21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סקר CNN עם נתון מדהים לגבי הצפוי בבחירות בארה"ב

 |  66
מהדקות האחרונות
Share

האם צריך להתחיל להתרגל לרעיון שטראמפ הוא הנשיא הבא של ארה"ב? סקר אתר CNN ומכון הסקרים ORC שפורסם לפני דקות אחדות מצביע על הובלה של טראמפ עם 44% על פני קלינטון עם 39% בלבד. סטיית התקן בסקר היא 3.5%, כלומר טראמפ מנצח באופן מובהק. ונציין כי מדובר בסקר שכלל עוד שני מתמודדים חלשים יותר (ראו טבלה בציוץ המצורף), בסקר ראש-בראש טראמפ מוביל עם 48% מול 45%. 

מדובר בתוצאות שמשקפות את עמדת הבוחרים ביום שאחרי הוועידה הרפובליקנית שהתקיימה בשבוע החולף (החל מיום ב') ונראה שהביאה לרוח גבית חזקה מאוד לטארמפ.

הסקר הנוכחי הינו סקר טלפוני שבוצע בין התאריכים 22-44 ביולי. בסקר CNN הקודם שבוצע ב-17 ביולי קלינטון עוד הובילה עם 42% מול 37% לטראמפ. זו הפעם הראשונה שטראמפ גובר על קלינטון בסקר CNN.  הבחירות יתקיימו ב-8 בנובמבר.   

נציין כי סקר רויטרס שפורסם מספר ימים קודם לכן (בוצע מה-18 עד ה22 ביולי) אמנם הראה כי קלינטון עדיין מובילה עם 41% מול 38%. אבל ראשית נציין כי סטיית התקן היא 4% ולכן ההובלה היא לא ממש מובהקת, ושנית נציין כי סקר רויטרס שפורסם רגע לפני פתיחת הועידה הרפובליקנית הראה שקלינטון מובילה בפער גדול הרבה יותר של 10%. כלומר לפי רויטרס, במהלך הוועדה הרפובליקנית טראמפ סוגר את הפער במהירות.

היום תפתח קלינטון את הוועידה הדמוקרטית שאמורה לתת לה את הרוח הגבית שתוביל אותה עד לבית הלבן. השאלה היא האם כמו טראמפ, גם קלינטון תצליח לנצל את הוועידה בכדי להתחזק בצורה משמעותית.   

הסרטון שטראמפ העלה לרשת לקראת הוועידה הרפובליקנית:


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

66 תגובות ב-33 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
33 מדהים 06/08/2016 18:10 מטורףףףף, הלםםםם, אקסטרווגאנזה
המילים נגמרו, עכשיו אני דופק את הראש ההלום שלי בקיר ומשתהה ביזפורטל..... יאאלה פשאלה
32 אנאליסט 26/07/2016 09:20 פרשנות שגוייה
לסקר הנ"ל אין משמעות רבה וזאת לפחות מארבעה טעמים: 1) בסקרים יש לבדוק מגמה - כלומר פרספקטיבה של תוצאות סקרים (ולא סקר אחד) ולאורך תקופה .אם לוקחים תקופה לאחור ומספר סקרים של סוקרים שונים - קלינטון עדיפה באורח מובהק . 2ׂ ) הסקר מראה השפעה קבועה וידועה מראש שלאחר וועידה - היות וטראמפ קיבל עדיפות של מיקוד וחשיפה מצד אחד וביקורת כלפי קלינטון מצד שני - התוצאה שהתקבלה היא מובנת ובשום פנים איננה מובהקת. יש לזכור שרק כעת (לאחר הסקר) נפתחה וועידת המפלגה הדמוקראטית ולכן יש לבחון סקרים רק לאחר הוועידה של הדמוקרטים ובפער של שבועיים לפחות מעת סיומה 3) עד נובמבר יש עוד הרבה זמן ו"הרבה מיים ירמו במסיסיפי"... כך שאנו צפויים עדיין לשינויים כאלה ואחרים - לכן רק לקראת הסתיו נוכל לראות תמונה יותר רלבנטית. 4) כל פרשן מתחיל מבין שהסקרים הארציים הם הכי פחות חשובים ומה שבאמת קובע אלו הסקרים הספציפיים בכל מדינה ובמיוחד במדינות "המתנדנדות" (" SWING STATES " ) - מדינות שבלעדיהן יהיה קשה להשיג ניצחון (לפחות 270 אלקטורים) .
אנליסט חובב 26/07/2016 10:32 החששות
למרות הסבריך המלומדים והנכונים , בכל זאת קיים החשש שטראמפ ינצח(אני נגד) וזאת על סמך מה שקרה עד עכשיו בניגוד להערכות האנליסטים . עובדה שטראמפ ה"אאוט סיידר" ניצח 17 מתמודדים כולם אנשי המפלגה הרפובליקאית בתפקידים שונים . הכוח שלו זה הפופוליזם הפרימיטיבי והיכולת לשקר ולעוות את העובדות שוב ושוב ואנו מכירים מההיסטוריה איך השיטות הללו ניצחו את כל ההערכות והתחזיות הנורמליות .
אנאליסט 27/07/2016 11:02 חששות לחוד וניתוח אובייקטיבי לחוד
אין בדבריי כדי לזלזל באף לא אחד מן המועמדים - אך דבריי היו אובייקטיביים לחלוטין. רק כדוגמה אציין שאתמול פורסם סקר של NBC המראה שדווקא קלינטון מובילה על טראמפ באחוז אחד - מדובר בסקר שבועי קבוע אשר מראה שלא היה כל שינוי בתוצאה מן השבוע הקודם - שפורסם טרם הוועידה הרפובליקנית, משמע: לפי סקר זה לא הייתה כל השפעה חיובית לוועידה הרפובליקנית על התמיכה בטראמפ. העובדה שמתקבלות תוצאות שונות אך צמודות מוכיחה רק דבר אחד: שהמערכה איננה מוכרעת וכמו שאמרתי יש עוד הרבה מים שיזרמו במסיסיפי עד הסתיו.
31 Mike 26/07/2016 07:00 Israel Love Donald
Democrats Hate Us And We Hate Them
30 בן זומא 25/07/2016 21:20 חלחלה
אם טרמפ ינצח זה יהיה בגלל הבורים שתומכים בו . כגודל הבטחותיו כן גודל האכזבה שתהיה כי הוא מבין רק בארגון תחרויות של מלכות יופי . לא תהיה כלכלה ולא בטחון .
29 המתריע 25/07/2016 20:29 גבלס החדש
עלייתו של טראמפ נשענת על בורות הפקרות ונקמנות של מאות אלפים ממורמרים ברחבי אר"הב . טראמפ הוא בריון שכונתי , אוויל שלא מבין כלום בשום דבר . לא בכלכלה לא בביטחון ולא בחברה . תקראו את הראיונות אתו לאחר בחירתו זה מזעזע את כל מי שמבין בדברים באמריקה . אם ייבחר הוא יביא לשואה כלכלית הן לארצות הברית והן לכל העולם החופשי וכל מלה מיותרת בשאר הנושאים . אם ייבחר חס וחלילבאיטליה והיטלר בגרמניה . בכל מקרה טראמפ כבר אימץ חלק משיטות התעמולה של גבלס ,לשקר לשקר ושוב לשקר להמונים עד שיאמינו שהשקר הוא האמת . בנתיים הוא מצליח בזאת ו אם אזרחי אר"הב לא יתפקחו בזמן , שלא יבואו אחר כך בטענות שלא ידענו ולא הבנו כמו שטענו הגרמנים ששרדו עם תום מלחמת העולם השנייה .
28 דוד 25/07/2016 19:41 זה ברור שטרמפ לוקח בגדול
לאמריקאים נמאס מהרפיסות של אובמה וקלינטון. וגם לא רוצים לראות את הנשיאות כעסק משפחתי. יש מדינות שהיו מעמידות את אובמה למשפט. אובמה משאיר כאוס עולמי.
27 בא 25/07/2016 17:41 היא יכולה לבכות או להגיד שהיא לא מבינה למה לא מצביעים
בשבילה אחרי כול מה שהיא עשתה בשביל המצביעים באמריקה ,אני זוכר את הנאום שלה על לוב ,כמה טוב להם שם בלוב בזכות האמריקאים הדמוקרטים .היא בלונדינית אמיתית .
26 גליק 25/07/2016 16:18 מדהים! נכנסתי לקרוא ונדהמתי!! מטורף!!! תודה ביזפורטל
איזו חוויה ע נ ק י ת. דרמה אמיתית. סקר שמחר יהיה הפוך ומחרתיים שוב היא ד ר מ ה ח ס ר ת ת ק ד י ם ! ! ! אני בשוק. ביפוזרטל בשרות הפאניקה היומית.
בא 25/07/2016 17:33 דווקא הבורסה לוקחת את זה יותר ברצינות ממך ,קליניקה און
כבר הזכרתי קודם .
25 בן 25/07/2016 15:59 ביום הבחירות הילרי תגיד שה WHITE TRASH באים באוטובוסים
להצביע לטראמפ - כמו ביבי עם הערבים
אמריקן פיי 06/08/2016 20:10 זה יהיה טראמפ שיסית נגד המהגרים שבאים לקלפיות בהמוניהם! (ל"ת)
24 נתן 25/07/2016 15:55 קלינטון תנצח בגדול מעל 5%
אין לי צל של ספק שקלינטון תנצח בגדול.
שמטוב 25/07/2016 18:56 זו שטיפת מוח של התישקורת שרוצה נשיא חלש כמו קלינטון
בארצות הברית כל הפוליטיקה היא הון-שלטון. ההון האמריראי רוצים נשיא חלש ומושחת כמו הילרי קלינטון שממומנת על ידי בעלי ההון , נציגי ההון רוצים שהנשיא יהיה שבוי ביידם כדי שהם יוכלו לבחוט יותר כסף מהאזרחים. המערכת הפוליטת האמריקאית מושחתת מאוד. מכיוון שנציגי ההון שולטים ברוב אמצעי התישקורת הם יצרו באמצעותם את תמונה המעוותת כאילו טראמפ הוא איש איום ומסוכן וכן כאילו ברור מאליו שקלינטון היא מועמד ראוי שחייב לזכות. למרות זאת - יש המון אזרחים אמריקאים שמבינים שמוטב לבחור בנשיא שאינו משרת של בעלי ההון האמריקאי. זה המסר הזה של טראמפ מחלחל לאט אבל בטוח. יש סיכוי טוב שעד הבחירות הוא ישכנע את רוב הבוחרים בארצות הברית לבחור בו ולא בהילרי המושחתת. (אם זה יקרה יש סיכוי שגם אזרחי ישראל יסיקו את המסקנות בבחירות הבאות ויעיפו לפח הזבל את ביבי שקרניהו שגם הוא עבדם של בעלי ההון בישראל)
יעקב 26/07/2016 00:13 נתן תסתכל אצלך פנימה תופתע איזה זבל יושב שם (ל"ת)
eby 25/07/2016 16:16 חחחחחחחחחחחחחה.כמו בישראל.רחשי לב. (ל"ת)
23 אמיר 25/07/2016 15:36 דרושה יד חזקה
כשעולם מקצין ויש אי ודאות חברתית וכלכלית בקשר לעתיד , טבעי שאנשים יחפשו תנועה , נחשבת יותר חזקה ופחות ליברלית כלפי איומים , כלומר קהל פונה ימינה . לכן לשטלטן טראמף יש יותר סיכוי מגברת אנמית הילארי .
22 ישעי 25/07/2016 15:36 הילרי בקרב בלימה ואין מי שיעזור (ל"ת)
בא 25/07/2016 17:44 היא בלונדינית אמיתית . (ל"ת)
21 בוגלולו 25/07/2016 15:32 טרמפ ופוטין יעשו סדר בעולם
אני מאמין שיהיה טוב לכולם, העיקר שאובמה יעוף
20 עדי מרכז 25/07/2016 15:31 אין דבר יותר גרוע מאובמה
אבל כפי שזה נראה במקום השני הכי גרוע אחריו זו תהיה קילנטון אחרי שחונכה אצלו 8 שנים.אם אתם מודאגים מטראמפ אז תזכירו לעצמכם שוב ושוב שאנחנו עכשיו בסיום שתי קדנציות של אובמה!!! כמה נזק!!
19 רוני 25/07/2016 15:18 המציאות היא ימנית ואת זה השמאל אצלנו לא מבין (ל"ת)
18 כך גם אנחנו מרגישים 25/07/2016 15:14 לאמריקאים נמאס מנשיא חלש חנפן שלא מפגין עוצמה אמריקאית (ל"ת)
17 מודאג מאוד 25/07/2016 15:12 הכפתור האדום
בעיית הבעיות זה הכפתור האדום שבלחיצה עליו יעופו טילים בליסטיים עם פצצות אטום ומימן . זה כמעט קרה בתקופת הנשיא קנדי המנוח במשבר הטילים בקובה ב 1962 . לפי ההתנהגות וההצהרות שלו , דונלד טראמפ רחוק מהאחריות של קנדי אז כמזרח ממערב וזאת הסכנה הגדולה לקיום הציוויליזציה מה עוד שאפילו צוות של מומחי בטחון וחוץ מקצועי ורציני אין כרגע לדונלד טראמפ שנשמע הזוי מאוד ועם מאפיינים פסיכוטים !
שמטוב 25/07/2016 18:59 שטויות. טראמפ לא טיפש ולא מסוכן. הוא איש חזק שלא מתחנף (ל"ת)
eby 25/07/2016 16:19 בשביל זה יש cia.כשנשיא מגזים,גם בסקס כמו קנדי.בום. (ל"ת)
בא 25/07/2016 17:43 מה סקס בום,אתה רומז שקנדי נירצח בגלל שקיים הרבה סקס
זאת תיאוריה יצירתית במיוחד .
בא 25/07/2016 15:26 אל תדאג .אני רק מקווה שהוא יהיה טוב לישראל . (ל"ת)
16 אזרח מזרחי 25/07/2016 15:09 ביזפורטל לחקור מיד את מגיב 13!!!
להגיש תלונה לראות מי רשם את המשפט הגזעני הזה!!
15 חזי 25/07/2016 15:02 מי יודע איך הבורסה בארה"ב לבחירת טראמפ
אשמח לקבל הערכות וניתוחים אם פורסמו ומהערכה אישית תודה .
s72 25/07/2016 15:30 אם דונלד דאק נבחר
הבורסה בניו יורק יורדת וגם בורסות העולם . יורדות אפילו יפה (לך על שורט, כסף קל) , הזהב עף למעלה. אבל איך תדע בוודאות מי יבחר? הם די צמודים. אם אתה רוצה להמר אז לך על דונלד.
חזי 25/07/2016 15:21 תיקון-איך הבורסה תגיב לבחירת טראמפ ! (ל"ת)
בא 25/07/2016 15:14 אתה מכיר את קליניקה און ,והסיבה שגברים פונים לשם ,ככה
יראה הגרף של ה sp.
חזי 25/07/2016 15:41 לא מכיר את הקליניקה -הסבר (ל"ת)
בא 25/07/2016 17:35 חזי ,אני מציע לך להכנס לוויקיפדיה ,לא התכוונתי אליך
באופן אישי ,אני בטוח שאתה גבר אמיתי .
14 יוסי 25/07/2016 14:58 הלרי יכולה להיות עקרת בית טובה
אין לה את היכולת להנהיג את ארהב
בא 25/07/2016 15:11 אתה מגזים ,היא לא יודעת לעשות ביצה קשה ,אבל היא יודעת
לבכות וגם היא יודעת שהיא צריכה להתגרש מאיתנו .
בא 25/07/2016 15:05 היא בילרי . (ל"ת)
באא 08/08/2016 00:29 היא עומדת בזכות עצמה שובנסטים
חבורה של שובינסטים דוחים. היא תותחית על. ביל ואובמה הורסים לה את המירוץ.
13 qq 25/07/2016 14:56 רק מזרחיים וקופים ממרוקו מאמינים לשטויות האלו (ל"ת)
יורם 25/07/2016 17:12 גזען
רק בגלל אשכנזים גזעניים כמוך המדינה נראת רע אני מרוקאי גאה תוכל תחת אנחנו רובנו זה עניין של זמן שאתה וכמוך תחפשו מדינה אחרת למות בה אידיוט
שועלי 26/07/2016 05:53 עדין יש רק ראש ממשלה אשכנזי שהמרוקאים בוחרים (ל"ת)
בא 25/07/2016 17:37 יורם ,גם אתה טועה ,אתה גדלת בישראל ולכן אתה ישראלי ,מי
שגדל במרוקו הוא מרוקאי . במרוקו החינוך היה יותר טוב בהרבה מישראל .
רחמים עליך 25/07/2016 16:06 תמשיך...תמשיך...זה מעיד יותר מכל עליך...לא ארד לרמה שלך (ל"ת)
בא 25/07/2016 15:05 מי שגדל בישראל הוא ישראלי ולא מרוקאי ,אתה חולה. (ל"ת)
שימי 25/07/2016 15:05 יה חתיכת מיץ של זבל חבל לא גמרו עליך בשנות הר5 כדי שתדב
בטח בבוקר אתה שותה שתן מרוב שאתה שונא את עצמך
ALFA 30/07/2016 12:05 שימי.. בגלל שאתה עונה כך ... אתה פשוט דביל מושלם (ל"ת)
12 אסתר 25/07/2016 14:54 העולם ימיני יוצר מתמיד 100 מנצח את הבחירות האלה
ובמיוחד שאובמה אומר לציבור שיתמוך בקלינטון. כל מה שאובמה אומר יוצא הפוך בוודאות.
11 שיבוא לכאן לשבועיים. 25/07/2016 14:48 צריכים אותו כאן.....
שיסלק מכאן אריתראים+ תומכיהם הנלהבים מדיזנגוף
10 יהונתן 25/07/2016 14:48 עדיף טראמפ על קלינטון (ל"ת)
9 הילרי מכשפה אנטישמית 25/07/2016 14:47 ו cnn זאת הרשת של הילרי קלינטון. הפער בטח כפול במציאו (ל"ת)
בא 25/07/2016 15:09 היא לא אנטישמית ,פשוט הדמוקרטים מנסים להתגרש מאיתנו
כבר די הרבה זמן ,אנחנו לא טובים לעסקים עם העולם המוסלמי, שטחים תמורת שלום ולהתראות את זה הם המציאו רק בשבילינו .ויש כאן בוגדים שמאלנים ,אני מתבטא בזהירות , שתומכים בזה .
8 יוסי 25/07/2016 14:46 הוא תותח על
אמור לי מי שונאיך- ואומר לך מי אתה... מיד כשראיתי את המקהלה המתוזמנת של "התבוניים הנאורים" ממדינת תל אביב כנגדו- הבנתי שהוא דוקא לא רע בכלל....
7 מ.ז 25/07/2016 14:45 טראמפ
דונאלד טראמפ יקח את הבחירות בהליכה אם הילארי לא תתעשט ותחליף את סגן הנשיא היא פשוט עשתה שגיאה נוראית בבחירה זו
eby 25/07/2016 16:24 הכל כתוב מלמעלה.טראמפ. (ל"ת)
6 דנה 25/07/2016 14:42 סופסוף נשיא נורמאלי לארהב (ל"ת)
בא 25/07/2016 15:22 דנה,פסיכופט זה ההיפך מנורמלי .את חכמה כול כך קטנה,אני
מביא את המיקרוסקופ .הלוואי שהוא יהיה טוב לישראל , זה בכלל לא בטוח .
שמטוב 25/07/2016 19:06 הוא לא פסיכופט, הוא אומר את האמת ישר בפרצוף
מאחר והתישקורת שוטפת לנו את המוח מי שלא מבין זאת משתכנע מהתעמולה דל התישקורת כאילו הוא מסוכן. נכון שהוא קצת דמגוג אבל כנראה אין לו אופציות אחרות להתמודד נגד התישקורת.
eby 25/07/2016 16:32 גכון.הוא הימור גדול.או אביב ישראלי.או ברוכ גדול.
הוא למשל לא יקבל בשקט ועם חריקת שיניים משפט שביבי אמר לאובמה אל מול כל העולם:"It can't happen"(לגבי הנסיגה לקווי 67. טראמפ הוא אדם שלא מסוגל לשמוע "לא" הוא כל חייו היה הבוס.החליט לבד לטוב ולרע.תמיד שמע את המילה "כן אדוני".אולי מלבד אביו.
5 השמאלנים בלחץ 25/07/2016 14:38 נו גם באמריקה הימנים מנצחים (ל"ת)
4 דוד 25/07/2016 14:37 הועידה הדמוקרטית עדיין לא התקיימה
קצת רצינות בתוכן הנכתב, הועידה הדמוקרטית טרם התקיימה כן התקיימה הועידה הרפובליקנית
3 הצלף 25/07/2016 14:37 טראמפ הכי טוב לישראל אין יותר טוב ממנו !!!! (ל"ת)
2 בא 25/07/2016 14:36 טוב ,טראמפ הוא פסיכופט לצערי,אחד מעשר הוא כזה ,תיספרו
כמה כאלה היו אצלכם בכיתה , אני לא יודע אם הוא יתמוך בישראל,יתכן , אם נירקוד לפי החליל שלו אז הוא יתמוך .ולא נעשה לו כאבי ראש .
בא 25/07/2016 15:29 תיזכרו איך התנהגתם הכיתה כשהפסיכופט התורן היה קרוב,
הייתם בשקט וקיוותם שיעזוב אתכם בשקט .וניסיתם ללקק לו את התחת . זה רמז .
1 ehudhl 25/07/2016 14:32 אוי ואוי. הפשיסט הזה ינצח?? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש