תומר גידרון
צילום: צילום עצמי
פרסום ראשון

לאחר 5 שנים בבאומן: תומר גדרון עובר ל-The Box וימונה לסמנכ"ל קריאייטיב

גדרון החל את דרכו בענף הפרסום באדלר חומסקי בו שימש כקופירייטר כ-4 שנים. "היתה לי תקופה מדהימה בבאומן, ואני בא לחוויה הזאת בכל הכוח"
משה בנימין | (13)

לאחר 5.5 שנים בבאומן בר ריבנאי, מנהל הקריאייטיב תומר גדרון סוגר את פרק באומן של חייו ופורש מהמשרד. לאייס נודע כי גדרון יעבור למשרד הפרסום The Box, כיום תחת ניהולו של בועז פסקו, בו ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב.

גדרון (32) עשה את צעדיו הראשונים בענף הפרסום לפני יותר מ-9 שנים. לפחות על פי התנהלותו עד עתה, הוא איש שנשאר לתקופות ארוכות. הוא החל את דרכו ב אדלר חומסקי (גויס על ידי יונתן סטירין) בו שימש כקופירייטר כ-4 שנים ומשם עבר לבאומן בר ריבנאי בו התקדם עד לתפקיד מנהל קריאייטיב כיום. בשנים האחרונות הוא עבד בעיקר על תקציבי הפרסום של עלית מתוקים, קרלסברג, ספרייט (החברה המרכזית) אמריקן אקספרס ואלקליל.

גדרון היה חלק מתור הזהב בקריאייטיב של באומן בר ריבנאי - עידן שהחל עוד בימיו של מנהל הקריאייטיב הראשי הקודם יורם לוי, והמשיך בהצלחה רבה תחת ידיו של נדב פרסמן. בשנים האחרונות הצליח המשרד לייצר שכבה מאד דומיננטית של דרג ניהול ביניים שצועדת יחד ומשווה למשרד אופי רענן ומעודכן שגם מביא בסופו של יום הצלחות ותוצרים קריאייטיבים נאים. לצד גדרון נמנים עוד על המשבצת הזו: ערן ניר, אמיר אריאלי (שקודם לאחרונה), ערן (שושו) ספאנייר, שרון רפאל ועוד.

התחנה הבאה של גדרון תהיה במשרד הפרסום The Box - לא רחוק ממשרדי באומן בר ריבנאי. את המשרד מנהל כיום בועז פסקו, לשעבר מנכ"ל next-in שהחליף בתפקיד את שי גורן שנפרד מהמשרד לפני חצי שנה. בתקופתו של גורן, וזו גם אחת הסיבות שלשמה הוא הובא, עשה המשרד את צעדיו מחוץ לגבולות הדיגיטל. כיום תמהיל המשרד עומד על 60% פעילות בדיגיטל ו-405 באופליין.

גדרון ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב במשרד שמונה כיום כ-30 עובדים, ונוסד לפני כ-10 שנים על ידי אלי אוזן, בתחילה כאולפן הקלטות. בעלי המשרד כיום הם רונה אנג'ל, אסף גרינפלד ובועז פסקו, המנכ"ל כיום שמחזיק אף הוא במניות המשרד. במהלך השנים עסקה הקבוצה במיזמים המחברים בין תוכן וטכנולוגיה ולפני כ-3 שנים הקימה עם קשת את Screenz , חברת הקרוס מדיה המספקת פתרונות דיגיטליים לגופי טלויזיה בעולם.

"זאת החלטה שהיא בעיקר מאד מאתגרת. אני אוהב להיות במקומות האלה. ענף הפרסום נמצא בנקודה שבה דברים גדולים יכולים לקרות גם במשרדים קטנים, ואני בא לזה בכל הכוח, לחוויה שבא לי כבר להיכנס אליה", אמר גדרון.

לדבריו, "היתה לי תקופה מדהימה בבאומן - זכינו יחד גם בכמה פרסים יפים. הכרתי שם אנשים מדהימים, כמו יוסי לובטון שמאוד דוחף לייצר קריאייטיב פורץ דרך, יחד עם נדב פרסמן, ושאר החברים הקרובים כמו ערן ניר שהיה איתי עוד בתקופת אדלר חומסקי, אמיר אריאלי, שושו (ערן ספאנייר) המדהים ועוד. החוויה שעברתי בבאומן היתה מקפצה מטורפת, ולקחתי משם הרבה כלים שאני ממשיך איתם הלאה".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

בועז פסקו, מנכ ל The Box Advertising: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של תומר לשורותינו ומשוכנעים שיידע לשמר ולמנף את הקו הקריאטיבי המאפיין את המשרד. חשיבה קריאטיבית חוצת פלטפורמות היא קריטית עבור משרד כמו שלנו ואינה רק סיסמא. לתומר בהחלט יש את זה והחיבור שלו אלינו מרגיש מאוד טבעי".

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    בהצלחה שועל מין! (ל"ת)
    אורי 25/12/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    חגי 23/12/2014 16:13
    הגב לתגובה זו
    אולי אם סופרים כל עובד 6 פעמים
  • 9.
    ערן 23/12/2014 10:52
    הגב לתגובה זו
    האיש הכי לא אמין בתעשייה שיצא לי לעבוד איתו .
  • 8.
    זיו 23/12/2014 09:56
    הגב לתגובה זו
    אבל אם יש מישהו שיכול להקפיץ קריאייטיב של משרד כמה רמות למעלה זה גדרון. איש מוכשר ברמות הכי גבוהות, בהצלחה!
  • 7.
    הבחור תותח על!!! (ל"ת)
    סאצי 23/12/2014 09:49
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    משרד פצצה פסקו הוא מלך בהצלחה! (ל"ת)
    לירן מילר 22/12/2014 18:31
    הגב לתגובה זו
  • קולגה 23/12/2014 10:21
    הגב לתגובה זו
    איש דיגיטל שטחי שמדקלם סיסמאות ריקות מתוכן. לא הייתי מפקיד בידיו תקציב של 1000 שקל
  • 5.
    אקי 22/12/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    כבר שנים מדברים עליהם בתור הדבר הבא בקריאייטיב, משום מה הם לא הצליחו למנף. נשארו אפורים ולא קריאייטיביים. יחד עם תחלופה לא מעטה של אנשים, לא מבשר טובות מה שקורה שם. בואו נראה מה יהיה עם גדרון. בהצלחה בכל אופן.
  • 4.
    תומר תעשה לי ילד (ל"ת)
    עמית 22/12/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מוכשר כמו שד! בהצלחה. כבר מתגעגעת (ל"ת)
    אוה 22/12/2014 16:13
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שיהיה בהצלחה (ל"ת)
    עמית 22/12/2014 13:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כבר מתגעגעים אליך.... (ל"ת)
    יוסי 22/12/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
  • 22/12/2014 13:23
    הגב לתגובה זו
    סתם, הוא חמוד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.