"מה צריך לקרות כדי שיהיו פה מחירים שפויים להופעות בינ"ל? שלום כנראה"
פעם היה לו ולחבר היה עסק למכירת סנדוויצ'ים מעסק לעסק, בגללו הם קמו כל בוקר ב-4:00. "שם למדתי שהאריזה לא פחות חשובה ממה שבפנים, כי האריזה הייתה מקסימה, הסנדוויץ' קצת פחות".
מאז עברו הרבה עלי חסה בסנדוויצ'ים, ועכשיו גיא בסר (36), נשוי + 2, הוא מנכ"ל קבוצת פלס, החברה המסחרית של המסלול האקדמי המכללה למנהל ושל אגודת הסטודנטים במכללה. הפרויקט הגדול הבא: ההופעה של ריהאנה בישראל,
1. מי הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
סטודנטים כמובילי דעה. כחברה שחלק מעיסוקיה הוא מדיה וגיוס חסויות לסטודנטים, אני נתקל בפספוס מצד מפרסמים ומקבלי החלטות בחברות שלא תמיד מבינים שאוכלוסיית הסטודנטים בארץ היא חדשנית ומובילת דעה. אוכלוסיית מגנט בעלת כח קנייה לא מבוטל וכקהל צרכני וחדשני כל מי שיבין וידע לחדור לקהל יעד זה, ייהנה ממותג מוביל.
2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
המילה "הפקה". כולם רואים את המוצר הסופי וחושבים שהפקה זה נוצץ וכיף בלבד ולא מבינים כמה עבודה קשה ומפרכת יש מאחורי הקלעים, עד שמגיעים למוצר נוצץ.
3. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
בניית מותג הסטודנטים פאנג'ויה.
4. מה המשפט שאתה אומר הכי הרבה בעבודה?
"זה הכל תלוי באריזה". זה המוטו שלי בעבודה, לדעת איך להגיש ולארוז את הדברים בדרך הנכונה, יכולת התאמה בין מוצר לקהל מתחילה באריזה שלו, זה האתגר האמיתי. אריזה טובה היא כבר 50% מהעבודה. אריזה עובדת על החושים ואנשים מקבלים החלטות באמצעות החושים יותר ויותר.
5. אם לא היית עוסק בהפקה, בטוח היית:
סוחר מעו"ף בבורסה, שם גם התחלתי. אני ספקולנט בטבע שלי, וכבר מגיל 17 רציתי להיות כזה.
6. מי פתח לך דלת?
רפי צרפתי, מנכ"ל המסלול האקדמי המכללה למנהל, שזיהה פוטנציאל בחברה ופתח לנו דלתות. רפי העניק לנו כנפיים לעוף קדימה, לאיפה שאנחנו היום.
7. כלל אחד בעבודה שאתה לעולם לא מפר
בטיחות מעל לכל. בעבודת ההפקה והמדיה, בטיחות היא חלק בלתי ניתן לערעור, אנחנו אחראיים על שלומם של אלפים בבת אחת, אין מקום לשום טעות, כשזה מגיע לבטיחות, אני מתעקש לקבל את הטוב ביותר ולא לחסוך בכלום.
8. כשהיית קטן מה רצית להיות?
מאד רציתי לשיר, להיות זמר. בסיום ט' נתנו לי לשיר 2 מילים בשיר, כנראה שהקול שלי לא מצא חן בעיניהם, אז הבנתי שהכישרון שלי ימומש בדרכים אחרות. היום אני מאפשר לגדולים וטובים לעלות לבמות ולשיר.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות...
9. מה ראו בכם ב-Live Nation (המקדמת הבלעדית של מסע ההופעות הבינ"ל של ריהאנה)?
קודם כל חברה מקצועית עם קבלות, יכולות צמיחה גבוהות ומוכחות. אחרי משא ומתן של כ-4 חודשים יחד עם השותפים שלנו מבלוסטון הפקות וסוכנות bookmark, עמידה בכללים ונהלים אמריקאיים. כשמדובר בהבאת ריהאנה לישראל, אז הכל היה מאד מדויק ומכריע. רף הכניסה מאד גבוה, בכל התחומים שנבדקו. בסוף, הצלחנו להוכיח לחברים מ-Live Nation שפלס גרופ היא פרטנרית אמיתית וראויה, שיכולה ומובילה אירועים כאלה, מבחינת שיווק והפקה.
10. את מי אתה חולם להביא?
אם אפשר לפנטז מעט, הייתי מביא לארץ את פסטיבל TomorrowLand המפורסם, להפיק איתם פסטיבל שלום בשטח המפורז בין ירדן לישראל. אבל זה כנראה יישאר בגדר חלום.
11. פרגן למתחרים
מדיה והפקה, שניהם מאד קשים לביצוע וצריך המון אומץ, להמציא את הגלגל פעם אחר פעם. אז קודם אני אפרגן לכל מי שמעז להביא לארץ אמנים וחווים את הקשיים. מפיקים באים והולכים וכל מי שנשאר ראוי לפרגון גדול. ראובן לובלין למשל, יודע לקרוא קהל ותקופה וקולע בול לטעם, עם די ג'ייז ענקיים שחרכו כאן פטיפונים והעיפו רחבות לאוויר. הפקה היא סוג של אומנות לדעת לחבר כל החלקים לתמונה אחת שנראית ופועלת באופן מושלם. אם זה לא זורם לך בעורקים לעולם לא תצליח להגשים זאת רק בטכניקה, המנגינה תישמע אחרת.
12. איך מביאים לפה אמנים שנולדו אחרי שנות ה-70? זה קשה?
קשה להביא אמן בשיאו, לא משנה מתי נולד. אני שמח שאנחנו הצלחנו, ואחרי הרבה שנים הקהל יקבל אמן רלוונטי שמוביל מצעדים, ממש עכשיו.
13. איך תגדיר את הקהל הישראלי?
מגוון - על כל מה שמשתמע מכך, הוא דורש שיחדשו לו כל הזמן, הוא יודע לזהות מיד מה מוכרים לו וכמה זה "אמיתי" או "מזויף". המשפט "אתה טוב כמו ההפקה האחרונה שלך" מקבל אצל הקהל הישראלי משנה תוקף, כי הם ידברו ויעריכו, או ידברו וישמיצו - הכל תלוי כמה רלוונטי אתה, ואיך אתה מגיש להם את הדברים.
14. מה צריך לקרות כדי שיהיו פה מחירים שפויים להופעות בינ"ל?
שלום כנראה. המצב הביטחוני המשודר כלפי חוץ אינו פשוט, ולהסית אמן מסיבוב הופעות ולשכנע להגיע לכאן דורש הרבה תשומות, כספיות כמובן ונוספות. אנו לכודים, מבחינה לוגיסטית, כך שאין אפשרות העברות ציוד ביבשה, הכל חייב להיות דרך האוויר וזה יקר, מאד יקר. נוסיף לזה שלהגיע הנה להופעה אחת בדרך כלל, מול הצעה של כמה הופעות בבירה אירופאית, צריך באמת לבוא מוכנים עם הצעה אטרקטיבית במיוחד.
15. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
אחרי ריהאנה אני ודאי אנוח, ממש קצת. אבל הפרויקט הזה מחייב אותנו לשאוף יותר גבוה, כי זה כבר מעמד מחייב, וברור שיש תכניות בקנה, שיפתיעו ואני מקווה שהם יסגרו בקרוב, ונוכל להתחיל לעבוד כבר עליהם.
- 18.ללא ספק ההפקות שהחברה עושה מוצלחות (ל"ת)ענבר 22/08/2013 16:05הגב לתגובה זו
- 17.י.מ 20/08/2013 02:23הגב לתגובה זוכל הכבוד, אחלה ראיון!!
- 16.גיא בסר מציג: מינימום דיבורים-מכסימום מעשים! (ל"ת)נתי 19/08/2013 13:20הגב לתגובה זו
- 15.תומר 18/08/2013 15:46הגב לתגובה זואם יש מישהו שיכול להפוך את החלום למציאות זה אתה אחי ! אני בטוח שיהיה מדהים ! (מייזנר)
- 14.רנית 18/08/2013 15:06הגב לתגובה זושאפו!!! כל הכבוד!!! המון פרגון!!!
- 13.רנית 18/08/2013 15:05הגב לתגובה זושאפו!!! כל הכבוד!!!! המון פרגון!!!
- 12.מהכרות אישית הבחור תותח!! (ל"ת)אמיר 18/08/2013 14:24הגב לתגובה זו
- 11.ענבר כהן 18/08/2013 14:18הגב לתגובה זוכל הכבוד על היוזמה להביא אמן מוביל ולא חלטורות, אבל תנו לסטודנטים מחירים מוזלים
- רוית 18/08/2013 15:28הגב לתגובה זוצריך לבדוק אני רוצה לקנות כרטיס ואמרו לי שלסטודנטים עשו מחירים מוזלים צריך ללכת למכללה למנהל ולברר, אני בטוחה אפילו כי שמעתי מכמה אנשים
- 10.עינת 18/08/2013 14:17הגב לתגובה זוגיא אדם זהב, זאת הסיבה להצלחה שלו!
- 9.פלס זאת החברה שמנהלת את התאחדות הסטודנטים (ל"ת)סטודנט לשעבר 18/08/2013 14:17הגב לתגובה זו
- 8.יניב תמם 18/08/2013 14:00הגב לתגובה זוהבעיה של כל אנשי המסיבות שבשלב מסוים עולה להם השתן לראש...
- 7.ניקול 18/08/2013 13:53הגב לתגובה זומאד מוכשר, וגם כנראה שיש לו שכל, אם הצליח לחטוף את ריהאנה משוקי וייס, וכשהייתי סטודנטית הייתי פעם אחת בפנג'ויה - תקשיבו, זה ה-דבר!
- 6.אחד שיודע 18/08/2013 13:53הגב לתגובה זובעקבות המחירים הגבוהים, מכירת הכרטיסים עומדת כרגע רק על כמחצית מהרף שנקבע ע"מ ששההופעה תצא לפועל. ההפקה לא תצליח למכור את ההפרש במחירים הנ"ל והיא עומדת להפסיד כסף רב או שלחילופין לא תתקיים ההופעה.
- 5.ארביב 18/08/2013 13:52הגב לתגובה זוכספק של החברה אני רק יכול לפרגן לחברה הצעירה
- 4.יש מחירים מוזלים לסטודנטים באירוע של ריהאנה? (ל"ת)אלעד 18/08/2013 13:51הגב לתגובה זו
- 3.תותח!! (ל"ת)יאיר 18/08/2013 13:50הגב לתגובה זו
- 2.אביעד 18/08/2013 13:20הגב לתגובה זולא שואל איך זה שפלס שהיא חברה פרטית לחלוטין יושבת בתוך המכללה למנהל ובעלת הזכויות על השם והאגודה
- לדעתי פלס שייכת למכללה ולאגודת הסטודנטים יחד (ל"ת)אייל 18/08/2013 13:36הגב לתגובה זו
- 1.בחור מרשים. בהצלחה (ל"ת)ליאת 18/08/2013 12:58הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.86% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
