ניר פרח
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

2 תקציבים חדשים בפוגל אוגילבי: מור קרנות נאמנות וחברת הנדל"ן אקוסיטי

לאחר סבב פגישות עם מספר משרדי פרסום, זכה 'פוגל אוגילבי' בשני המכרזים שנערכו לאחרונה. היקף הפרסום הכולל מוערך בכ-4 מיליון שקלים לשנה
משה בנימין | (11)

משרד הפרסום פוגל אוגילבי קיבל לידיו שני תקציבי פרסום חדשים: מור קרנות נאמנות וחברת הנדל"ן אקוסיטי - כך נודע לאייס.

שני התקציבים עושים את דרכם לפוגל, לאחר שבשבועות האחרונים נערך סבב פגישות עם מספר משרדי פרסום. היקף הפרסום הכולל נאמד בכ-4 מיליון שקלים לשנה הקרובה. שני המותגים צפויים לעלות בקמפיין באמצעות פוגל בשבועות הקרובים.

'מור קרנות נאמנות' נחשב לאחד מבתי ההשקעות האיכותיים והצומחים ביותר בישראל, עם היקף נכסים בשווי של למעלה מ-7 מיליארד שקלים. חברת 'אקוסיטי' היא יזמית נדל"ן הפועלת בשותפות ובבעלות חלקית של חברת שגראווי ליבוביץ', ונחשבת כיום לגדולה ביותר בתחום התמ"א 38 באזור ת"א, עם 60 פרויקטים מנוהלים.

ניר פרח, מנכ"ל פוגל אוגילבי: "אני שמח וגאה לצרף לשורותינו גם את 'מור קרנות נאמנות' וחברת 'אקוסיטי', שבחרו בנו כמשרד הפרסום שלהם בזכות היכולות האסטרטגיות והקריאייטיביות שלנו."

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    משרד מקסים (ל"ת)
    לקוחה לשעבר שמתגעגעת 28/07/2014 19:19
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    חלב עיזים 28/07/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
    איזה קשה זה לפרגן, אהה? זה סיוט
  • 8.
    ננו לקוחות למיקרו משרד (ל"ת)
    תביאו מיקרוסקופ 28/07/2014 12:31
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    משרד עם מנהלים מיושנים חסרי כל מעוף או חדשנות (ל"ת)
    תוצרת הארץ 4 28/07/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אילן - מאחוריך! (ל"ת)
    כולם בפחדים 28/07/2014 11:57
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    נפעמת 28/07/2014 11:54
    הגב לתגובה זו
    דוביד חזר להתנפל על השוק.
  • 4.
    טלי 28/07/2014 11:02
    הגב לתגובה זו
    חשיבה אסטרטגית חדה לצד פתרונות קריאטיביים מצויינים ובעיקר קשובים לצרכי הלקוח. ניר מדהים- חכם, מקצוען ומעל לכל בן אדם.
  • 3.
    מזל טוב :) בהצלחה! (ל"ת)
    רז 28/07/2014 10:01
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שאריות של שאריות. זה אייטם? (ל"ת)
    נו-ניוז 27/07/2014 23:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ביבי 27/07/2014 14:43
    הגב לתגובה זו
    מנכ"ל בלי שום קשר והבנה בעולם הפרסום
  • מימי 27/07/2014 20:57
    הגב לתגובה זו
    שלא שווים את האייטם שנכתב עליהם
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.