פרפל. דניאל אציל ואורי מנדי
צילום: התקבל על ידי פרפל

צמיחה קוסמטית: 'פרפל' מצרפת 2 לקוחות מבית לוריאל: 'לנקום' ו'קרסטס'

סוכנות הפרסום תטפל בפעילות הסושיאל של שני המותגים. אורי מנדי, מבעלי החברה: "נרגשים לשתף פעולה איתם ושמחים לראות את התוצאות בשטח"
משה בנימין | (4)

סוכנות הפרסום פרפל אינטראקטיב בבעלותם של אורי מנדי, דניאל אציל ויואב מאור מצרפת לשורותיה 2 לקוחות מבית לוריאל פריז: 'לנקום' ו'קרסטס'. החברה המתמחה בזירות המדיה החברתית תטפל בפעילות הסושיאל של 2 המותגים.

אורי מנדי, מנכ"ל משותף בפרפל אינטראקטיב: "אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם המותגים הללו, מדובר במותגים שמתאימים מאוד לזירה החברתית ואנחנו כבר שמחים לראות את התוצאות בשטח, מה שקורה עם עמוד הפייסבוק של "לנקום" זה בהחלט יוצא דופן בכל קנה מידה, המותג קיבע את מעמדו כעמוד הקוסמטיקה הפעיל והמשפיע בארץ, וכאחד מעמודי הקוסמטיקה המובילים של לנקום בכל העולם".

'פרפל' קיימת כ-4 שנים ובין לקוחותיה ניתן למצוא את חברת התרופות 'כצט', 'יעקבי', 'איביי', 'פייפאל', 'פנסוניק', 'קניון שבעת הכוכבים', 'ה.שטרן', 'אקרמן' ועוד.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אריאל 02/10/2014 23:34
    הגב לתגובה זו
    הקפיטליזם הקולוניאליסטי משתמש ברובוטים ישנים כמו אורי מנדי כדי לגלגל עוד כסף באמצעים של השטן
  • 3.
    האמת התוכן שלכם בפייסבוק איכותי ביותר. שאפו! (ל"ת)
    ורד 15/09/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מישהו פעם ספר כמה 'חברות סושיאל' יש בארץ? (ל"ת)
    מוטק'ה 15/09/2014 09:49
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לקוחות קשים ביותר משתתף בצערכם (ל"ת)
    אסתי לאודר 14/09/2014 22:53
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.