גיל סמסונוב
צילום: יח"צ

'גליקמן נטלר סמסונוב' מקבל מניופאן את תקציב ההשקה מחדש של Bauknecht

ניופאן, משווקת מוצרי Bauknecht בישראל שרבים ממותגיה מטופלים בגליקמן, תשיק מחדש את המותג הגרמני בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים
משה בנימין | (1)

משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב קיבל לידיו את תקציב ההחדרה (מחדש) של המותג הגרמני BAUKNECHT לישראל. שיווק המותג בישראל הוא בידי חברת ניופאן שרבים ממותגיה כבר מטופלים במשרד הפרסום.

על פי הערכות, תקציב ההשקה מחדש של המותג שבעבר שווק על ידי קרדן סחר יעמוד על כ-4 מיליון שקלים לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום. על פי יפעת בקרת פרסום, התקציב הכולל של ניופאן עומד על כ-17 מיליון שקלים, כאשר הקו המוביל של המותג בשנה האחרונה הוא: "לא קונים בלי נקודה אדומה", כשלכל מוצרי ניופאן הוצמדה נקודה אדומה האמורה לבדל אותם מהמתחרים.

בשלב הראשוני יושק בישראל רק הקו הלבן של המותג הגרמני, הכולל מכונות כביסה. לדברי ירון צפדיה, סמנכ ל השיווק והשירות של ניופאן: "החברה ממשיכה להתחזק במוצרי הקו הלבן ובפתרון מושלם לכל מוצרי החשמל לבית. לבאוכנכט ליין מוצרים איכותי ומתקדם אשר יהווה תחרות לבוש וסימנס בקטגוריות אלו .

לדברי גיל סמסונוב מבעלי משרד הפרסום: יש לנו אתגר מעניין מאחר ומדובר במותג מאוד מוכר כיוקרתי ואיכותי באירופה ואילו בישראל נעלם בשנים האחרונות אחרי שנחשב גם כאן כאיכותי. בקטגוריה של מכונות כביסה ומייבשי כביסה יש דרישה וציפיה של הלקוח בישראל ובאירופה לאמינות ושירות ברמה הגבוהה ביותר ולכן האיכות של באוקנכט והשירות של ניופאן הם נוסחה מבטיחה .

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יואב 11/11/2014 20:15
    הגב לתגובה זו
    זה מה שניופאן מוציאים בעשר שנים בערך...
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.