אקליפטוס. אלעד סטפנסקי ומאור חן
צילום: צילום עצמי

צעד נוסף ל'אקליפטוס' ב'רקיט בנקיזר': יטפל במותג הסרת השיער VEET

אקליפטוס ינהל תקציב של כ-1.5 מיליון שקלים. המהלך הראשון בזירת הדיגיטל יהיה ברשת ה'וואטסאפ' לקראת קמפיין הקיץ המסורתי "ווילה ויט 6"
משה בנימין | (7)
נושאים בכתבה אקליפטוס

משרד הפרסום אקליפטוס מחזק את מעמדו בקרב מותגי 'רקיט בנקיזר'. מדובר בחיזוק משמעותי למשרד שעבד עד כה עם המותג וניש קליה. המשרד ינהל תקציב על סך 1.5 מיליון שקלים, שבמגרתו המהלך הראשון יהיה קמפיין דיגיטל למותג VEET ב'ווטסאפ'.

ב-6 השנים האחרונות, במהלך עונת הקיץ, יוצא מותג הסרת השיער VEET בפעילות 'וילה ויט' לנערות בגילאי העשרה. קמפיין הקיץ השנתי ינוהל על ידי אקליפטוס שיעלה לאוויר את Veet's app שיפעל ברשתות החברתיות 'ווטסאפ' ופייסבוק. הקמפיין יכלול יצירת אתגרי יופי, ביניהם יצירת תמונות של משתמשות ברשת עם חברותיהן לקבוצת הווטאסאפ, שבסיומן האפשרות לזכות בכניסה ל"וילה ויט 6".

על הקמפיין עצמו אמרו באקליפטוס: "מדובר בקמפיין חדשני וחכם המייצר ערך של תוכן לקהל המטרה באמצעות שילוב בין הפלטפורמות הפופולאריות ביותר - ווטסאפ ופייסבוק. זיהינו למעשה טרנד בו גולשות בגילאי 13-16 מצלמות רגעים ספציפיים על מנת לעדכן את החברות בנושא מסוים, ולאחר מכן מפיצים אותם באמצעות קולאז עצמאי בווטסאפ ובפייסבוק".

עוד הם מוסיפים: "במסגרת השקת וילה ויט 6, החלטנו השנה לייצר content utility ולרכב על הטרנד באמצעות אפליקציה שמאפשרת לגולשות לעמוד בכל מיני אתגרים כיפים באמצעות תמונות, לצרף אליהם חברות בווטסאפ ובהתאם לקבל קולאז כיפי לשיתוף".

הגר געש אדרי, מנהלת תחום Pesrsonal Care ברקיט בנקזיר: "העבודה מול בני נוער הופכת ליותר ויותר מורכבת, השפה הפלטפורמות והתקשרות מולם משתנות בקצב מסחרר ומאתגרות אותנו למצוא דרכים חדשות לתקשר איתם. יחד עם אקליפטוס הצלחנו לפצח את הנגיעה בהם באמצעות אפליקציית הווטסאפ, ואנחנו כבר רואים אלפי קבוצות שפעילות בקמפיין. מאחלת לנו ולאקליפטוס בהצלחה בדרך החדשה".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    קומון סנס 30/05/2014 16:08
    הגב לתגובה זו
    Or a job. Or both
  • 6.
    עיתונות חופשית 27/05/2014 07:58
    הגב לתגובה זו
    איפה התגובות שהיו על q מי הוריד ולמה?תחזירו לפני שיהיה תחקיר עיתונאי על אייס. בושה
  • 5.
    אם זה מיליון וחצי אני קוגלגר.שוב עובדים עליכם (ל"ת)
    דודו 25/05/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    נפלתי בפח 25/05/2014 10:14
    הגב לתגובה זו
    מצד אחד אקליפטוס דואגת לעדכן על תקציבים חדשים אבל לספקים שמעניקים לה שירות היא לא מוכנה לשלם.
  • 3.
    שאפו! המשרד גדל כל הזמן והאנשים מדהימים (ל"ת)
    דובי 25/05/2014 08:50
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דורי 23/05/2014 08:06
    הגב לתגובה זו
    וזה אחרי ששיחקתי באפליקציה. מדהים לראות איך לקוחות נופלים בפח של הבאזז... איזה מגניבים אנחנו פרסמנו בוואטסאטפ...
  • 1.
    כמה אוויר חם ...כבר יש לי אסטמה (ל"ת)
    Jason 22/05/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.