מי עוקב אחרי בכירי 'קשת'? אבטחה על בתיהם של אילנה דיין והמנכ"ל אבי ניר
זכיינית ערוץ 2 קשת דאגה להגברת האבטחה סביב בתיהם של מנכ"ל החברה אבי ניר, ומגישת עובדה - אילנה דיין. את הפרטים חשפו הבוקר (יום ה') דורון הרמן ועמרי מניב בחדשות 10. לאייס נודע כי בנתיים "הכוננות" הוסרה.
על פי הפרסום, ניר הבחין באדם מפוקפק לכאורה הממתין במכונית בסמוך לביתו של ניר בצפון תל אביב, והתריע על כך בפני קצין הביטחון של 'קשת'. זה הגיש תלונה במשטרה, ולמשך כמה שעות הוצב מבאטח בסמוך לביתו של ניר.
במקרה השני הבחין קצין הביטחון של הישוב שורש בו מתגוררת דיין, על התנהלות חריגה סביב ביתה של מגישת 'עובדה'. האיש סיפר ל'חדשות 10' כי "לאחר שידור התחקיר על הרב יאשיהו פינטו בשבוע שעבר, הוצבה אבטחה סביב ביתה של דיין". במהלך הלילה האחרון הוחלט למקד עוד יותר את סיורי האבטחה הליליים בישוב סביב האזור בו מתגוררת דיין.
אחד משכניה של המגישה הוותיקה אמר ל'חדשות10': "לאחרונה החלו להסתובב באזור טיפוסים מפוקפקים, ששואלים היכן גרה אילנה דיין". קצין הביטחון הוסיף: "המאבטחים מתרכזים באנשים בעלי חזות חרדית, מתוך חשש שאלה ירצו לפגוע בדיין".
- מי לא ראה אתמול רוקדים עם כוכבים? על המונופול של קשת בשוק הטלוויזיה
- "משקיעים פרטיים מעדיפים AI וסייבר"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פרק סיום העונה של 'עובדה' ששודר ביום חמישי שעבר, היה על הרב פינטו, ועל החשד כי נתן שוחד לניצב מנשה ארביב. תחקיר זה עורר זעם רב בסביבתו של הרב, והתחקיר הוסר מאתר mako בשל איום בתביעה של אחד הגורמים עליהם בתחקיר. על פניו, בנוגע לאבי ניר - ככל הנראה אין לאירוע קשר לתחקיר פינטו.
תגובת 'קשת' לא התקבלה. מ'שובה ישראל' נמסר: קהילת שובה ישראל והעומד בראשה, הרב יאשיהו פינטו, מגנים, מתנגדים ומוקיעים גילויי אלימות באשר הם. אנו משוכנעים כי איומים אינם דרכם של אף אחד מאנשי הקהילה ומחסידיו של הרב .
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
