'גליקמן נטלר סמסונוב' מקבל מניופאן את תקציב ההשקה מחדש של Bauknecht
משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב קיבל לידיו את תקציב ההחדרה (מחדש) של המותג הגרמני BAUKNECHT לישראל. שיווק המותג בישראל הוא בידי חברת ניופאן שרבים ממותגיה כבר מטופלים במשרד הפרסום.
על פי הערכות, תקציב ההשקה מחדש של המותג שבעבר שווק על ידי קרדן סחר יעמוד על כ-4 מיליון שקלים לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום. על פי יפעת בקרת פרסום, התקציב הכולל של ניופאן עומד על כ-17 מיליון שקלים, כאשר הקו המוביל של המותג בשנה האחרונה הוא: "לא קונים בלי נקודה אדומה", כשלכל מוצרי ניופאן הוצמדה נקודה אדומה האמורה לבדל אותם מהמתחרים.
בשלב הראשוני יושק בישראל רק הקו הלבן של המותג הגרמני, הכולל מכונות כביסה. לדברי ירון צפדיה, סמנכ ל השיווק והשירות של ניופאן: "החברה ממשיכה להתחזק במוצרי הקו הלבן ובפתרון מושלם לכל מוצרי החשמל לבית. לבאוכנכט ליין מוצרים איכותי ומתקדם אשר יהווה תחרות לבוש וסימנס בקטגוריות אלו .
לדברי גיל סמסונוב מבעלי משרד הפרסום: יש לנו אתגר מעניין מאחר ומדובר במותג מאוד מוכר כיוקרתי ואיכותי באירופה ואילו בישראל נעלם בשנים האחרונות אחרי שנחשב גם כאן כאיכותי. בקטגוריה של מכונות כביסה ומייבשי כביסה יש דרישה וציפיה של הלקוח בישראל ובאירופה לאמינות ושירות ברמה הגבוהה ביותר ולכן האיכות של באוקנכט והשירות של ניופאן הם נוסחה מבטיחה .
- 1.יואב 11/11/2014 20:15הגב לתגובה זוזה מה שניופאן מוציאים בעשר שנים בערך...

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.