לימור לזרוביץ
צילום: צילום עצמי
פרסום ראשון

שינוים בשטרית מדיה גרופ: לימור לזרוביץ' פורשת, דניאל מאירוביץ' מצטרף

ב-3 השנים האחרונות שימשה לזרוביץ' כמשנה למנכ"ל וטיפלה בלקוחות אסטרטגיים בשטרית. מאירוביץ', לשעבר במקאן ו-y&r מצטרף כסמנכ"ל לקוחות
משה בנימין | (19)

שינויים בצמרת ההנהלה של משרד הפרסום 'שטרית מדיה גרופ'. לאייס נודע כי לימור לזרוביץ' ששימשה כמשנה למנכ"ל ב-3 השנים האחרונות צפויה לפרוש מהמשרד. לצד פרישתה של לזרוביץ' אל המשרד מצטרף דניאל מאירוביץ' בתפקיד סמנכ"ל לקוחות.

לזרוביץ' הצטרפה לשטרית מדיה גרופ לאחר 8 שנים באורנג' בהן שימשה כמנהלת התקשורת השיווקית. תחת בעלת המשרד רותי שטרית, שימשה לזרוביץ' כאחד מהכוחות המניעים של המשרד אך לא זכתה למינוי הבכיר כמנכ"ל. כזכור, באוקטובר 2013 סיים את דרכו במשרד גיל ליבר לאחר 9 חודשים בהן שימש כמנכ"ל. במרץ 2014 הצטרף למשרד גיא וינברגר, שהופקד על ניהול המשרד וקיבל לידיו 10% מהמניות.

במסגרת תפקידה, לזרוביץ' (46) טיפלה בתקציבי הפרסום האסטרטגיים של המשרד, כגון: 'מגה', 'דור אלון', Youphone, 'אופיס דיפו', 'כביש 6', 'רדיו 99' ועוד. לפני שהצטרפה לשטרית ולאחר שפרשה מאורנג' שימשה לזרוביץ' כמנהלת האסטרטגיה השיווקית של קניון ארנה (בבעלותם של חיים רביבו וג'קי בן זקן דאז וכיום בבעלותם של מרכוס וובר ואברהם נניקשווילי). לאייס נודע כי לזרוביץ' בוחנת בימים אלו את המשך דרכה בתעשיית השיווק-פרסום כאשר לפניה עומדות מספר הצעות רלוונטיות.

בתוך כך, ובמקביל לפרישה של לזרוביץ' מצטרף למשרד דניאל מאירוביץ' שימונה לתפקיד סמנכ"ל לקוחות במשרד. מאירוביץ' שימש בעבר כפלנר בכיר במקאן אריקסון, לאחר מכן הצטרף לחברת 'הפניקס' בה שימש כמנהל אסטרטגיה במשך 5 שנים. לאחר 'הפניקס' התחנה הבאה של מאירוביץ' בפרסום היתה ב-y&r ישראל בו שימש כסמנכ"ל לקוחות בתקופה שבה וינברגר שימש כמנהל האסטרטגיה ומשנה למנכ"ל.

לזרוביץ' אמרה לאייס: "אני מודה לרותי על היד החופשית והגיבוי שנתנה לי. זכינו בהרבה מכרזים יחד ואני מודה לה על כך. לאחר 3 שנים יפות אני בוחנת הצעות אחרות וממשיכה הלאה".

מנכ"ל המשרד, גיא וינברגר אמר לאייס: "לימור היא בת בית במשרד וחברה קרובה שדל רותי. היא החליטה לצאת לדרך חדשה ואנחנו מאחלים לה המון בהצלחה".

תגובות לכתבה(19):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    אשכנזיה הלכה אשכנזי בה שומרים על הסטטוס קוו (ל"ת)
    ששון החצילון 02/12/2014 15:40
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    סיון 23/11/2014 21:10
    הגב לתגובה זו
    אלופה, אין ספק שתצליחי בכל מה שתבחרי לעסוק..
  • 15.
    אורן 23/11/2014 21:00
    הגב לתגובה זו
    לימור לזרוביץ אחת המוכשרות שפגשתי ! אין לי ספק שתמשיכי להצליח בהמשך דרכך
  • 14.
    לימור לזרוביץ אחת הבחורות היותר מוכשרות שפגשת (ל"ת)
    אורן 23/11/2014 20:56
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    לימור אחת הבחורות היותר מוכשרות שפגשתי ! (ל"ת)
    אורן 23/11/2014 18:09
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    יורם 23/11/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    מדובר במחלקת הפרסום של דודי וייסמן. הסיבות ידועות. חלאס לקשקש
  • 11.
    באהבה מאורנג' 23/11/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
    תמיד היתה עניינית, קשובה והחלטית. מי לא זוכר שאורנג' היו הראשונים בחווית הלקוח. יישר כח!
  • 10.
    אסתי 23/11/2014 14:27
    הגב לתגובה זו
    הפסד למשרד!!!
  • 9.
    נעמי 23/11/2014 13:25
    הגב לתגובה זו
    מה עם איזה בוזגלו? כולם אשכנזים? (שטרית זה שם מנישואים)
  • (ל"ת)
    גם לזרוביץ' מנישואים 23/11/2014 22:12
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    נתגעגע יא מקסימה (ל"ת)
    א. קריאייטיץ' 23/11/2014 13:19
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    א. קריאייטיץ' 23/11/2014 13:13
    הגב לתגובה זו
    נתגעגע יא מקסימה
  • 6.
    וואטאבר 23/11/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
    ערימת לרלרת גדולה! לימור המון הצלחה בהמשך הדרך!
  • 5.
    טל 23/11/2014 10:17
    הגב לתגובה זו
    מהרגע שהגיע הוא מחליף את האנשים לאנשים שלו. לימור היתה נאמנה לרותי וקרובה אליה, היא חייבת ללכת! הוא מנסה לשדוד את המשרד מרותי. הוא יביא אותה למצב שתרגיש שהוא מחזיק אותה בביצים והמשרד תלוי בו באופן מוחלט. אמרנו אסטרטג, לא?
  • יאמי 23/11/2014 12:47
    הגב לתגובה זו
    הוא אסטרטג בשקל...
  • 4.
    לימור היא אחת התותחיות! (ל"ת)
    י.מ 20/11/2014 20:24
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אלכס 20/11/2014 18:18
    הגב לתגובה זו
    מה זה הקשקוש הזה , כל המשרד הזה מכיל 15 אנשים במקסימום, כולל בעלים , מזכירה והשליחים .. מה זו הבדיחה הזו !!!
  • 2.
    לאה 20/11/2014 16:27
    הגב לתגובה זו
    עוד מסכנה שלא הסתדרה עם הדיקטטורית.
  • 1.
    אני 20/11/2014 16:00
    הגב לתגובה זו
    את תותחית, המשרד קטן עליך. בהצלחה!!
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.65%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״