רוממה ערוץ 1 רשות השידור
צילום: צילום: אייס TV
פרסום ראשון

מסתמן: בתוך חודש ימונה מנכ"ל זמני לרשות השידור - במקביל לעורך הראשי

עד להקמת תאגיד חדש ב-2015, צפויים לעבוד יחדיו מנכ"ל ועורך ראשי. ושמם של מי עלה כמועמד למנהל הזמני והקבוע? עדין, שנער, ויזנטל ופרידמן
אלכסנדר כץ | (4)

שר התקשורת צפוי למנות מנכ"ל זמני לרשות השידור כבר בתוך חודש - כך נודע לאייס. הליך הבחירה יתבצע באמצעות ועדת איתור בראשה עומד השופט בדימוס עזרא קמא, שתמליץ על מועמדים, והשר גלעד ארדן יבחר אחד מהם לתפקיד.

המנכ"ל הזמני יעבוד עד להקמת תאגיד השידור החדש, במקביל ליונה ויזנטל, העורך הראשי של רשות השידור, פונקציה שלא הייתה קיימת עד כה. המנכ"לים העתידיים של תאגיד השידור החדש ימונו על ידי דירקטוריון התאגיד, אולם בשלב זה לא קיימת מועצה, ולכן המנכ"ל הזמני שישמש בתפקיד עד הקמת התאגיד, יומלץ על ידי ועדת האיתור, ושר התקשרות יאשר את המינוי.

בשוק התקשורת מדברים מזה תקופה לא קצרה על גלעד עדין ואורי שנער כשמות החמים ביותר למשרת המנכ"ל הזמני, ובהמשך - המנכ"ל הקבוע. גם ויזנטל עשוי לראות עצמו כמועמד בכיר לתפקיד. גם שמו של מודי פרידמן, הבעלים של קבוצת התקשורת RGE, נמצא באוויר, אולם כבר בעבר החליט פרידמן לוותר על התמודדות. יש לציין כי המנהל הזמני שיבחר יוכל לנסות להיבחר לתפקיד הקבוע כשהתאגיד החדש יוקם.

בניגוד לחודשים הקרובים, אז תפעל רשות השידור עם מנכ"ל ועם עורך ראשי, את גוף השידור החדש ינהל מנכ"ל שירכז את כל האדמיניסטרציה והשידורים שאינם אקטואליה, ואילו בראש חטיבת האקטואליה יעמוד מנהל קבוע.

ממשרד התקשורת טרם התקבלה תגובה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    דינה 20/10/2014 20:41
    הגב לתגובה זו
    האיש מנסה למכור לעובדים הבטחות ללא כיסוי, כל רצונו ורצון שמעון אלקבץ הוא לשרוד על גב העובדים המסכנים שעומדים לפטר אותם ללא רחמים. כך הם חושבים שיתנו להם מינוי קבוע רק שהם שכחו דבר אחד והוא:הכל פוליטיקה כמו המינויים שלהם כיום!!
  • 3.
    20/10/2014 01:08
    הגב לתגובה זו
    עוד מעט יתחילו הטוקבקים בשבחו בשם רינה דינה וטורינה. שתי מילים האיש מגלומן. הוא מסוגל להבריא את רשות השידור? בעצם הרבה יותר מויזנטל....
  • 2.
    ארז 19/10/2014 22:30
    הגב לתגובה זו
    השמות הרבים שמוזכרים כאן ויתחרו בו לא משאירים תקווה גדולה, הוא לא טיפש. הוא יתפטר קודם לפני שיהיה כתם על עברו ויגיד שהמקום לא נהיל, ומה שהבטיחו לא קיימו, וימכור שוב את הקישקוש הלעוס שכדי לנהל את רשות השידור הוא הסכים לוותר על חצי משכורת, וככה הוא ימנע מעצמו ביזיון. תזכרו מה קראתם כאן....
  • 1.
    איה עבודה בעיניים 19/10/2014 18:35
    הגב לתגובה זו
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.