קבלו ציוץ: חברת הניטור VIGO חתמה על הסכם שיתוף פעולה בלעדי עם טוויטר

במסגרת השת"פ, תקבל VIGO את כל המידע המתפרסם בטוויטר ובפלטפורמת wordpress. מדי חודש מתפרסמים בטוויטר כ-4.5 מיליון ציוצים
כתבי אייס |
נושאים בכתבה VIGO טוויטר

חברת VIGO חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת GNIP שבבעלות טוויטר. במסגרת שיתוף הפעולה, תקבל החברה את כל המידע המתפרסם בטוויטר ובפלטפורמת הבלוגים wordpress בשפה העברית, בחיבור של Feed.

מדי חודש מתפרסמים בטוויטר בישראל כ-4.5 מיליון ציוצים וכ-40 אלף פוסטים. שיתוף הפעולה יאפשר לחברה ליהנות מגישה ישירה לנתונים, ומאחר וכל העדכונים יגיעו לשרתי החברה ב-PUSH, תהליך העדכון ואיתור המידע צפוי להיות מהיר ומדויק. נתון נוסף ממנו תיהנה VIGO הוא מידע משלים אודות ציון Klout, "ציון השפעה" המדרג את הכותב והתכנים אותם הוא מפרסם. עד כה התבצע תהליך החיפוש בטוויטר באמצעות קרולרים, רובוטים חכמים המבצעים חיפוש עצמאי.

חברת VIGO, שהושקה לפני פחות משנה, מתמחה באיסוף מידע, מדדי איכות והערכת אפקטיביות פעילות של קמפיינים ברשתות החברתיות. המערכת מאפשרת למנהלי קמפיינים אפשרות לקבל מידע מתוך ה-INSIGHT של המתחרים וקבלת גישה חלקית ל"קופסא השחורה" של המתחרה, למרות שאינו אדמין של העמוד.

בנוסף, מציעה החברה חיבור ייחודי למאגר התמונות של Getty images היודע לזהות תוכן ולהציע למנהל הדף תמונות רלוונטיות מהמאגר, לטובת העלאת הוויראליות של הפוסט ומדדי המעורבות של הגולשים, ומדדי איכות נוספים דוגמת זמני תגובה לגולשים SLA, מועדים (שעה ויום) האפקטיביים ביותר להוצאת פוסטים, איתור מובילי השיחה בתוך העמוד ומדדים נוספים.

לדברי מור לביא, מנכ''ל VIGO, "שיתופי הפעולה עם טוויטר ופייסבוק מאפשרים לנו חיבור ישיר למאגרי המידע וקבלת נתוני אמת עם אפס טעויות. הנתונים מאפשרים אין ספור פילוחים מהם ניתן יהיה לחלץ תובנות עסקיות בנוגע לאיכות הכותבים ומידת השפעתם".

חברת VIGO נמצאת בבעלות קבוצת יפעת, שהינה בעלת השליטה בקבוצת 'קו מנחה' המפעילה את אתר אייס

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.