
צעד נוסף ל'אקליפטוס' ב'רקיט בנקיזר': יטפל במותג הסרת השיער VEET
משרד הפרסום אקליפטוס מחזק את מעמדו בקרב מותגי 'רקיט בנקיזר'. מדובר בחיזוק משמעותי למשרד שעבד עד כה עם המותג וניש קליה. המשרד ינהל תקציב על סך 1.5 מיליון שקלים, שבמגרתו המהלך הראשון יהיה קמפיין דיגיטל למותג VEET ב'ווטסאפ'.
ב-6 השנים האחרונות, במהלך עונת הקיץ, יוצא מותג הסרת השיער VEET בפעילות 'וילה ויט' לנערות בגילאי העשרה. קמפיין הקיץ השנתי ינוהל על ידי אקליפטוס שיעלה לאוויר את Veet's app שיפעל ברשתות החברתיות 'ווטסאפ' ופייסבוק. הקמפיין יכלול יצירת אתגרי יופי, ביניהם יצירת תמונות של משתמשות ברשת עם חברותיהן לקבוצת הווטאסאפ, שבסיומן האפשרות לזכות בכניסה ל"וילה ויט 6".
על הקמפיין עצמו אמרו באקליפטוס: "מדובר בקמפיין חדשני וחכם המייצר ערך של תוכן לקהל המטרה באמצעות שילוב בין הפלטפורמות הפופולאריות ביותר - ווטסאפ ופייסבוק. זיהינו למעשה טרנד בו גולשות בגילאי 13-16 מצלמות רגעים ספציפיים על מנת לעדכן את החברות בנושא מסוים, ולאחר מכן מפיצים אותם באמצעות קולאז עצמאי בווטסאפ ובפייסבוק".
עוד הם מוסיפים: "במסגרת השקת וילה ויט 6, החלטנו השנה לייצר content utility ולרכב על הטרנד באמצעות אפליקציה שמאפשרת לגולשות לעמוד בכל מיני אתגרים כיפים באמצעות תמונות, לצרף אליהם חברות בווטסאפ ובהתאם לקבל קולאז כיפי לשיתוף".
הגר געש אדרי, מנהלת תחום Pesrsonal Care ברקיט בנקזיר: "העבודה מול בני נוער הופכת ליותר ויותר מורכבת, השפה הפלטפורמות והתקשרות מולם משתנות בקצב מסחרר ומאתגרות אותנו למצוא דרכים חדשות לתקשר איתם. יחד עם אקליפטוס הצלחנו לפצח את הנגיעה בהם באמצעות אפליקציית הווטסאפ, ואנחנו כבר רואים אלפי קבוצות שפעילות בקמפיין. מאחלת לנו ולאקליפטוס בהצלחה בדרך החדשה".
- 7.קומון סנס 30/05/2014 16:08הגב לתגובה זוOr a job. Or both
- 6.עיתונות חופשית 27/05/2014 07:58הגב לתגובה זואיפה התגובות שהיו על q מי הוריד ולמה?תחזירו לפני שיהיה תחקיר עיתונאי על אייס. בושה
- 5.אם זה מיליון וחצי אני קוגלגר.שוב עובדים עליכם (ל"ת)דודו 25/05/2014 10:38הגב לתגובה זו
- 4.נפלתי בפח 25/05/2014 10:14הגב לתגובה זומצד אחד אקליפטוס דואגת לעדכן על תקציבים חדשים אבל לספקים שמעניקים לה שירות היא לא מוכנה לשלם.
- 3.שאפו! המשרד גדל כל הזמן והאנשים מדהימים (ל"ת)דובי 25/05/2014 08:50הגב לתגובה זו
- 2.דורי 23/05/2014 08:06הגב לתגובה זווזה אחרי ששיחקתי באפליקציה. מדהים לראות איך לקוחות נופלים בפח של הבאזז... איזה מגניבים אנחנו פרסמנו בוואטסאטפ...
- 1.כמה אוויר חם ...כבר יש לי אסטמה (ל"ת)Jason 22/05/2014 15:06הגב לתגובה זו