פרסום ראשון

בזכות החומוס והזקנים: שורטליסטים לבאומן ומקאן בתחרות ה'גולדן דראם'

באומן בר ריבנאי מחזיק ב-3 פיינליסטים בדיירקט ובאירועים, ומקאן דיגיטל ב-2, בדיירקט ובדיגיטל. השנה הוגשו לתחרות 1395 עבודות, 28 מתוכן - מישראל
משה בנימין | (1)

תחרות הפרסום הסלובנית ג'ולדן דראם יצאה היום (יום ג') לדרך עם פרסום רשימת הגמר הראשונה שכוללת את הפיינליסטים ב-8 קטגוריות: דיגיטל, דיירקט, אירועים (קד"מ), רדיו, מובייל, חדשנות, קמפיינים במובייל וקמפיינים בדיגיטל.

נכון לעכשיו 2 משרדי פרסום מישראל מככבים ברשימת הגמר: באומן בר ריבנאי ומקאן דיגיטל. באומן זכה ל-3 פיינליסטים: 2 עבור "החומוס של אבי" בקטגוריות הדיירקט והאירועים ופיינליסט אחד לקמפיין המודעות לזכרון ניצולי השואה בשם אנשים, לא מספרים בקטגוריית האירועים. מקאן דיגיטל זכה ל-2 פיינליסטים, שניהם עבור המהלך לעמותת "שורשים" במסגרתו נבנה מותג אופנה בשם ROOTS שפריטיו הם מבגדי יד שנייה של זקני ישראל וכל הכנסותיו קודש עבורם.

החומוס של אבי - המהלך של באומן בר ריבנאי עבור שטראוס

זוית ישראלית נוספת מגיעה מכיוון ניר רפואה, מנהל תחום החדשנות של רשת מקאן במזרח אירופה. הגופים שרפואה, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל, מלווה השיגו 10 פיינליסטים במגוון קטגוריות.

מחר (יום ד') יפורסמו הזוכים בקטגוריות שפורסמו וביום חמישי תפורסם רשימת השורטליסט בקטגוריות: סרטים, עיתונות, חוצות, דיירקט (Communication), עיצוב, PR, קמפיינים בחדשנות וינטגרייטד. ביום שישי הקרוב יפורסמו הזוכים בקטגוריות אלו וכן רשימת פרסי הגרנד פרי השונים.

גם בשנה שעברה היו אלו באומן בר ריבנאי ומקאן אריקסון שגרפו פרסים בתחרות. מקאן עם 3 זכיות שחולקו בין 2 מהלכים: סרטון הפרסומת "החיים קצרים" עבור חברת הלווין yes, בכיכובו של ג'יימס גנדלופיני מה'סופרנוס', ומהלך הטיימליין עבור הוועד למלחמה בסמים. הסרטון של yes זכה בזהב בקטגוריית הסרטים ומהלך הטיימליין זכה ב-2 פרסי כסף, אחד בקטגוריית הדיגיטל ושני בקטגוריית החדשנות. באומן זכה בפרס המוערך ביותר - גראנד פרי עבור איכות יוצאת דופן שהוענק לו עבור מהלך קשרי דם.

מארגני הפסטיבל מציינים כי השנה הוגשו לתחרות 1,395 עבודות מ-26 מדינות שונות המוגדרות כ"אירופה החדשה" וכן ממדינות המזה"ת. למרות הירידה המדווחת מ-1,438 ב-2012 ל-1,395 ב-2013, היקף העבודות המוגשות מישראל דווקא רושם עלייה קטנה מ-26 ב-2012 ל-28 ב-2013. המדינה שניצבת במקום ה-1 בהיקף העבודות המוגשות היא באופן טבעי רוסיה עם 312 הגשות (לעומת 311 ב-2012). מדינות נוספות שבולטות בהיקף ההגשות הן צ'כיה עם 119, פולין עם 121, רומניה עם 113, אוסטריה עם 71 וטורקיה שרשמה גידול של 100% בהגשות לעומת 2012 עם 143 עבודות.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אלון 08/10/2013 23:39
    הגב לתגובה זו
    מילא קאן. סלובניה??????
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.74%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״