באומן-בר-ריבנאי-בצלאל: מנהלי קריאייטיב יעבירו סדנה לתלמידי שנה ד'
השבוע החולף בשוק הפרסום המקומי מסמן מגמה חיובית עבור תחום הקריאייטיב. לאחר שחברת רפיד ויז'ן החלה לעבוד עם תלמידי תרצה גרנות, נודע כעת כי גם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי יחל בשיתוף פעולה מקצועי, והפעם עם ה"מכה" של לימודי העיצוב - בצלאל.
משרד הפרסום ומוסד לימודי האמנות הירושלמי יעבדו בשיתוף פעולה ראשון מסוגו שמטרתו לדבריהם "חשיפת עולם הפרסום בפני בוגרי המחלקה לתקשורת חזותית". בתחילת חודש אפריל, רגע לפני פרויקט הגמר ויציאה לשוק העבודה תחל סדנת ארטדיירקטשן ייחודית שתתקיים במשרדי באומן בר ריבנאי ותועבר על ידי מנהלי הקריאייטיב ערן ניר ואמיר אריאלי.
במהלכה יעברו הסטודנטים סדנאות מעשיות והרצאות במגוון נושאים מאנשי המשרד וממרצים מתחומי העשייה השונים בעולם העיצוב החוויתי בהקשר של יצירה שיווקית פרסומית יישומית. בין הנושאים שיועברו בסדנא: בימוי והנפשה, הדפסות בתלת מימד, סדנת ארדואינו, סדנת UI/UX, פרסום חוויתי אינטראקטיבי ועוד.
מעבר להרצאות יעברו הסטודנטים התנסות מעשית: "בליץ" שבמהלכו , יעבדו הסטודנטים על בריפים אמיתיים של לקוחות המשרד, תחת הנחייתם של ניר ואריאלי. העבודות שיבחרו על ידי הלקוחות יזכו את המעצבים הנבחרים בפרס מכובד בסך 10,000 שקל.
ערן ניר, ארטדיירקטור בהכשרתו אמר: "מטרת הסדנה לחשוף בפני הסטודנטים את עולם הפרסום והעיצוב בפרסום, כפי שאנחנו בבאומן בר ריבנאי מאמינים שעליו להיות בעולם החדש. בעולם הפרסום של היום מפנה העיצוב המסורתי מקום לטובת עיצוב בעולם ללא גבולות שנעזר בטכנולוגיה ובכלי פרסום עדכניים דיגיטליים".
נדב פרסמן סמנכ"ל הקריאטיב בבאומן בר ריבנאי: "שיתוף הפעולה
בין המשרד לבצלאל נועד להעניק לבוגרים זווית חדשה ועדכנית על עולם הפרסום ועל התמורות שחלו בו בשנים האחרונות".
סיוון בן חורין, ראש תחום התמחות עיצוב לפרסום במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל: "בבצלאל נמצאת בעצם המחלקה היחידה לתקשורת חזותית בארץ אשר מציעה התמחות בתחום העיצוב לפרסום, ועל כן אני רואה חשיבות רבה בקידום התחום בארץ ומכאן ששיתוף הפעולה עם באומן בר ריבנאי לטובת העניין מבורך".
על פניו נראה כי שיתוף הפעולה בין בצלאל לבאומן בר ריבנאי הוא מצב של ווין-ווין עבור כל הצדדים. מבחינת ענף הפרסום מדובר במודל שיאפשר לענף לקלוט בוגרים שעברו הכשרה מקצועית בתוך כותלי משרד פרסום מוביל שיכול להכין אותם למה שמחכה בחוץ. מבחינת הסטודנטים מדובר בהזדמנות מעולה "להתגלח על זקנו" של לקוח אמיתי, עם אפשרות לקבל תגמול כספי מרשים. מבחינת באומן בר ריבנאי מדובר בדרך מתוחכמת ויעילה ליצור נקודת מפגש בלתי אמצעית עם הסטודנטים שכל תעשיית הפרסום חפצה ביקרם.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות...
- 4.טיפטיפון 23/03/2014 14:03הגב לתגובה זולא מספיק שהוא גמד הוא צריך גם את זה על הראש?
- 3.כולם 23/03/2014 08:24הגב לתגובה זוערן ניר נודניק. אוף כמה נודניק שהוא. איש מתיש.
- 2.שתפ מעניין (ל"ת)שאק אטאק 21/03/2014 14:13הגב לתגובה זו
- 1.קצרת רואי 21/03/2014 08:20הגב לתגובה זואנא לדאוג לערן לשרפרף ו/או ספר של דפי זהב
- בבקשה לדאוג לו גם למגפון וזכוכית מגדלת (ל"ת)דנה 22/03/2014 10:12הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
