אור כצנלסון. פרפל אינטראקטיב
צילום: יח"צ

שותף חדש בפרפל אינטראקטיב: מנהל הפיתוח אור כצנלסון מצטרף למייסדים

ב-3 וחצי השנים האחרונות משמש כצנלסון כמנהל החטיבה הטכנולוגית בחברה. עם צירופו כשותף הוא ימונה לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיה בפרפל
משה בנימין | (7)

לאחר 3 וחצי שנים בתפקיד מנהל הפיתוח/חטיבה טכנולוגית מצטרף אור כצנלסון למייסדי פרפל אינטראקטיב ויחל לשמש כשותף לצד יואב מאור, דניאל אציל ואורי מנדי. עם מינויו, ייקח כצנלסון לידיו את תפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיה במשרד.

למרות שרק כעת הוא מיישר קו עם השותפים, כצנלסון היה אחד מעמודי התווך של המשרד עוד מימיו הראשונים. לפני כן הוא שימש כמנהל הפיתוח בחברת 'ווביקס' שעסקה בייצור, הפקה והפצה של תוכן סלולרי, וכן הקים את חברת 'גו-קריאייטיב' לפיתוח טכנולוגיות אינטרנטיות מתקדמות. לאחר מכן כיהן כמנהל תחום הדיגיטל במשרד יחסי הציבור 'לניאדו תקשורת'.

'פרפל אינטראקטיב' עשתה את צעדיה הראשונים ב-2010 בהרצליה פיתוח. כיום מונה המשרד 18 עובדים. לאחרונה עברה החברה למשרדים חדשים במגדלי ב.ס.ר 3 ברמת גן. על לקוחותיה נמנים 'לנקום', 'בצלאל', 'האקדמיה לעיצוב ואמנות', 'פנסוניק', 'יעקבי', מפלגת 'יש עתיד', חברת התרופות 'כצט' ועוד. יצוין עוד כי לאחרונה הצטרף למשרד עילי רותם כמנהל קריאייטיב-פלנינג במשרד.

לדברי כצנלסון: "אני מאמין שהטכנולוגיה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מקמפיין מוצלח. אנו משקיעים מאמצים רבים בפיתוח מגוון כלים ומערכות מתקדמות, בדגש על כלי מדיה ואמצעי מדידה חכמים ופורצי דרך. אני שמח על האמון של יתר החברים בי ומתרגש להמשיך בעשייה החדשנית שלנו.

דניאל אציל, מנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב של 'פרפל אינטראקטיב': "בתחום תחרותי כמו עולם הפרסום והדיגיטל אין נכס חשוב יותר מהמרכיב האנושי. האנשים הטובים והידע המקצועי שצברו לאורך השנים, הם מה שמבדל אותנו מגופים אחרים והם אלו שמביאים תוצאות, יום אחרי יום, קמפיין אחרי קמפיין. אין לי ספק שהידע והניסיון של אור ימשיכו להיות חלק מה- D.N.A הסגול ויעזרו להזניק את המשרד ואת לקוחותיו קדימה, עם מהלכים בהם הטכנולוגיה היא חלק לא פחות חשוב מהקריאייטיב".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ר.א 01/06/2014 15:49
    הגב לתגובה זו
    אור הוא אחד האנשים היותר מוכשרים ומדהימים שהכרתי ואין ספק שצפוי לו עתיד מזהיר! כל הכבוד נינג'ה
  • 6.
    כמה אוויר חם... (ל"ת)
    בובו 01/06/2014 09:19
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    חברה משכבר הימים 30/05/2014 18:19
    הגב לתגובה זו
    עוד בתקופת לניאדו זיהיתי אותך ככוכב! מאחלת לך להמשיך ולצמוח- מגיע לך!
  • 4.
    אחלה PR 29/05/2014 23:19
    הגב לתגובה זו
    ממש עיתונאות
  • 3.
    מזל טוב לכצנלסוו האיש והמרצדס! (ל"ת)
    דני רוזנר 29/05/2014 19:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יואב שומכר. 29/05/2014 18:37
    הגב לתגובה זו
    גיבור ישראל. מינוי ראוי בהחלט.
  • 1.
    איזה חתייייייייייך (ל"ת)
    חיננית 29/05/2014 18:14
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.