סקר CNN עם נתון מדהים לגבי הצפוי בבחירות בארה"ב

הילרי קלינטון ודונלד טראמפ, צילום: Ralph Alawang; Getty Images Israel

האם צריך להתחיל להתרגל לרעיון שטראמפ הוא הנשיא הבא של ארה"ב? סקר אתר CNN ומכון הסקרים ORC שפורסם לפני דקות אחדות מצביע על הובלה של טראמפ עם 44% על פני קלינטון עם 39% בלבד. סטיית התקן בסקר היא 3.5%, כלומר טראמפ מנצח באופן מובהק. ונציין כי מדובר בסקר שכלל עוד שני מתמודדים חלשים יותר (ראו טבלה בציוץ המצורף), בסקר ראש-בראש טראמפ מוביל עם 48% מול 45%. 

מדובר בתוצאות שמשקפות את עמדת הבוחרים ביום שאחרי הוועידה הרפובליקנית שהתקיימה בשבוע החולף (החל מיום ב') ונראה שהביאה לרוח גבית חזקה מאוד לטארמפ.
הסקר הנוכחי הינו סקר טלפוני שבוצע בין התאריכים 22-44 ביולי. בסקר CNN הקודם שבוצע ב-17 ביולי קלינטון עוד הובילה עם 42% מול 37% לטראמפ. זו הפעם הראשונה שטראמפ גובר על קלינטון בסקר CNN.  הבחירות יתקיימו ב-8 בנובמבר.   
נציין כי סקר רויטרס שפורסם מספר ימים קודם לכן (בוצע מה-18 עד ה22 ביולי) אמנם הראה כי קלינטון עדיין מובילה עם 41% מול 38%. אבל ראשית נציין כי סטיית התקן היא 4% ולכן ההובלה היא לא ממש מובהקת, ושנית נציין כי סקר רויטרס שפורסם רגע לפני פתיחת הועידה הרפובליקנית הראה שקלינטון מובילה בפער גדול הרבה יותר של 10%. כלומר לפי רויטרס, במהלך הוועדה הרפובליקנית טראמפ סוגר את הפער במהירות.
היום תפתח קלינטון את הוועידה הדמוקרטית שאמורה לתת לה את הרוח הגבית שתוביל אותה עד לבית הלבן. השאלה היא האם כמו טראמפ, גם קלינטון תצליח לנצל את הוועידה בכדי להתחזק בצורה משמעותית.   
הסרטון שטראמפ העלה לרשת לקראת הוועידה הרפובליקנית:

תגובות לכתבה(66):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 33.
    מטורףףףף, הלםםםם, אקסטרווגאנזה
    מדהים 06/08/2016 18:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המילים נגמרו, עכשיו אני דופק את הראש ההלום שלי בקיר ומשתהה ביזפורטל..... יאאלה פשאלה
    סגור
  • 32.
    פרשנות שגוייה
    אנאליסט 26/07/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לסקר הנ"ל אין משמעות רבה וזאת לפחות מארבעה טעמים: 1) בסקרים יש לבדוק מגמה - כלומר פרספקטיבה של תוצאות סקרים (ולא סקר אחד) ולאורך תקופה .אם לוקחים תקופה לאחור ומספר סקרים של סוקרים שונים - קלינטון עדיפה באורח מובהק . 2ׂ ) הסקר מראה השפעה קבועה וידועה מראש שלאחר וועידה - היות וטראמפ קיבל עדיפות של מיקוד וחשיפה מצד אחד וביקורת כלפי קלינטון מצד שני - התוצאה שהתקבלה היא מובנת ובשום פנים איננה מובהקת. יש לזכור שרק כעת (לאחר הסקר) נפתחה וועידת המפלגה הדמוקראטית ולכן יש לבחון סקרים רק לאחר הוועידה של הדמוקרטים ובפער של שבועיים לפחות מעת סיומה 3) עד נובמבר יש עוד הרבה זמן ו"הרבה מיים ירמו במסיסיפי"... כך שאנו צפויים עדיין לשינויים כאלה ואחרים - לכן רק לקראת הסתיו נוכל לראות תמונה יותר רלבנטית. 4) כל פרשן מתחיל מבין שהסקרים הארציים הם הכי פחות חשובים ומה שבאמת קובע אלו הסקרים הספציפיים בכל מדינה ובמיוחד במדינות "המתנדנדות" (" SWING STATES " ) - מדינות שבלעדיהן יהיה קשה להשיג ניצחון (לפחות 270 אלקטורים) .
    סגור
  • החששות
    אנליסט חובב 26/07/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    1 5
    למרות הסבריך המלומדים והנכונים , בכל זאת קיים החשש שטראמפ ינצח(אני נגד) וזאת על סמך מה שקרה עד עכשיו בניגוד להערכות האנליסטים . עובדה שטראמפ ה"אאוט סיידר" ניצח 17 מתמודדים כולם אנשי המפלגה הרפובליקאית בתפקידים שונים . הכוח שלו זה הפופוליזם הפרימיטיבי והיכולת לשקר ולעוות את העובדות שוב ושוב ואנו מכירים מההיסטוריה איך השיטות הללו ניצחו את כל ההערכות והתחזיות הנורמליות .
    סגור
  • חששות לחוד וניתוח אובייקטיבי לחוד
    אנאליסט 27/07/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בדבריי כדי לזלזל באף לא אחד מן המועמדים - אך דבריי היו אובייקטיביים לחלוטין. רק כדוגמה אציין שאתמול פורסם סקר של NBC המראה שדווקא קלינטון מובילה על טראמפ באחוז אחד - מדובר בסקר שבועי קבוע אשר מראה שלא היה כל שינוי בתוצאה מן השבוע הקודם - שפורסם טרם הוועידה הרפובליקנית, משמע: לפי סקר זה לא הייתה כל השפעה חיובית לוועידה הרפובליקנית על התמיכה בטראמפ. העובדה שמתקבלות תוצאות שונות אך צמודות מוכיחה רק דבר אחד: שהמערכה איננה מוכרעת וכמו שאמרתי יש עוד הרבה מים שיזרמו במסיסיפי עד הסתיו.
    סגור
  • 31.
    Israel Love Donald
    Mike 26/07/2016 07:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    Democrats Hate Us And We Hate Them
    סגור
  • 30.
    חלחלה
    בן זומא 25/07/2016 21:20
    הגב לתגובה זו
    1 7
    אם טרמפ ינצח זה יהיה בגלל הבורים שתומכים בו . כגודל הבטחותיו כן גודל האכזבה שתהיה כי הוא מבין רק בארגון תחרויות של מלכות יופי . לא תהיה כלכלה ולא בטחון .
    סגור
  • 29.
    גבלס החדש
    המתריע 25/07/2016 20:29
    הגב לתגובה זו
    2 9
    עלייתו של טראמפ נשענת על בורות הפקרות ונקמנות של מאות אלפים ממורמרים ברחבי אר"הב . טראמפ הוא בריון שכונתי , אוויל שלא מבין כלום בשום דבר . לא בכלכלה לא בביטחון ולא בחברה . תקראו את הראיונות אתו לאחר בחירתו זה מזעזע את כל מי שמבין בדברים באמריקה . אם ייבחר הוא יביא לשואה כלכלית הן לארצות הברית והן לכל העולם החופשי וכל מלה מיותרת בשאר הנושאים . אם ייבחר חס וחלילבאיטליה והיטלר בגרמניה . בכל מקרה טראמפ כבר אימץ חלק משיטות התעמולה של גבלס ,לשקר לשקר ושוב לשקר להמונים עד שיאמינו שהשקר הוא האמת . בנתיים הוא מצליח בזאת ו אם אזרחי אר"הב לא יתפקחו בזמן , שלא יבואו אחר כך בטענות שלא ידענו ולא הבנו כמו שטענו הגרמנים ששרדו עם תום מלחמת העולם השנייה .
    סגור
  • 28.
    זה ברור שטרמפ לוקח בגדול
    דוד 25/07/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    13 3
    לאמריקאים נמאס מהרפיסות של אובמה וקלינטון. וגם לא רוצים לראות את הנשיאות כעסק משפחתי. יש מדינות שהיו מעמידות את אובמה למשפט. אובמה משאיר כאוס עולמי.
    סגור
  • 27.
    היא יכולה לבכות או להגיד שהיא לא מבינה למה לא מצביעים
    בא 25/07/2016 17:41
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בשבילה אחרי כול מה שהיא עשתה בשביל המצביעים באמריקה ,אני זוכר את הנאום שלה על לוב ,כמה טוב להם שם בלוב בזכות האמריקאים הדמוקרטים .היא בלונדינית אמיתית .
    סגור
  • 26.
    מדהים! נכנסתי לקרוא ונדהמתי!! מטורף!!! תודה ביזפורטל
    גליק 25/07/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    9 0
    איזו חוויה ע נ ק י ת. דרמה אמיתית. סקר שמחר יהיה הפוך ומחרתיים שוב היא ד ר מ ה ח ס ר ת ת ק ד י ם ! ! ! אני בשוק. ביפוזרטל בשרות הפאניקה היומית.
    סגור
  • טען עוד
  • דווקא הבורסה לוקחת את זה יותר ברצינות ממך ,קליניקה און
    בא 25/07/2016 17:33
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כבר הזכרתי קודם .
    סגור
  • 25.
    ביום הבחירות הילרי תגיד שה WHITE TRASH באים באוטובוסים
    בן 25/07/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    5 3
    להצביע לטראמפ - כמו ביבי עם הערבים
    סגור
  • זה יהיה טראמפ שיסית נגד המהגרים שבאים לקלפיות בהמוניהם! (ל"ת)
    אמריקן פיי 06/08/2016 20:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    קלינטון תנצח בגדול מעל 5%
    נתן 25/07/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    3 19
    אין לי צל של ספק שקלינטון תנצח בגדול.
    סגור
  • זו שטיפת מוח של התישקורת שרוצה נשיא חלש כמו קלינטון
    שמטוב 25/07/2016 18:56
    הגב לתגובה זו
    7 1
    בארצות הברית כל הפוליטיקה היא הון-שלטון. ההון האמריראי רוצים נשיא חלש ומושחת כמו הילרי קלינטון שממומנת על ידי בעלי ההון , נציגי ההון רוצים שהנשיא יהיה שבוי ביידם כדי שהם יוכלו לבחוט יותר כסף מהאזרחים. המערכת הפוליטת האמריקאית מושחתת מאוד. מכיוון שנציגי ההון שולטים ברוב אמצעי התישקורת הם יצרו באמצעותם את תמונה המעוותת כאילו טראמפ הוא איש איום ומסוכן וכן כאילו ברור מאליו שקלינטון היא מועמד ראוי שחייב לזכות. למרות זאת - יש המון אזרחים אמריקאים שמבינים שמוטב לבחור בנשיא שאינו משרת של בעלי ההון האמריקאי. זה המסר הזה של טראמפ מחלחל לאט אבל בטוח. יש סיכוי טוב שעד הבחירות הוא ישכנע את רוב הבוחרים בארצות הברית לבחור בו ולא בהילרי המושחתת. (אם זה יקרה יש סיכוי שגם אזרחי ישראל יסיקו את המסקנות בבחירות הבאות ויעיפו לפח הזבל את ביבי שקרניהו שגם הוא עבדם של בעלי ההון בישראל)
    סגור
  • נתן תסתכל אצלך פנימה תופתע איזה זבל יושב שם (ל"ת)
    יעקב 26/07/2016 00:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחה.כמו בישראל.רחשי לב. (ל"ת)
    eby 25/07/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 23.
    דרושה יד חזקה
    אמיר 25/07/2016 15:36
    הגב לתגובה זו
    13 1
    כשעולם מקצין ויש אי ודאות חברתית וכלכלית בקשר לעתיד , טבעי שאנשים יחפשו תנועה , נחשבת יותר חזקה ופחות ליברלית כלפי איומים , כלומר קהל פונה ימינה . לכן לשטלטן טראמף יש יותר סיכוי מגברת אנמית הילארי .
    סגור
  • 22.
    הילרי בקרב בלימה ואין מי שיעזור (ל"ת)
    ישעי 25/07/2016 15:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • היא בלונדינית אמיתית . (ל"ת)
    בא 25/07/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 21.
    טרמפ ופוטין יעשו סדר בעולם
    בוגלולו 25/07/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    19 1
    אני מאמין שיהיה טוב לכולם, העיקר שאובמה יעוף
    סגור
  • 20.
    אין דבר יותר גרוע מאובמה
    עדי מרכז 25/07/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    20 1
    אבל כפי שזה נראה במקום השני הכי גרוע אחריו זו תהיה קילנטון אחרי שחונכה אצלו 8 שנים.אם אתם מודאגים מטראמפ אז תזכירו לעצמכם שוב ושוב שאנחנו עכשיו בסיום שתי קדנציות של אובמה!!! כמה נזק!!
    סגור
  • 19.
    המציאות היא ימנית ואת זה השמאל אצלנו לא מבין (ל"ת)
    רוני 25/07/2016 15:18
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 18.
    לאמריקאים נמאס מנשיא חלש חנפן שלא מפגין עוצמה אמריקאית (ל"ת)
    כך גם אנחנו מרגישים 25/07/2016 15:14
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 17.
    הכפתור האדום
    מודאג מאוד 25/07/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    1 14
    בעיית הבעיות זה הכפתור האדום שבלחיצה עליו יעופו טילים בליסטיים עם פצצות אטום ומימן . זה כמעט קרה בתקופת הנשיא קנדי המנוח במשבר הטילים בקובה ב 1962 . לפי ההתנהגות וההצהרות שלו , דונלד טראמפ רחוק מהאחריות של קנדי אז כמזרח ממערב וזאת הסכנה הגדולה לקיום הציוויליזציה מה עוד שאפילו צוות של מומחי בטחון וחוץ מקצועי ורציני אין כרגע לדונלד טראמפ שנשמע הזוי מאוד ועם מאפיינים פסיכוטים !
    סגור
  • שטויות. טראמפ לא טיפש ולא מסוכן. הוא איש חזק שלא מתחנף (ל"ת)
    שמטוב 25/07/2016 18:59
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • בשביל זה יש cia.כשנשיא מגזים,גם בסקס כמו קנדי.בום. (ל"ת)
    eby 25/07/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מה סקס בום,אתה רומז שקנדי נירצח בגלל שקיים הרבה סקס
    בא 25/07/2016 17:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זאת תיאוריה יצירתית במיוחד .
    סגור
  • אל תדאג .אני רק מקווה שהוא יהיה טוב לישראל . (ל"ת)
    בא 25/07/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 16.
    ביזפורטל לחקור מיד את מגיב 13!!!
    אזרח מזרחי 25/07/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    10 0
    להגיש תלונה לראות מי רשם את המשפט הגזעני הזה!!
    סגור
  • 15.
    מי יודע איך הבורסה בארה"ב לבחירת טראמפ
    חזי 25/07/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אשמח לקבל הערכות וניתוחים אם פורסמו ומהערכה אישית תודה .
    סגור
  • אם דונלד דאק נבחר
    s72 25/07/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הבורסה בניו יורק יורדת וגם בורסות העולם . יורדות אפילו יפה (לך על שורט, כסף קל) , הזהב עף למעלה. אבל איך תדע בוודאות מי יבחר? הם די צמודים. אם אתה רוצה להמר אז לך על דונלד.
    סגור
  • תיקון-איך הבורסה תגיב לבחירת טראמפ ! (ל"ת)
    חזי 25/07/2016 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה מכיר את קליניקה און ,והסיבה שגברים פונים לשם ,ככה
    בא 25/07/2016 15:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יראה הגרף של ה sp.
    סגור
  • לא מכיר את הקליניקה -הסבר (ל"ת)
    חזי 25/07/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חזי ,אני מציע לך להכנס לוויקיפדיה ,לא התכוונתי אליך
    בא 25/07/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באופן אישי ,אני בטוח שאתה גבר אמיתי .
    סגור
  • 14.
    הלרי יכולה להיות עקרת בית טובה
    יוסי 25/07/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אין לה את היכולת להנהיג את ארהב
    סגור
  • אתה מגזים ,היא לא יודעת לעשות ביצה קשה ,אבל היא יודעת
    בא 25/07/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לבכות וגם היא יודעת שהיא צריכה להתגרש מאיתנו .
    סגור
  • היא בילרי . (ל"ת)
    בא 25/07/2016 15:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • היא עומדת בזכות עצמה שובנסטים
    באא 08/08/2016 00:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורה של שובינסטים דוחים. היא תותחית על. ביל ואובמה הורסים לה את המירוץ.
    סגור
  • 13.
    רק מזרחיים וקופים ממרוקו מאמינים לשטויות האלו (ל"ת)
    qq 25/07/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 17
    סגור
  • גזען
    יורם 25/07/2016 17:12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רק בגלל אשכנזים גזעניים כמוך המדינה נראת רע אני מרוקאי גאה תוכל תחת אנחנו רובנו זה עניין של זמן שאתה וכמוך תחפשו מדינה אחרת למות בה אידיוט
    סגור
  • עדין יש רק ראש ממשלה אשכנזי שהמרוקאים בוחרים (ל"ת)
    שועלי 26/07/2016 05:53
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • יורם ,גם אתה טועה ,אתה גדלת בישראל ולכן אתה ישראלי ,מי
    בא 25/07/2016 17:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שגדל במרוקו הוא מרוקאי . במרוקו החינוך היה יותר טוב בהרבה מישראל .
    סגור
  • תמשיך...תמשיך...זה מעיד יותר מכל עליך...לא ארד לרמה שלך (ל"ת)
    רחמים עליך 25/07/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • מי שגדל בישראל הוא ישראלי ולא מרוקאי ,אתה חולה. (ל"ת)
    בא 25/07/2016 15:05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • יה חתיכת מיץ של זבל חבל לא גמרו עליך בשנות הר5 כדי שתדב
    שימי 25/07/2016 15:05
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בטח בבוקר אתה שותה שתן מרוב שאתה שונא את עצמך
    סגור
  • שימי.. בגלל שאתה עונה כך ... אתה פשוט דביל מושלם (ל"ת)
    ALFA 30/07/2016 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    העולם ימיני יוצר מתמיד 100 מנצח את הבחירות האלה
    אסתר 25/07/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ובמיוחד שאובמה אומר לציבור שיתמוך בקלינטון. כל מה שאובמה אומר יוצא הפוך בוודאות.
    סגור
  • 11.
    צריכים אותו כאן.....
    שיבוא לכאן לשבועיים. 25/07/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שיסלק מכאן אריתראים+ תומכיהם הנלהבים מדיזנגוף
    סגור
  • 10.
    עדיף טראמפ על קלינטון (ל"ת)
    יהונתן 25/07/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 9.
    ו cnn זאת הרשת של הילרי קלינטון. הפער בטח כפול במציאו (ל"ת)
    הילרי מכשפה אנטישמית 25/07/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • היא לא אנטישמית ,פשוט הדמוקרטים מנסים להתגרש מאיתנו
    בא 25/07/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כבר די הרבה זמן ,אנחנו לא טובים לעסקים עם העולם המוסלמי, שטחים תמורת שלום ולהתראות את זה הם המציאו רק בשבילינו .ויש כאן בוגדים שמאלנים ,אני מתבטא בזהירות , שתומכים בזה .
    סגור
  • 8.
    הוא תותח על
    יוסי 25/07/2016 14:46
    הגב לתגובה זו
    12 3
    אמור לי מי שונאיך- ואומר לך מי אתה... מיד כשראיתי את המקהלה המתוזמנת של "התבוניים הנאורים" ממדינת תל אביב כנגדו- הבנתי שהוא דוקא לא רע בכלל....
    סגור
  • 7.
    טראמפ
    מ.ז 25/07/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    6 0
    דונאלד טראמפ יקח את הבחירות בהליכה אם הילארי לא תתעשט ותחליף את סגן הנשיא היא פשוט עשתה שגיאה נוראית בבחירה זו
    סגור
  • הכל כתוב מלמעלה.טראמפ. (ל"ת)
    eby 25/07/2016 16:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 6.
    סופסוף נשיא נורמאלי לארהב (ל"ת)
    דנה 25/07/2016 14:42
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • דנה,פסיכופט זה ההיפך מנורמלי .את חכמה כול כך קטנה,אני
    בא 25/07/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מביא את המיקרוסקופ .הלוואי שהוא יהיה טוב לישראל , זה בכלל לא בטוח .
    סגור
  • הוא לא פסיכופט, הוא אומר את האמת ישר בפרצוף
    שמטוב 25/07/2016 19:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מאחר והתישקורת שוטפת לנו את המוח מי שלא מבין זאת משתכנע מהתעמולה דל התישקורת כאילו הוא מסוכן. נכון שהוא קצת דמגוג אבל כנראה אין לו אופציות אחרות להתמודד נגד התישקורת.
    סגור
  • גכון.הוא הימור גדול.או אביב ישראלי.או ברוכ גדול.
    eby 25/07/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא למשל לא יקבל בשקט ועם חריקת שיניים משפט שביבי אמר לאובמה אל מול כל העולם:"It can't happen"(לגבי הנסיגה לקווי 67. טראמפ הוא אדם שלא מסוגל לשמוע "לא" הוא כל חייו היה הבוס.החליט לבד לטוב ולרע.תמיד שמע את המילה "כן אדוני".אולי מלבד אביו.
    סגור
  • 5.
    נו גם באמריקה הימנים מנצחים (ל"ת)
    השמאלנים בלחץ 25/07/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 4.
    הועידה הדמוקרטית עדיין לא התקיימה
    דוד 25/07/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    1 5
    קצת רצינות בתוכן הנכתב, הועידה הדמוקרטית טרם התקיימה כן התקיימה הועידה הרפובליקנית
    סגור
  • 3.
    טראמפ הכי טוב לישראל אין יותר טוב ממנו !!!! (ל"ת)
    הצלף 25/07/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 2.
    טוב ,טראמפ הוא פסיכופט לצערי,אחד מעשר הוא כזה ,תיספרו
    בא 25/07/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    3 8
    כמה כאלה היו אצלכם בכיתה , אני לא יודע אם הוא יתמוך בישראל,יתכן , אם נירקוד לפי החליל שלו אז הוא יתמוך .ולא נעשה לו כאבי ראש .
    סגור
  • תיזכרו איך התנהגתם הכיתה כשהפסיכופט התורן היה קרוב,
    בא 25/07/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הייתם בשקט וקיוותם שיעזוב אתכם בשקט .וניסיתם ללקק לו את התחת . זה רמז .
    סגור
  • 1.
    אוי ואוי. הפשיסט הזה ינצח?? (ל"ת)
    ehudhl 25/07/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    3 11
    סגור