
קבלו ציוץ: חברת הניטור VIGO חתמה על הסכם שיתוף פעולה בלעדי עם טוויטר
חברת VIGO חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת GNIP שבבעלות טוויטר. במסגרת שיתוף הפעולה, תקבל החברה את כל המידע המתפרסם בטוויטר ובפלטפורמת הבלוגים wordpress בשפה העברית, בחיבור של Feed. מדי חודש מתפרסמים בטוויטר בישראל כ-4.5 מיליון ציוצים וכ-40 אלף פוסטים. שיתוף הפעולה יאפשר לחברה ליהנות מגישה ישירה לנתונים, ומאחר וכל העדכונים יגיעו לשרתי החברה ב-PUSH, תהליך העדכון ואיתור המידע צפוי להיות מהיר ומדויק. נתון נוסף ממנו תיהנה VIGO הוא מידע משלים אודות ציון Klout, "ציון השפעה" המדרג את הכותב והתכנים אותם הוא מפרסם. עד כה התבצע תהליך החיפוש בטוויטר באמצעות קרולרים, רובוטים חכמים המבצעים חיפוש עצמאי. חברת VIGO, שהושקה לפני פחות משנה, מתמחה באיסוף מידע, מדדי איכות והערכת אפקטיביות פעילות של קמפיינים ברשתות החברתיות. המערכת מאפשרת למנהלי קמפיינים אפשרות לקבל מידע מתוך ה-INSIGHT של המתחרים וקבלת גישה חלקית ל"קופסא השחורה" של המתחרה, למרות שאינו אדמין של העמוד.
בנוסף, מציעה החברה חיבור ייחודי למאגר התמונות של Getty images היודע לזהות תוכן ולהציע למנהל הדף תמונות רלוונטיות מהמאגר, לטובת העלאת הוויראליות של הפוסט ומדדי המעורבות של הגולשים, ומדדי איכות נוספים דוגמת זמני תגובה לגולשים SLA, מועדים (שעה ויום) האפקטיביים ביותר להוצאת פוסטים, איתור מובילי השיחה בתוך העמוד ומדדים נוספים. לדברי מור לביא, מנכ''ל VIGO, "שיתופי הפעולה עם טוויטר ופייסבוק מאפשרים לנו חיבור ישיר למאגרי המידע וקבלת נתוני אמת עם אפס טעויות. הנתונים מאפשרים אין ספור פילוחים מהם ניתן יהיה לחלץ תובנות עסקיות בנוגע לאיכות הכותבים ומידת השפעתם".
חברת VIGO נמצאת בבעלות קבוצת יפעת, שהינה בעלת השליטה בקבוצת 'קו מנחה' המפעילה את אתר אייס