יובל הולנדר
צילום: ירון יצחקוב

מנהל דיגיטל חדש באדלר חומסקי: יובל הולנדר יחליף את דן אבלגון הפורש

חודשיים לאחר סיום דרכו של אבלגון, נכנס הולנדר לתפקיד באופן רשמי. מנהל הדיגיטל החדש יסגור מעגל לאחר שב-2001 היה ממייסדי התחום במשרד
משה בנימין | (19)

חודשיים לאחר סיום דרכו של דן אבלגון, מונה יובל הולנדר לתפקיד מנהל הדיגיטל של אד לר חומסקי באופן רשמי. זאת לאחר מספר שבועות שבהן כבר השתלב במערכת באופן ראשוני.

הולנדר (42) שמונה למנהל הדיגיטל של המשרד יסגור למעשה מעגל לאחר שב-2001 נמנה על מייסדי התחום באדלר חומסקי. הולנדר שהחל את דרכו בפרסום ב-1997 פרש מאדלר ב-2004 ומאז הספיק לשמש כמנהל קריאייטיב במקאן דיגיטל, סמנכ"ל דיגיטל בראובני פרידן ומנכ"ל ושותף בגורני אינטראקטיב. הולנדר שימש גם כיועץ לאסטרטגיה דיגיטלית וחזון שיווקי באינטרנט, לחברות ישראליות ובינלאומיות, ומרצה לשיווק, קריאייטיב ופרסום במספר מוסדות אקדמיים. במהלך השנה האחרונה, בטרם הגיע לאדלר חומסקי, הולנדר עבד עם משרד הפרסום ברוקנר נטע יער בו כיהן כסמנכ"ל דיגיטל.

לאייס נודע כי למינויו של הולנדר יש כבר השפעה ישירה על מחלקת הדיגיטל, וזאת בדמות סיום דרכם של לפחות שני קופירייטרים. עם זאת, באדלר מציינים כי השינויים בכח האדם אינם מעידים על צמצום אלא להפך, כאשר תקציב מחלקת הדיגיטל יצמח ואף יוכפל. אמיר גיא אמר לאייס: "מחלקת הדיגיטל תהיה למעשה סטודיו דיגיטל ענקי עם יכולות קריאייטיביות שמשימתו תהיה להפוך להכי מהיר, הכי שירותי והכי ווינרי עבור הלקוחות".

עוד אומר גיא: "אנחנו לא מדברים במונחי מחלקה, אלא במונחי יכולות. למשל, היכולת לייצר מהלכים עם אימפקט, ובמקביל להיות הכי יעיל, עם זמני התגובה הטובים ביותר בשוק". לדבריו "העבודה המורכבת יותר, המהלכים, הקמפיינים האינטגרטיביים, ההרחבה של הקמפיינים המותגיים לדיגיטל, כל אלו יהיוה באחריות הצוותים הקריאיטיביים הקבועים של הלקוחות. הסטודיו דיגיטל יהווה את המשענת הביצועית".

תגובות לכתבה(19):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 18.
    צביץ 10/09/2014 16:43
    הגב לתגובה זו
    שמנהלת הסטודיו מתנהגת כמו פרחה וזה עוד בלשון המעטה!
  • 17.
    אבו יובל 30/01/2014 07:38
    הגב לתגובה זו
    תגיד, לא מגיע לאום יובל ולאבו יובל לדעת קצת על הפוזיצות החדשות שלך ?? מברוק ו'כולו בח'יר ועילא'לקע.
  • 16.
    יריב 28/01/2014 18:07
    הגב לתגובה זו
    כמה תותחים שלא יביאו לשם עד שלא יהיה מנכל מקצועי שמבין עניין הדיגיטל לא יצמח שם וחבל
  • 15.
    אנה 27/01/2014 17:05
    הגב לתגובה זו
    אדלר החזירו את היהלום הביתה!!!
  • 14.
    ברוקנר כאלה כושלים...גם עליו לא הצליחו לשמור (ל"ת)
    דנה 27/01/2014 16:35
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    ברוקנר כאלה כושלים הצליחו גם אותו להעיף (ל"ת)
    דנה 27/01/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    לימור 27/01/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    אחד הטובים! בחירה מצויינת
  • 11.
    דניאל 27/01/2014 14:14
    הגב לתגובה זו
    ואמיר גיא מגיב. את עיני לא מעניין דיגיטל וככה זה נראה. ארדן,יוסי ארז, אבלגון, הולנדר מה זה משנה בכלל
  • 10.
    רועי קי 27/01/2014 14:12
    הגב לתגובה זו
    אחד האנשים הנדירים והאדירים בענף שלנו אדם נעים, מקצועי והכי חשוב- אוהב חומוס!
  • 9.
    אורן 27/01/2014 13:46
    הגב לתגובה זו
    אתה עושה את זה הכי טוב!!
  • 8.
    תותח על 27/01/2014 12:16
    הגב לתגובה זו
    בן אדם זהב*מח קראטיבי פלילי=אחלה רכש
  • 7.
    בוגי 27/01/2014 12:14
    הגב לתגובה זו
    הוא עוד חי?
  • סמנכלוש 28/01/2014 18:06
    הגב לתגובה זו
    בברוקנר...
  • 6.
    איציק 27/01/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    בן אדם קודם כל ומקצוען דיגיטל. בהצלחה
  • 5.
    מוגזם הפוטושופ (ל"ת)
    טל 27/01/2014 11:37
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    תותח על! (ל"ת)
    מכיר אותו 27/01/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    לא היה ולא יהיה. ממשיכים להביא לוזרים (ל"ת)
    אין דיגטל באדלר 27/01/2014 10:58
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מכיר אותו 27/01/2014 10:53
    הגב לתגובה זו
    תותח על חלל! לא רק איש מקצוע אדיר אלא גם איש נפלא. נכס לכל משרד. בהצלחה!
  • 1.
    עופר 27/01/2014 10:49
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה יובל!! לא רק אחד המוכשרים בענף, גם אחד הטובים!!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.