צילום: Getty images Israel

איך אתם מחכים לזה: מי קיבל את ONOT ורשת 'מיטב', ומי ילוו את הקנדים

לאחר הפסקה קצרה, 'המקבץ' של אייס חוזר עם תקציבים חדשים שנקטפו ע"י משרדי היח"צ. והפעם: 'רוז רוה', 'וגנר-סנדיק אסטרטגיה תקשורתית' ו'פיליזר'
כתבי אייס | (1)

רשת האופנה ONOT הודיעה על העברת תקציב היח"צ למשרד רוז רוה, פחות משבועיים אחרי שהעבירה את תקציב הפרסום שלה ל- גיתם BBDO וההודעה על החלפתה של הפרזנטורית מרינה מקסימיליאן במיכאלה ברקו.

ההחלטה על העברת התקציב נעשתה במסגרת פעילות רחבה אליה נערכת ONOT שבימים אלה פותחת את הסניף ה-60 של החברה וכן צפויה לפתוח כ-5 סניפים בשנה הקרובה. ארז אגמון, מנהל השיווק של ONOT מסר: "בימים אלו ONOT מבצעת מהלך אסטרטגי רחב שנועד להמשיך ולחזק את החברה ולהכין אותה לאתגרים הבאים כחלק מביסוסה כחברת אופנת נשים מובילה בישראל. משרד היח"צ רוז רוה מנהל את היח"צ של הפרזנטורית החדשה שלנו, והשילוב של ניהול היח"צ של ONOT יאפשר למקסם את החיבור והשותפות בינינו".

בתוך כך, פיליזר תקשורת קיבלה את תקציב היח"צ והדוברות של רשת מיטב. המשרד יהיה אחראי על ניהול התקשורת הכולל של הרשת ויטפל בכל היבטי פעילותה.

'מיטב' מציעה מגוון מוצרים מובילים בתחום הכלים והאריזות החד פעמי בשוק המוסדי והצרכני, החברה מובילה מוצרים איכותיים ומתכלים ותומכת בתהליך מחזור האשפה בישראל. לרשת סניפים ומפעלים ברחבי הארץ ואף מפעל לתוצרת שקיות אשפה מתכלות ברומניה.

וגנר-סנדיק אסטרטגיה תקשורתית ינהלו את התקשורת עבור ביקורה של המשלחת הקנדית לתערוכת המים והסביבה Watec. בראש המשלחת עומד ד"ר אריק הוסקינס, השר לפיתוח כלכלי, מסחר ותעסוקה בממשלת אונטריו שבקנדה.

במסגרת הביקור ייפגש השר הוסקינס עם המדען הראשי, נציגים מהתעשייה הישראלית ובכירים נוספים. עמית סנדיק, מנכ"לית משותפת במשרד 'וגנר סנדיק' מסרה כי רשת יחסי הציבור הבינלאומית Grayling אליה משויכת וגנר סנדיק, היא שאחראית גם למערך התקשורתי של ממשלת אונטריו קנדה. כחלק מהמערך התקשורתי של ממשלה זו נבחרה 'וגנר סנדיק' ללוות את ביקורו של השר הוסקינס.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    פלצניקו 24/10/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    פלה שהפעם אף אחד לא כתב על אחת מהחטיבות שלו, טו האוגדות
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.