תומר גידרון
צילום: צילום עצמי
פרסום ראשון

לאחר 5 שנים בבאומן: תומר גדרון עובר ל-The Box וימונה לסמנכ"ל קריאייטיב

גדרון החל את דרכו בענף הפרסום באדלר חומסקי בו שימש כקופירייטר כ-4 שנים. "היתה לי תקופה מדהימה בבאומן, ואני בא לחוויה הזאת בכל הכוח"
משה בנימין | (13)

לאחר 5.5 שנים בבאומן בר ריבנאי, מנהל הקריאייטיב תומר גדרון סוגר את פרק באומן של חייו ופורש מהמשרד. לאייס נודע כי גדרון יעבור למשרד הפרסום The Box, כיום תחת ניהולו של בועז פסקו, בו ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב.

גדרון (32) עשה את צעדיו הראשונים בענף הפרסום לפני יותר מ-9 שנים. לפחות על פי התנהלותו עד עתה, הוא איש שנשאר לתקופות ארוכות. הוא החל את דרכו ב אדלר חומסקי (גויס על ידי יונתן סטירין) בו שימש כקופירייטר כ-4 שנים ומשם עבר לבאומן בר ריבנאי בו התקדם עד לתפקיד מנהל קריאייטיב כיום. בשנים האחרונות הוא עבד בעיקר על תקציבי הפרסום של עלית מתוקים, קרלסברג, ספרייט (החברה המרכזית) אמריקן אקספרס ואלקליל.

גדרון היה חלק מתור הזהב בקריאייטיב של באומן בר ריבנאי - עידן שהחל עוד בימיו של מנהל הקריאייטיב הראשי הקודם יורם לוי, והמשיך בהצלחה רבה תחת ידיו של נדב פרסמן. בשנים האחרונות הצליח המשרד לייצר שכבה מאד דומיננטית של דרג ניהול ביניים שצועדת יחד ומשווה למשרד אופי רענן ומעודכן שגם מביא בסופו של יום הצלחות ותוצרים קריאייטיבים נאים. לצד גדרון נמנים עוד על המשבצת הזו: ערן ניר, אמיר אריאלי (שקודם לאחרונה), ערן (שושו) ספאנייר, שרון רפאל ועוד.

התחנה הבאה של גדרון תהיה במשרד הפרסום The Box - לא רחוק ממשרדי באומן בר ריבנאי. את המשרד מנהל כיום בועז פסקו, לשעבר מנכ"ל next-in שהחליף בתפקיד את שי גורן שנפרד מהמשרד לפני חצי שנה. בתקופתו של גורן, וזו גם אחת הסיבות שלשמה הוא הובא, עשה המשרד את צעדיו מחוץ לגבולות הדיגיטל. כיום תמהיל המשרד עומד על 60% פעילות בדיגיטל ו-405 באופליין.

גדרון ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב במשרד שמונה כיום כ-30 עובדים, ונוסד לפני כ-10 שנים על ידי אלי אוזן, בתחילה כאולפן הקלטות. בעלי המשרד כיום הם רונה אנג'ל, אסף גרינפלד ובועז פסקו, המנכ"ל כיום שמחזיק אף הוא במניות המשרד. במהלך השנים עסקה הקבוצה במיזמים המחברים בין תוכן וטכנולוגיה ולפני כ-3 שנים הקימה עם קשת את Screenz , חברת הקרוס מדיה המספקת פתרונות דיגיטליים לגופי טלויזיה בעולם.

"זאת החלטה שהיא בעיקר מאד מאתגרת. אני אוהב להיות במקומות האלה. ענף הפרסום נמצא בנקודה שבה דברים גדולים יכולים לקרות גם במשרדים קטנים, ואני בא לזה בכל הכוח, לחוויה שבא לי כבר להיכנס אליה", אמר גדרון.

לדבריו, "היתה לי תקופה מדהימה בבאומן - זכינו יחד גם בכמה פרסים יפים. הכרתי שם אנשים מדהימים, כמו יוסי לובטון שמאוד דוחף לייצר קריאייטיב פורץ דרך, יחד עם נדב פרסמן, ושאר החברים הקרובים כמו ערן ניר שהיה איתי עוד בתקופת אדלר חומסקי, אמיר אריאלי, שושו (ערן ספאנייר) המדהים ועוד. החוויה שעברתי בבאומן היתה מקפצה מטורפת, ולקחתי משם הרבה כלים שאני ממשיך איתם הלאה".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

בועז פסקו, מנכ ל The Box Advertising: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של תומר לשורותינו ומשוכנעים שיידע לשמר ולמנף את הקו הקריאטיבי המאפיין את המשרד. חשיבה קריאטיבית חוצת פלטפורמות היא קריטית עבור משרד כמו שלנו ואינה רק סיסמא. לתומר בהחלט יש את זה והחיבור שלו אלינו מרגיש מאוד טבעי".

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    בהצלחה שועל מין! (ל"ת)
    אורי 25/12/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    חגי 23/12/2014 16:13
    הגב לתגובה זו
    אולי אם סופרים כל עובד 6 פעמים
  • 9.
    ערן 23/12/2014 10:52
    הגב לתגובה זו
    האיש הכי לא אמין בתעשייה שיצא לי לעבוד איתו .
  • 8.
    זיו 23/12/2014 09:56
    הגב לתגובה זו
    אבל אם יש מישהו שיכול להקפיץ קריאייטיב של משרד כמה רמות למעלה זה גדרון. איש מוכשר ברמות הכי גבוהות, בהצלחה!
  • 7.
    הבחור תותח על!!! (ל"ת)
    סאצי 23/12/2014 09:49
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    משרד פצצה פסקו הוא מלך בהצלחה! (ל"ת)
    לירן מילר 22/12/2014 18:31
    הגב לתגובה זו
  • קולגה 23/12/2014 10:21
    הגב לתגובה זו
    איש דיגיטל שטחי שמדקלם סיסמאות ריקות מתוכן. לא הייתי מפקיד בידיו תקציב של 1000 שקל
  • 5.
    אקי 22/12/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    כבר שנים מדברים עליהם בתור הדבר הבא בקריאייטיב, משום מה הם לא הצליחו למנף. נשארו אפורים ולא קריאייטיביים. יחד עם תחלופה לא מעטה של אנשים, לא מבשר טובות מה שקורה שם. בואו נראה מה יהיה עם גדרון. בהצלחה בכל אופן.
  • 4.
    תומר תעשה לי ילד (ל"ת)
    עמית 22/12/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מוכשר כמו שד! בהצלחה. כבר מתגעגעת (ל"ת)
    אוה 22/12/2014 16:13
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שיהיה בהצלחה (ל"ת)
    עמית 22/12/2014 13:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כבר מתגעגעים אליך.... (ל"ת)
    יוסי 22/12/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
  • 22/12/2014 13:23
    הגב לתגובה זו
    סתם, הוא חמוד.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.