באומן-בר-ריבנאי-בצלאל: מנהלי קריאייטיב יעבירו סדנה לתלמידי שנה ד'
השבוע החולף בשוק הפרסום המקומי מסמן מגמה חיובית עבור תחום הקריאייטיב. לאחר שחברת רפיד ויז'ן החלה לעבוד עם תלמידי תרצה גרנות, נודע כעת כי גם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי יחל בשיתוף פעולה מקצועי, והפעם עם ה"מכה" של לימודי העיצוב - בצלאל.
משרד הפרסום ומוסד לימודי האמנות הירושלמי יעבדו בשיתוף פעולה ראשון מסוגו שמטרתו לדבריהם "חשיפת עולם הפרסום בפני בוגרי המחלקה לתקשורת חזותית". בתחילת חודש אפריל, רגע לפני פרויקט הגמר ויציאה לשוק העבודה תחל סדנת ארטדיירקטשן ייחודית שתתקיים במשרדי באומן בר ריבנאי ותועבר על ידי מנהלי הקריאייטיב ערן ניר ואמיר אריאלי.
במהלכה יעברו הסטודנטים סדנאות מעשיות והרצאות במגוון נושאים מאנשי המשרד וממרצים מתחומי העשייה השונים בעולם העיצוב החוויתי בהקשר של יצירה שיווקית פרסומית יישומית. בין הנושאים שיועברו בסדנא: בימוי והנפשה, הדפסות בתלת מימד, סדנת ארדואינו, סדנת UI/UX, פרסום חוויתי אינטראקטיבי ועוד.
מעבר להרצאות יעברו הסטודנטים התנסות מעשית: "בליץ" שבמהלכו , יעבדו הסטודנטים על בריפים אמיתיים של לקוחות המשרד, תחת הנחייתם של ניר ואריאלי. העבודות שיבחרו על ידי הלקוחות יזכו את המעצבים הנבחרים בפרס מכובד בסך 10,000 שקל.
ערן ניר, ארטדיירקטור בהכשרתו אמר: "מטרת הסדנה לחשוף בפני הסטודנטים את עולם הפרסום והעיצוב בפרסום, כפי שאנחנו בבאומן בר ריבנאי מאמינים שעליו להיות בעולם החדש. בעולם הפרסום של היום מפנה העיצוב המסורתי מקום לטובת עיצוב בעולם ללא גבולות שנעזר בטכנולוגיה ובכלי פרסום עדכניים דיגיטליים".
נדב פרסמן סמנכ"ל הקריאטיב בבאומן בר ריבנאי: "שיתוף הפעולה
בין המשרד לבצלאל נועד להעניק לבוגרים זווית חדשה ועדכנית על עולם הפרסום ועל התמורות שחלו בו בשנים האחרונות".
סיוון בן חורין, ראש תחום התמחות עיצוב לפרסום במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל: "בבצלאל נמצאת בעצם המחלקה היחידה לתקשורת חזותית בארץ אשר מציעה התמחות בתחום העיצוב לפרסום, ועל כן אני רואה חשיבות רבה בקידום התחום בארץ ומכאן ששיתוף הפעולה עם באומן בר ריבנאי לטובת העניין מבורך".
על פניו נראה כי שיתוף הפעולה בין בצלאל לבאומן בר ריבנאי הוא מצב של ווין-ווין עבור כל הצדדים. מבחינת ענף הפרסום מדובר במודל שיאפשר לענף לקלוט בוגרים שעברו הכשרה מקצועית בתוך כותלי משרד פרסום מוביל שיכול להכין אותם למה שמחכה בחוץ. מבחינת הסטודנטים מדובר בהזדמנות מעולה "להתגלח על זקנו" של לקוח אמיתי, עם אפשרות לקבל תגמול כספי מרשים. מבחינת באומן בר ריבנאי מדובר בדרך מתוחכמת ויעילה ליצור נקודת מפגש בלתי אמצעית עם הסטודנטים שכל תעשיית הפרסום חפצה ביקרם.
- שובו של הפריים טיים
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- 4.טיפטיפון 23/03/2014 14:03הגב לתגובה זולא מספיק שהוא גמד הוא צריך גם את זה על הראש?
- 3.כולם 23/03/2014 08:24הגב לתגובה זוערן ניר נודניק. אוף כמה נודניק שהוא. איש מתיש.
- 2.שתפ מעניין (ל"ת)שאק אטאק 21/03/2014 14:13הגב לתגובה זו
- 1.קצרת רואי 21/03/2014 08:20הגב לתגובה זואנא לדאוג לערן לשרפרף ו/או ספר של דפי זהב
- בבקשה לדאוג לו גם למגפון וזכוכית מגדלת (ל"ת)דנה 22/03/2014 10:12הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.