר: עמרי רבין.
- 12.ג.עמיחי 24/01/2015 00:56הגב לתגובה זוההתלהבות של קרלסברג העולמית, ושל הבלוגים ברחבי הרשת מוכיחים את זה. בחו"ל מעריכים את המינימליזם הזה שלא יודעים לעשות בארץ. לא רע באומן
- 11.בחיאת, זו הברקה ?! הקריאטיב אכן במצב קשה (ל"ת)קופי שופי 23/01/2015 08:58הגב לתגובה זו
- 10.וואוו !!!! עעענקקקק! דבר כזה עוד לא היה!!!!! (ל"ת)עדר של פירורים. 23/01/2015 06:55הגב לתגובה זו
- 9.מודעה מבריקה בעיניי (ל"ת)טוסטנקניק 22/01/2015 23:05הגב לתגובה זו
- 8.לוי 22/01/2015 21:05הגב לתגובה זובשקט בשקט צומח לו העשב השוטה
- 7.עוגיות חנק 22/01/2015 19:17הגב לתגובה זותראה את אריאלי
- 6.אחלה עבודה! כל הכבוד (ל"ת)בלי קשר לערן ניר 22/01/2015 19:16הגב לתגובה זו
- 5.מעדיף חשיבה עמוקה 22/01/2015 19:13הגב לתגובה זואין פה תובנה מעניינת או קונספט משכיל. חבל ובהצלחה
- 4.יוסי 22/01/2015 17:02הגב לתגובה זולא סגרנו שאתה מפסיק עם הראיונות חאייס וההסברי קופי בבצפר שנה שנייה על כל נאד שהצוותים שלך תוקעים?
- 3.צ׳יזס האמיתי 22/01/2015 15:33הגב לתגובה זוזה אחד הדברים הכי מטופשים ששמעתי בחיי, באמת. זה מסוג הדברים שאם לא עשו אותם קודם זה רק בגלל שמי שחשב על זה הבין שזה נמוך ועלוב, לא מבין את העניין סביב. לא ייאמן, תעשיית הפרסום הולכת לעזאזל...
- מה זה משנה 22/01/2015 16:19הגב לתגובה זוכי קודם היא הייתה חומר למוזיאונים...
- נופית 22/01/2015 16:06הגב לתגובה זותכתוב ש ב ע י נ י ך זה לא מספיק טוב, לא מספיק מתוחכם, בסיסי, ראשוני, מה שבא לך. למה השפה הזאת? תרגע אחי הכל בסדר כולה פרסום במגזין אקדמי. מוכרחה להגיד לך שדווקא שמעתי מנהלים בכירים מפרגנים. אל תהיה כעוס כל כך, מריר כל כך ובטח לא תוקפני כל כך. זה בטוח לא קשור לפרסום. תרגע גבר בוא ניתן לך חיבוק, תשתחרר.
- ג'יזס האמיתי 22/01/2015 15:49הגב לתגובה זורק ג'יזס יביא שלום!
- אל תאמינו לצ'יזס האמיתי! (ל"ת)צ'יזס האורגינל 22/01/2015 16:14
- 2.יורם 22/01/2015 14:57הגב לתגובה זותפסיק לנסות למנף כל פוקי. זה מוציא אותך קטן.
- פוקי 22/01/2015 15:34הגב לתגובה זולפעמים לא צריך קייס מפוצץ לאיזו פעילות GHOST בשביל לצאת גדולים. יש פה רעיון יפה וחכם שבלט לטובה כבר בגליון הדג, קיבל גושפנקא מבלוגים מובילים ויפה שגם בקרלסברג הבינ"ל שמו לב למודעת פרינט כל כך פשוטה. ככה שבמקרה הזה לפוקי של ערן ניר יש ריח נפלא.
- 1.נדב פרסמן תותח. כל הכבוד (ל"ת)noy 22/01/2015 14:31הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
