יח"צ תקציבים זזים ב-PR המקבץ
צילום: Getty images Israel

ומה במקבץ היח"צ השבועי? המבורגריה, בנק קואופרטיבי, משקפי שמש ואופנה

השבוע במדור היח"צ של אייס: 'ארד תקשורת', 'רוז רוה', 'לוטן תדמיות', 'מאיה זאנה' בשיתוף 'ניצן אופיר ועליזה זאנה יחסי ציבור', ו-goodnews
כתבי אייס | (5)
נושאים בכתבה המקבץ

*** משרד ארד תקשורת יטפל בתקציב יחסי הציבור של האגודה השיתופית אופק - מייסדת הבנק הקואופרטיבי הישראלי. הבנק הקואופרטיבי הוא מיזם חברתי-כלכלי ראשון מסוגו בישראל, כאשר מייסד האגודה הוא דורון שורר.

בתקופה זו נמצאת האגודה במסע לגיוס 30 אלף אנשים שישקיעו במניות החברות באגודה, שעלותן 3,000 שקלים למנייה. ההחלטה להקים את הבנק התקבלה בעקבות ועדת טרכטנברג, ולאור ההבנה כי השיטה הקואופרטיבית שמקובלת ונוחלת הצלחה באירופה ובארה"ב, עשויה להוזיל משמעותית את העלויות הכרוכות בשירותי הבנקאות הקיימים בישראל.

*** חברת יחסי הציבור לוטן תדמיות קבלה לידיה את ניהול תקציב יחסי הציבור של SunWay המתמחה בבגדי הגנה מהשמש מבדים החוסמים את קרני UVA ו-UVB. מוצרי החברה כוללים בגדי ים מסנני קרינה במידות לכל גיל, ביגוד לשייטים, Women Only - קו בגדי ים צנועים, מגוון כובעים בגזרות ייחודיות ומצחיות מתגלגלות להגנה על כל חלקי הפנים, חולצות מכופתרות ועוד.

3 לקוחות חדשים נוספים הם עמותת אפי-אספרגר ישראל, חברת SQ ורופא השיניים ד"ר סיון קראס. במקביל, ימשיך זו השנה השנייה משרד 'לוטן תדמיות' לנהל את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית, של מותג האופנה לגברים דורון אשכנזי במחלקת העיצוב של המשרד.

*** משרד רוז רוה צירף מספר תקציבי יח"צ חדשים: קניון האון-ליין Styleriver, מותג האופנה Bnuty by arketa של הדוגמנית נטלי דדון, איזבלה - מעצבת האופנה נילי מרציאנו, יבואן מותגים לגברים פוזיטיב, רשת חנויות אופנה לגברים בוגרשוב 52, ומותג הנעליים האקולוגיות Natural world Eco.

*** משרד יחסי הציבור של מאיה זאנה, המתמחה באופנה, טיפוח ולייף סטייל, קיבל את התקציבים של VAINGOLD SHOWROOM ושל מותג משקי השמש הברזילאי chilli beans.

*** ואילו משרד יחסי הציבור של מאיה זאנה, בשיתוף ניצן אופיר ועליזה זאנה יחסי ציבור, קיבל את תקציב יחסי הציבור של 110 בורגר מבית אגאדיר, כשהסניף הראשון שלו הושק בשבוע שעבר במתחם שרונה בתל אביב.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

*** משרד היח"צ goodnews בבעלותה של רותם שדה, קיבל את מספר מותגים מתחומי האופנה והלייף סטייל - נאוה זהבי, פפיטה, White וHip Hip.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אני רואה שלוטן הוא משרד אהוב על הבריות (ל"ת)
    אורית 17/04/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אבי 13/04/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
    כדאי לבדוק מה קורה שם במשרד ---- זו כת מוזרה
  • 1.
    יואל 09/04/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    רק בדקו על אילו התחחייבויות מחתימה מנהלת המשרד את העובדים שלה. הזוי - לפרק מיוחד של "המערכת" על מקומות עבודה הזויים. כבר בטיפול. נראה איך לוטן יטפלו בתמדית של עצמם.
  • עובד לשעבר 09/04/2014 15:17
    הגב לתגובה זו
    ענק !!! אותי היא פעם החתימה על מסמך האוסר עלי לדבר עם שאר עובדי המשרד.... אשמח להעביר לך אותו במסגרת התחקיר
  • יואל 09/04/2014 16:31
    הי. "המערכת" עובדים על התחקיר של חוזים והסכמים הזויים במקומות עבודה. אני כבר סיימתי את התחקיר שלי מולם אך תוכל לשלוח ל[email protected]
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד. 

ארץ נהדרת
צילום: מסך קשת 12
רייטינג

הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"

גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו; במהדורות המרכזיות נרשמה יציבות, כשרשת משפרת קצת את הנתונים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבימים האחרונים, עם או בלי קשר לגל הפיטורין הצפוי, מצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-146 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, ששוב חזרה להיות בפער עצום מהמתחרים, עם 75 אלף צופים ו-3.5% רייטינג.

פריים טיים 

גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו, עם רייטינג של 17.5% רייטינג ו-415 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.3% רייטינג ו-225 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי מבחינת רייטינג עם 8.2%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.6% רייטינג ו-39 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-73 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-45 אלף צופים, ואילו אחריו היהי שוויון עם "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.5% רייטינג, ו-32 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.7% ו-95 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 2.4% רייטינג ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.5% רייטינג ו-32 אלף צופים בלבד.