טור תגובה לעטרה בילר: "פרסומת קרולינה למקה סוללת דרך לצריכת זנות"
דבריה של עטרה בילר בגנות "הפמיניסטיות" מסיתה ופוגענית. כפי שעטרה
זאת ועוד ההתייחסות הפוגענית "לפמיניסטיות", גובלת בהסתה, מאחר ונאמרת בנימה רווית שנאה. פמיניזם עוסק בשוויון הזדמנויות לנשים ובקידום מעמדן, שתי מטרות שאני בטוחה שעטרה וכל הציבור כולו נהנים מהם בתחומי חיים רבים מאוד. האם עטרה אינה מאמינה בערכים אלו?! האם יש בקרבנו א/נשים שאינם פמיניסטים?!
אותן "פמיניסטיות" הן נשים (וגם גברים) המקדישים את חייהם לקידום נשים מוחלשות, פגועות ומנוצלות. כשאנחנו מטפלות ומשקמות נשים, תמיד בתקציבים מינימליים, מקדישות את חיינו וחיי משפחותינו - זה בסדר, יש מי שעושה את "העבודה", אבל אם אנחנו רואות שהמאמצים הרבים אותם השגנו ביזע ובדמעות, נמעכים באבחה על ידי פרסומות כמו הפרסומת של חברת המשקפים המדוברת, ומוחות על כך, אז אנחנו הופכות למתלהמות ומתנפלות?!
ולעצם העניין, עטרה כותבת: "במקרה הזה הזרם הפמיניסטי מדכא חופש ולא מקדם אותו. איך אפשר בכלל לחשוב שריקוד המוט של בר רפאלי העצמאית והדעתנית קשור בכלל להחפצת גוף האשה כאובייקט מיני מנוצל?"
- התוצאות החלשות של נטו גרמו לעדי עזרא לקבל מניות בשווי מצומק
- פעם שלישית בר רפאלי: תשמש שוב כפרזנטורית בקמפיין חדש ל-FEMINA
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אני לא יודעת אם אי פעם עטרה ביקרה במועדון חשפנות, אבל המציאות שם קשה ואכזרית. הריקוד על העמוד הוא רק "תפאורה". הנשים שם נדרשות לשבת על ברכי הלקוחות ולבצע לאפ דנסינג שמשמעותו להתחכך באיבר מינו של הגבר כאשר הוא רשאי לגעת בכל הגוף חוץ מבואגינה. הוא נוגע בחזה, בישבן בירכיים, איפה שירצה. כל זה נמשך שתי דקות תמורת עשרים שקלים.
בשביל לראות את ה"הכסף הגדול" שהבטיחו לה, היא צריכה לשבת על עשרות גברים. מציעה לכל אחד/ת לנסות לדמיין את עצמה/ו בסיטואציה כזו.
זאת ועוד, הן מבצעות מין אוראלי וישנם מקומות שמתקיימים אקטים מלאים. תגידו: "היא סטודנטית שבחרה בזה", אבל זו לא המציאות, 90% מהנשים שנשאבות לזנות חוו התעללות מינית בילדותן. בשביל לשרוד את הפלישה הקשה הזו לגוף נשים בזנות במועדוני חשפנות מפעילות מנגנונים דיסוציאטיביים (ניתוק) שהורסים את נפשן ומקרבים את השימוש בסמים.
העובדה שריקוד על מוט הפך לענף ספורט, אינה קשורה לדיון כי מה שחשוב הוא הקונטקסט הכללי. הפרסומת לא מציגה את הדוגמנית בבגד גוף בסטודיו כשחברותיה לאימון מביטות בה מזיעה על העמוד, הסיטואציה היא ריקוד ארוטי לעיניו של גבר. זו סצנת מועדון חשפנות, שסוללת את התודעה הציבורית לצריכת זנות.
- פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
החופש שאותי מעניין הוא לא החופש של צרכני הזנות, אלא החופש של הנערים, הנערות, הנשים והגברים הלכודים בזנות. לא מגיע להם להיות שם. פרסומת כזו מניחה עוד לבנה בחומת הלגיטימיות של צריכת זנות, מה שישאיר את הנשים בגיהינום שהן נתונות בו.
הכותבת עידית הראל שמש היא מנהלת מכון תודעה - למאבק בתופעת הזנות, יוזמת מכתב המחאה החתום על ידי ארגונים לזכויות אדם להסרת הפרסומת
- 6.בר...ברת מיותרת (ל"ת)אלי 03/10/2014 12:39הגב לתגובה זו
- 5.הלכת רחוק. 23/09/2014 14:19הגב לתגובה זורחוק מדי. ואם את חושבת שפרסומתאחת תהרוס את חינוך ילדייך אז: א. אין לך בכלל אמון בהם. ב. כדאי שתפסיקי לנסות לחנך, כי זה לא ממש מחזיק מים.
- 4.KO 21/09/2014 15:10הגב לתגובה זובר רוקדת על עמוד זה בסדר, הדוגמא של מועדון חשפנות אפשר לכתוב על הרבה דברים (חשפניות משתמשות בליפסטיק ושמלת מיני, אז בו לא נראה גם את זה), הבעיה היא בפואנטה של הסירטון, אם היו עושים בחורה מכוערת ניחה, אבל הבחורה אולי שמנמנה אבל בהחלט נאה. ולכן העיניין כאן הוא לא פמיניזם, העיניין הוא שרזה = יפה ושמנמן = מכוער (הבחורה שמנמנה, לא דבה)
- 3.יואב 21/09/2014 09:51הגב לתגובה זומה הקשר לזנות? זאת הבעיה של הפרסומת העלובה הזאת? זאת פרסומת שלועגת לנשים שמנות, פרסומת שמציגה אותן כפגומות, ככאלה שרק עיוורים יכולים להמשך אליהן. זאת פרסומת שתגרום לבת שלכם לפתח אנורקסיה, זאת פרסומת שגורמת לאשה שלכם או לאחותכם להסתובב עם דמוי עצמי נמוך. אז באמת לא צריך למתוח את זה עד לעידוד לזנות, זה לא שם וזה מסיט את הדיון למקום לא נכון. חבל שיש מפרסמים שמאשרים כזאת פרסומת עצוב שבתעשיה שלנו יש עדיין משרדים שמעזים לעלות כזה דבר, מקווה שכל מי שעובדת שם מתביישת שזה מה שיצא מהמשרד הזה.
- 2.את מקשיבה לעצמך? 18/09/2014 18:45הגב לתגובה זוהריקוד באיזו פרסומת מעפנה של של כמה שניות מעודד זנות? זה נשמע מגוחך ומופרך. המאבק בזנות הוא ראוי שלעצמו אבל לא צריך לקפוץ על כל סצינה בפרסומת כדי לקבל חשיפה. המאבק הראוי הופך למופע יח"צ מטופש שמוציא גם את מובילות המאבק כצדקניות ומוסרניות.
- n 21/09/2014 12:48הגב לתגובה זואוקיי. חשפנות זוהי תעשיית מין. כמו זנות. תעשיית מין היא אלימה, משפילה ויותר חשוב, הבסיס של התעשייה הוא התעללות. וכדאי לתמוך במאבק בזנות לאור מה שקורה בעולם, והיות כל אישה בסכנה יומיומית רק מגלל שהיא אישה. זה לא צדקנות זוהי הכרה שהמציאות של היום לא בסדר בקטע הזה
- 1.בלי דמגוגיה, הפרסומת פשוט צוחקת על נשים שמנות (ל"ת)וזהו 18/09/2014 16:43הגב לתגובה זו
- G 29/09/2014 09:48הגב לתגובה זומחפיצה נשים, לועגת לשמנות ובכלל קריאייטיב מיושן להחריד ובימוי נורא.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
