שותף חדש בפרפל אינטראקטיב: מנהל הפיתוח אור כצנלסון מצטרף למייסדים
לאחר 3 וחצי שנים בתפקיד מנהל הפיתוח/חטיבה טכנולוגית מצטרף אור כצנלסון למייסדי פרפל אינטראקטיב ויחל לשמש כשותף לצד יואב מאור, דניאל אציל ואורי מנדי. עם מינויו, ייקח כצנלסון לידיו את תפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיה במשרד.
למרות שרק כעת הוא מיישר קו עם השותפים, כצנלסון היה אחד מעמודי התווך של המשרד עוד מימיו הראשונים. לפני כן הוא שימש כמנהל הפיתוח בחברת 'ווביקס' שעסקה בייצור, הפקה והפצה של תוכן סלולרי, וכן הקים את חברת 'גו-קריאייטיב' לפיתוח טכנולוגיות אינטרנטיות מתקדמות. לאחר מכן כיהן כמנהל תחום הדיגיטל במשרד יחסי הציבור 'לניאדו תקשורת'.
'פרפל אינטראקטיב' עשתה את צעדיה הראשונים ב-2010 בהרצליה פיתוח. כיום מונה המשרד 18 עובדים. לאחרונה עברה החברה למשרדים חדשים במגדלי ב.ס.ר 3 ברמת גן. על לקוחותיה נמנים 'לנקום', 'בצלאל', 'האקדמיה לעיצוב ואמנות', 'פנסוניק', 'יעקבי', מפלגת 'יש עתיד', חברת התרופות 'כצט' ועוד. יצוין עוד כי לאחרונה הצטרף למשרד עילי רותם כמנהל קריאייטיב-פלנינג במשרד.
לדברי כצנלסון: "אני מאמין שהטכנולוגיה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מקמפיין מוצלח. אנו משקיעים מאמצים רבים בפיתוח מגוון כלים ומערכות מתקדמות, בדגש על כלי מדיה ואמצעי מדידה חכמים ופורצי דרך. אני שמח על האמון של יתר החברים בי ומתרגש להמשיך בעשייה החדשנית שלנו.
דניאל אציל, מנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב של 'פרפל אינטראקטיב': "בתחום תחרותי כמו עולם הפרסום והדיגיטל אין נכס חשוב יותר מהמרכיב האנושי. האנשים הטובים והידע המקצועי שצברו לאורך השנים, הם מה שמבדל אותנו מגופים אחרים והם אלו שמביאים תוצאות, יום אחרי יום, קמפיין אחרי קמפיין. אין לי ספק שהידע והניסיון של אור ימשיכו להיות חלק מה- D.N.A הסגול ויעזרו להזניק את המשרד ואת לקוחותיו קדימה, עם מהלכים בהם הטכנולוגיה היא חלק לא פחות חשוב מהקריאייטיב".
- 7.ר.א 01/06/2014 15:49הגב לתגובה זואור הוא אחד האנשים היותר מוכשרים ומדהימים שהכרתי ואין ספק שצפוי לו עתיד מזהיר! כל הכבוד נינג'ה
- 6.כמה אוויר חם... (ל"ת)בובו 01/06/2014 09:19הגב לתגובה זו
- 5.חברה משכבר הימים 30/05/2014 18:19הגב לתגובה זועוד בתקופת לניאדו זיהיתי אותך ככוכב! מאחלת לך להמשיך ולצמוח- מגיע לך!
- 4.אחלה PR 29/05/2014 23:19הגב לתגובה זוממש עיתונאות
- 3.מזל טוב לכצנלסוו האיש והמרצדס! (ל"ת)דני רוזנר 29/05/2014 19:11הגב לתגובה זו
- 2.יואב שומכר. 29/05/2014 18:37הגב לתגובה זוגיבור ישראל. מינוי ראוי בהחלט.
- 1.איזה חתייייייייייך (ל"ת)חיננית 29/05/2014 18:14הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.