צעד נוסף ל'אקליפטוס' ב'רקיט בנקיזר': יטפל במותג הסרת השיער VEET

אקליפטוס ינהל תקציב של כ-1.5 מיליון שקלים. המהלך הראשון בזירת הדיגיטל יהיה ברשת ה'וואטסאפ' לקראת קמפיין הקיץ המסורתי "ווילה ויט 6"
משה בנימין | (7)
נושאים בכתבה אקליפטוס

משרד הפרסום אקליפטוס מחזק את מעמדו בקרב מותגי 'רקיט בנקיזר'. מדובר בחיזוק משמעותי למשרד שעבד עד כה עם המותג וניש קליה. המשרד ינהל תקציב על סך 1.5 מיליון שקלים, שבמגרתו המהלך הראשון יהיה קמפיין דיגיטל למותג VEET ב'ווטסאפ'.

ב-6 השנים האחרונות, במהלך עונת הקיץ, יוצא מותג הסרת השיער VEET בפעילות 'וילה ויט' לנערות בגילאי העשרה. קמפיין הקיץ השנתי ינוהל על ידי אקליפטוס שיעלה לאוויר את Veet's app שיפעל ברשתות החברתיות 'ווטסאפ' ופייסבוק. הקמפיין יכלול יצירת אתגרי יופי, ביניהם יצירת תמונות של משתמשות ברשת עם חברותיהן לקבוצת הווטאסאפ, שבסיומן האפשרות לזכות בכניסה ל"וילה ויט 6".

על הקמפיין עצמו אמרו באקליפטוס: "מדובר בקמפיין חדשני וחכם המייצר ערך של תוכן לקהל המטרה באמצעות שילוב בין הפלטפורמות הפופולאריות ביותר - ווטסאפ ופייסבוק. זיהינו למעשה טרנד בו גולשות בגילאי 13-16 מצלמות רגעים ספציפיים על מנת לעדכן את החברות בנושא מסוים, ולאחר מכן מפיצים אותם באמצעות קולאז עצמאי בווטסאפ ובפייסבוק".

עוד הם מוסיפים: "במסגרת השקת וילה ויט 6, החלטנו השנה לייצר content utility ולרכב על הטרנד באמצעות אפליקציה שמאפשרת לגולשות לעמוד בכל מיני אתגרים כיפים באמצעות תמונות, לצרף אליהם חברות בווטסאפ ובהתאם לקבל קולאז כיפי לשיתוף".

הגר געש אדרי, מנהלת תחום Pesrsonal Care ברקיט בנקזיר: "העבודה מול בני נוער הופכת ליותר ויותר מורכבת, השפה הפלטפורמות והתקשרות מולם משתנות בקצב מסחרר ומאתגרות אותנו למצוא דרכים חדשות לתקשר איתם. יחד עם אקליפטוס הצלחנו לפצח את הנגיעה בהם באמצעות אפליקציית הווטסאפ, ואנחנו כבר רואים אלפי קבוצות שפעילות בקמפיין. מאחלת לנו ולאקליפטוס בהצלחה בדרך החדשה".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    קומון סנס 30/05/2014 16:08
    הגב לתגובה זו
    Or a job. Or both
  • 6.
    עיתונות חופשית 27/05/2014 07:58
    הגב לתגובה זו
    איפה התגובות שהיו על q מי הוריד ולמה?תחזירו לפני שיהיה תחקיר עיתונאי על אייס. בושה
  • 5.
    אם זה מיליון וחצי אני קוגלגר.שוב עובדים עליכם (ל"ת)
    דודו 25/05/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    נפלתי בפח 25/05/2014 10:14
    הגב לתגובה זו
    מצד אחד אקליפטוס דואגת לעדכן על תקציבים חדשים אבל לספקים שמעניקים לה שירות היא לא מוכנה לשלם.
  • 3.
    שאפו! המשרד גדל כל הזמן והאנשים מדהימים (ל"ת)
    דובי 25/05/2014 08:50
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דורי 23/05/2014 08:06
    הגב לתגובה זו
    וזה אחרי ששיחקתי באפליקציה. מדהים לראות איך לקוחות נופלים בפח של הבאזז... איזה מגניבים אנחנו פרסמנו בוואטסאטפ...
  • 1.
    כמה אוויר חם ...כבר יש לי אסטמה (ל"ת)
    Jason 22/05/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
מאי האח הגדולמאי האח הגדול
שובר קופות

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?

האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?

בן פלמון |
נושאים בכתבה האח הגדול

רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ,  אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.  

הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול?  יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים. 


אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.   


              תרצה כהן, האח הגדול


המספרים מאחורי האח הגדול 

האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים  זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.  

מאי האח הגדולמאי האח הגדול
שובר קופות

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?

האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?

בן פלמון |
נושאים בכתבה האח הגדול

רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ,  אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.  

הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול?  יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים. 


אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.   


              תרצה כהן, האח הגדול


המספרים מאחורי האח הגדול 

האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים  זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.