מסתמן: בתוך חודש ימונה מנכ"ל זמני לרשות השידור - במקביל לעורך הראשי
שר התקשורת צפוי למנות מנכ"ל זמני לרשות השידור כבר בתוך חודש - כך נודע לאייס. הליך הבחירה יתבצע באמצעות ועדת איתור בראשה עומד השופט בדימוס עזרא קמא, שתמליץ על מועמדים, והשר גלעד ארדן יבחר אחד מהם לתפקיד.
המנכ"ל הזמני יעבוד עד להקמת תאגיד השידור החדש, במקביל ליונה ויזנטל, העורך הראשי של רשות השידור, פונקציה שלא הייתה קיימת עד כה. המנכ"לים העתידיים של תאגיד השידור החדש ימונו על ידי דירקטוריון התאגיד, אולם בשלב זה לא קיימת מועצה, ולכן המנכ"ל הזמני שישמש בתפקיד עד הקמת התאגיד, יומלץ על ידי ועדת האיתור, ושר התקשרות יאשר את המינוי.
בשוק התקשורת מדברים מזה תקופה לא קצרה על גלעד עדין ואורי שנער כשמות החמים ביותר למשרת המנכ"ל הזמני, ובהמשך - המנכ"ל הקבוע. גם ויזנטל עשוי לראות עצמו כמועמד בכיר לתפקיד. גם שמו של מודי פרידמן, הבעלים של קבוצת התקשורת RGE, נמצא באוויר, אולם כבר בעבר החליט פרידמן לוותר על התמודדות. יש לציין כי המנהל הזמני שיבחר יוכל לנסות להיבחר לתפקיד הקבוע כשהתאגיד החדש יוקם.
בניגוד לחודשים הקרובים, אז תפעל רשות השידור עם מנכ"ל ועם עורך ראשי, את גוף השידור החדש ינהל מנכ"ל שירכז את כל האדמיניסטרציה והשידורים שאינם אקטואליה, ואילו בראש חטיבת האקטואליה יעמוד מנהל קבוע.
ממשרד התקשורת טרם התקבלה תגובה.
- 4.דינה 20/10/2014 20:41הגב לתגובה זוהאיש מנסה למכור לעובדים הבטחות ללא כיסוי, כל רצונו ורצון שמעון אלקבץ הוא לשרוד על גב העובדים המסכנים שעומדים לפטר אותם ללא רחמים. כך הם חושבים שיתנו להם מינוי קבוע רק שהם שכחו דבר אחד והוא:הכל פוליטיקה כמו המינויים שלהם כיום!!
- 3.20/10/2014 01:08הגב לתגובה זועוד מעט יתחילו הטוקבקים בשבחו בשם רינה דינה וטורינה. שתי מילים האיש מגלומן. הוא מסוגל להבריא את רשות השידור? בעצם הרבה יותר מויזנטל....
- 2.ארז 19/10/2014 22:30הגב לתגובה זוהשמות הרבים שמוזכרים כאן ויתחרו בו לא משאירים תקווה גדולה, הוא לא טיפש. הוא יתפטר קודם לפני שיהיה כתם על עברו ויגיד שהמקום לא נהיל, ומה שהבטיחו לא קיימו, וימכור שוב את הקישקוש הלעוס שכדי לנהל את רשות השידור הוא הסכים לוותר על חצי משכורת, וככה הוא ימנע מעצמו ביזיון. תזכרו מה קראתם כאן....
- 1.איה עבודה בעיניים 19/10/2014 18:35הגב לתגובה זופחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.