שותף חדש בפרפל אינטראקטיב: מנהל הפיתוח אור כצנלסון מצטרף למייסדים
לאחר 3 וחצי שנים בתפקיד מנהל הפיתוח/חטיבה טכנולוגית מצטרף אור כצנלסון למייסדי פרפל אינטראקטיב ויחל לשמש כשותף לצד יואב מאור, דניאל אציל ואורי מנדי. עם מינויו, ייקח כצנלסון לידיו את תפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיה במשרד.
למרות שרק כעת הוא מיישר קו עם השותפים, כצנלסון היה אחד מעמודי התווך של המשרד עוד מימיו הראשונים. לפני כן הוא שימש כמנהל הפיתוח בחברת 'ווביקס' שעסקה בייצור, הפקה והפצה של תוכן סלולרי, וכן הקים את חברת 'גו-קריאייטיב' לפיתוח טכנולוגיות אינטרנטיות מתקדמות. לאחר מכן כיהן כמנהל תחום הדיגיטל במשרד יחסי הציבור 'לניאדו תקשורת'.
'פרפל אינטראקטיב' עשתה את צעדיה הראשונים ב-2010 בהרצליה פיתוח. כיום מונה המשרד 18 עובדים. לאחרונה עברה החברה למשרדים חדשים במגדלי ב.ס.ר 3 ברמת גן. על לקוחותיה נמנים 'לנקום', 'בצלאל', 'האקדמיה לעיצוב ואמנות', 'פנסוניק', 'יעקבי', מפלגת 'יש עתיד', חברת התרופות 'כצט' ועוד. יצוין עוד כי לאחרונה הצטרף למשרד עילי רותם כמנהל קריאייטיב-פלנינג במשרד.
לדברי כצנלסון: "אני מאמין שהטכנולוגיה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מקמפיין מוצלח. אנו משקיעים מאמצים רבים בפיתוח מגוון כלים ומערכות מתקדמות, בדגש על כלי מדיה ואמצעי מדידה חכמים ופורצי דרך. אני שמח על האמון של יתר החברים בי ומתרגש להמשיך בעשייה החדשנית שלנו.
דניאל אציל, מנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב של 'פרפל אינטראקטיב': "בתחום תחרותי כמו עולם הפרסום והדיגיטל אין נכס חשוב יותר מהמרכיב האנושי. האנשים הטובים והידע המקצועי שצברו לאורך השנים, הם מה שמבדל אותנו מגופים אחרים והם אלו שמביאים תוצאות, יום אחרי יום, קמפיין אחרי קמפיין. אין לי ספק שהידע והניסיון של אור ימשיכו להיות חלק מה- D.N.A הסגול ויעזרו להזניק את המשרד ואת לקוחותיו קדימה, עם מהלכים בהם הטכנולוגיה היא חלק לא פחות חשוב מהקריאייטיב".
- 7.ר.א 01/06/2014 15:49הגב לתגובה זואור הוא אחד האנשים היותר מוכשרים ומדהימים שהכרתי ואין ספק שצפוי לו עתיד מזהיר! כל הכבוד נינג'ה
- 6.כמה אוויר חם... (ל"ת)בובו 01/06/2014 09:19הגב לתגובה זו
- 5.חברה משכבר הימים 30/05/2014 18:19הגב לתגובה זועוד בתקופת לניאדו זיהיתי אותך ככוכב! מאחלת לך להמשיך ולצמוח- מגיע לך!
- 4.אחלה PR 29/05/2014 23:19הגב לתגובה זוממש עיתונאות
- 3.מזל טוב לכצנלסוו האיש והמרצדס! (ל"ת)דני רוזנר 29/05/2014 19:11הגב לתגובה זו
- 2.יואב שומכר. 29/05/2014 18:37הגב לתגובה זוגיבור ישראל. מינוי ראוי בהחלט.
- 1.איזה חתייייייייייך (ל"ת)חיננית 29/05/2014 18:14הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
