לאחר 5 שנים בבאומן: תומר גדרון עובר ל-The Box וימונה לסמנכ"ל קריאייטיב
לאחר 5.5 שנים בבאומן בר ריבנאי, מנהל הקריאייטיב תומר גדרון סוגר את פרק באומן של חייו ופורש מהמשרד. לאייס נודע כי גדרון יעבור למשרד הפרסום The Box, כיום תחת ניהולו של בועז פסקו, בו ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב.
גדרון (32) עשה את צעדיו הראשונים בענף הפרסום לפני יותר מ-9 שנים. לפחות על פי התנהלותו עד עתה, הוא איש שנשאר לתקופות ארוכות. הוא החל את דרכו ב אדלר חומסקי (גויס על ידי יונתן סטירין) בו שימש כקופירייטר כ-4 שנים ומשם עבר לבאומן בר ריבנאי בו התקדם עד לתפקיד מנהל קריאייטיב כיום. בשנים האחרונות הוא עבד בעיקר על תקציבי הפרסום של עלית מתוקים, קרלסברג, ספרייט (החברה המרכזית) אמריקן אקספרס ואלקליל.
גדרון היה חלק מתור הזהב בקריאייטיב של באומן בר ריבנאי - עידן שהחל עוד בימיו של מנהל הקריאייטיב הראשי הקודם יורם לוי, והמשיך בהצלחה רבה תחת ידיו של נדב פרסמן. בשנים האחרונות הצליח המשרד לייצר שכבה מאד דומיננטית של דרג ניהול ביניים שצועדת יחד ומשווה למשרד אופי רענן ומעודכן שגם מביא בסופו של יום הצלחות ותוצרים קריאייטיבים נאים. לצד גדרון נמנים עוד על המשבצת הזו: ערן ניר, אמיר אריאלי (שקודם לאחרונה), ערן (שושו) ספאנייר, שרון רפאל ועוד.
התחנה הבאה של גדרון תהיה במשרד הפרסום The Box - לא רחוק ממשרדי באומן בר ריבנאי. את המשרד מנהל כיום בועז פסקו, לשעבר מנכ"ל next-in שהחליף בתפקיד את שי גורן שנפרד מהמשרד לפני חצי שנה. בתקופתו של גורן, וזו גם אחת הסיבות שלשמה הוא הובא, עשה המשרד את צעדיו מחוץ לגבולות הדיגיטל. כיום תמהיל המשרד עומד על 60% פעילות בדיגיטל ו-405 באופליין.
גדרון ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב במשרד שמונה כיום כ-30 עובדים, ונוסד לפני כ-10 שנים על ידי אלי אוזן, בתחילה כאולפן הקלטות. בעלי המשרד כיום הם רונה אנג'ל, אסף גרינפלד ובועז פסקו, המנכ"ל כיום שמחזיק אף הוא במניות המשרד. במהלך השנים עסקה הקבוצה במיזמים המחברים בין תוכן וטכנולוגיה ולפני כ-3 שנים הקימה עם קשת את Screenz , חברת הקרוס מדיה המספקת פתרונות דיגיטליים לגופי טלויזיה בעולם.
"זאת החלטה שהיא בעיקר מאד מאתגרת. אני אוהב להיות במקומות האלה. ענף הפרסום נמצא בנקודה שבה דברים גדולים יכולים לקרות גם במשרדים קטנים, ואני בא לזה בכל הכוח, לחוויה שבא לי כבר להיכנס אליה", אמר גדרון.
לדבריו, "היתה לי תקופה מדהימה בבאומן - זכינו יחד גם בכמה פרסים יפים. הכרתי שם אנשים מדהימים, כמו יוסי לובטון שמאוד דוחף לייצר קריאייטיב פורץ דרך, יחד עם נדב פרסמן, ושאר החברים הקרובים כמו ערן ניר שהיה איתי עוד בתקופת אדלר חומסקי, אמיר אריאלי, שושו (ערן ספאנייר) המדהים ועוד. החוויה שעברתי בבאומן היתה מקפצה מטורפת, ולקחתי משם הרבה כלים שאני ממשיך איתם הלאה".
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
בועז פסקו, מנכ ל The Box Advertising: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של תומר לשורותינו ומשוכנעים שיידע לשמר ולמנף את הקו הקריאטיבי המאפיין את המשרד. חשיבה קריאטיבית חוצת פלטפורמות היא קריטית עבור משרד כמו שלנו ואינה רק סיסמא. לתומר בהחלט יש את זה והחיבור שלו אלינו מרגיש מאוד טבעי".
- 11.בהצלחה שועל מין! (ל"ת)אורי 25/12/2014 11:39הגב לתגובה זו
- 10.חגי 23/12/2014 16:13הגב לתגובה זואולי אם סופרים כל עובד 6 פעמים
- 9.ערן 23/12/2014 10:52הגב לתגובה זוהאיש הכי לא אמין בתעשייה שיצא לי לעבוד איתו .
- 8.זיו 23/12/2014 09:56הגב לתגובה זואבל אם יש מישהו שיכול להקפיץ קריאייטיב של משרד כמה רמות למעלה זה גדרון. איש מוכשר ברמות הכי גבוהות, בהצלחה!
- 7.הבחור תותח על!!! (ל"ת)סאצי 23/12/2014 09:49הגב לתגובה זו
- 6.משרד פצצה פסקו הוא מלך בהצלחה! (ל"ת)לירן מילר 22/12/2014 18:31הגב לתגובה זו
- קולגה 23/12/2014 10:21הגב לתגובה זואיש דיגיטל שטחי שמדקלם סיסמאות ריקות מתוכן. לא הייתי מפקיד בידיו תקציב של 1000 שקל
- 5.אקי 22/12/2014 17:38הגב לתגובה זוכבר שנים מדברים עליהם בתור הדבר הבא בקריאייטיב, משום מה הם לא הצליחו למנף. נשארו אפורים ולא קריאייטיביים. יחד עם תחלופה לא מעטה של אנשים, לא מבשר טובות מה שקורה שם. בואו נראה מה יהיה עם גדרון. בהצלחה בכל אופן.
- 4.תומר תעשה לי ילד (ל"ת)עמית 22/12/2014 16:49הגב לתגובה זו
- 3.מוכשר כמו שד! בהצלחה. כבר מתגעגעת (ל"ת)אוה 22/12/2014 16:13הגב לתגובה זו
- 2.שיהיה בהצלחה (ל"ת)עמית 22/12/2014 13:20הגב לתגובה זו
- 1.כבר מתגעגעים אליך.... (ל"ת)יוסי 22/12/2014 13:12הגב לתגובה זו
- 22/12/2014 13:23הגב לתגובה זוסתם, הוא חמוד.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
