אדלר וטמבור במהלך מקורי: מניפת הצבע החדשה על 1561 שלטי חוצות בכל הארץ
חברת
מותג הצבעים ומשרד הפרסום התמקדו בפלטפורמת החוצות, והדפיסו 1561 שלטים, בצבעים שונים ובליווי מספר הגוון לפי המניפה שנפרסו בכל רחבי הארץ. על פניו נראה כי מדובר בקמפיין החוצות שכולל את המספר הגדול ביותר של שלטים שונים שאי פעם הופק בישראל. בשוק החוצות מעריכים כי מדובר בקמפיין שוויו עומד על כמיליון וחצי שקלים.
טל ריבן, סמנכ ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי: "לא בכל יום מותג הצבע המוביל במדינה משיק מניפת גוונים חדשה. חיפשנו דרך חווייתית להעביר לאנשים את הכמות הגדולה והמרשימה הזאת של הגוונים, והפכנו את המניפה המסורתית שמחזיקים ביד, למניפה בגודל של בילבורדים הפרוסה בכל רחבי הארץ".
- 15.האמת, משעמם (ל"ת)שי 24/07/2013 12:13הגב לתגובה זו
- 14.מד מן 23/07/2013 16:41הגב לתגובה זווואלה איה אסטרטגיה מדהימה ל"טמבור יש הרבה צבעים" וואוו ממש מרגש מה שמדהים אותי זה שיש מטומטמים גדולים יותר מאשר במרד הפרסום- אלו בטמבור ששילמו בשביל החארטה הזו
- 13.ברברה 23/07/2013 11:23הגב לתגובה זואין על טמבור, היתה ונותרה אחת ויחידה- מכל היבט אפשרי.
- 12.יעל 23/07/2013 09:57הגב לתגובה זוועושה נזק לחווית הגוונים של טמבור
- 11.נו באמת 23/07/2013 08:38הגב לתגובה זואותו קמפיין עם אותו לקוח עלה לפני 18 שנה עם משרד אחר. נו במת, לא ידעתם? ואם כל כך טוב אל תגידו מקורי וחדש.
- 10.שירי 23/07/2013 08:19הגב לתגובה זוזו הרמה של הארטים היום?
- 9.היסטוריה 22/07/2013 20:35הגב לתגובה זולפני עשרים שנה בערך. עלתה טמבור בקמפיין חוצות אחד לאחד. אז זה היה חידוש מרענן, מקורי ובולט. שוני ריבנאי הגיע לארץ ועשה את זה. את שוופס קליר ועוד ועוד. היום- זו העתקה. הולך ופוחת. חבל.
- 8.מקורי (ל"ת)ג'וני 22/07/2013 17:59הגב לתגובה זו
- 7.לא בכל יום... 22/07/2013 16:41הגב לתגובה זווואו!!!מדהים.איזה מהלך מדיה מרשים. תגישו את זה בקאן ואל תשכחו לציין שזו מניפה של בילבורדים.
- 6.רעיון יפה, מתחרים קנאים, תמשיכו לתת בראש. (ל"ת)יונתן 22/07/2013 16:38הגב לתגובה זו
- 5.22/07/2013 16:37הגב לתגובה זוכל הצבעים לא נכונים. באמצע שלטי מרקעים הצבע משתנה מקטע לקטע..
- 4.דוקטור לפרסום 22/07/2013 15:50הגב לתגובה זומקרה קלאסי של קמפיין שנראה טוב במצגת ובהדמיה, אבל בשטח ממש לא עובד. אין בידול, אין בשורה, אין USP ובנוסף, הצרכן הסופי בחיים לא יידע לאיזה חברה הקמפיין. ובגדול על הרעיון: באמת יופי אתם מוכרים צבעים...גאוני...
- 3.בדיחה 22/07/2013 14:47הגב לתגובה זוממש בדיחה חבל על כסף קמפיין שנראה ממש לא מזמין
- 2.צבועה 22/07/2013 13:47הגב לתגובה זואני מאמינה שקאן 2014 כבר מחכה עם הפרס ביד
- 1.מזכיר את הפנטון של פוקס (ל"ת)22/07/2013 13:04הגב לתגובה זו
- מזכיר את מה????? (ל"ת)??? 22/07/2013 20:48הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.