המרוץ למיליון 4 וובה ואלה
צילום: צילום מסך: רשת, ערוץ 2
רייטינג

וובה ואלה ניצלו, 'המרוץ למיליון' עלתה; ירידה לפריים-טיים של ערב שישי

יותר ממיליון איש צפו אמש ב'מרוץ למיליון'. ביום ו': כוכבות הפריים-טיים - 'הכל הולך', 'שי בשידור' ו'היהודים באים' - נחלשו. ביום ה': שיא ל'מערכת'
אלכסנדר כץ | (1)

עדיין לא שיא, אבל המרוץ למיליון רשמה רייטינג גבוה והתחזקה ביחס לשבת שעברה. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי בתכנית צפו יותר ממיליון איש, וברייטינג - 33.2%.

אחריה 'המרוץ' קיבלה מצב האומה (רשת, ערוץ 2) 26.4%. מנגד, המטה המרכזי (ערוץ 10) עם נדב פרי, קיבלה 8%, עליה חדה מה-6.2% בשבוע שעבר.

שידור חוזר של 'החופשה המושלמת' (רשת, ערוץ 2) קיבל 13.2%, שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ 10) הניב 4.5%, ופסטיבל מספרי סיפורים (ערוץ 10) עם 2%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) ממשיכה לרשום נתונים נאים עם 13.4%. 'רק בשמחות' (ערוץ 10) קיבלה 1.9%, 'פשוט וטעים' (ערוץ 10) הניבה 3.5%, ו'10' (ערוץ 10) רשמה 3.6%.

בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) עם פחות מ-20 נקודות - 19.2%, מול 10.8% ל'המגזין' (ערוץ 10).

יום ו'

הכל הולך (רשת, ערוץ 2) מזגזגת וירדה מ-18.3% ל-16.9%, לאחר שלפני שבועיים רשמה 16.4%. מנגד, שי בשידור (ערוץ 10) ממשיכה להיחלש ל-6.8%, וכך גם היהודים באים (ערוץ 1) שרשמה 5.3%.

שידור חוזר של 'קומדי בר' (רשת, ערוץ 2) הניב 11.9%, 'פסטיבל הפסנתר' (רשת, ערוץ 2) רשמה 4.2%, והסרט 'בית"ר פרובנס' (ערוץ 10) הסתפק ב-2.2%.

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה 16.9%, מול 'שישי' (ערוץ 10) עם 6.3% ו-6% ל'יומן' (ערוץ 1)

יום ה'

המערכת (רשת, ערוץ 2) עם מיקי חיימוביץ' רשמה שיא רייטינג מבחינתה, עם 25.8%. אחריה הניבה 'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) 19.3%. מנגד, סרטו של מוטי קירשנבאום 'דמעות ביער גשם' (ערוץ 10) קיבל 8.5%.

'רצועה מהחיים' (הרשות השנייה) קיבלה 8.2%, 'פינס לילה' (ערוץ 10) זכתה ב-3.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 4.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) ניפקה 6.1%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 6.1%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 3.8%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'כידון ובן סימון' (רשת, ערוץ 2) רשמה 9.9%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 15.2%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 7.8%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.6%, מול עוד ערב מוצלח יחסית של 'חדשות 10' עם 13%. הפרק האחרון בסדרת הכתבות 'היג'רה' של צביקה יחזקאלי, הניב 14.5%. 'מבט' (ערוץ 1) בערב חלש של 3.2%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אני צופה במירוץ למיליון בזכות אלה וובה-רק להם (ל"ת)
    מצחיקים/מרגשים/אוהב 01/01/2015 16:16
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.