ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

כחלון על רעיה שטראוס: "אנשים אטומים ומדושני עונג שנוזל להם שומן מהשפתיים אומרים לאחרים לא לאכול עגבניות"

שר האוצר במתקפה חריפה נגד רעיה שטראוס, אחרי דברים שכתבה בידיעות אחרונות הבוקר
 |  92
מתקפה חריפה
Share

רעיה שטראוס, לשעבר מבעלי חברת שטראוס, נעמדה לצד החקלאים ותקפה את הממשלה על רקע הרפורמה בחקלאות, שלפיה המכס על מוצרי המזון הטרי יוסר, למעט חריגים, וכן התכנון והפיקוח בענפי החלב והביצים יבוטלו. על מחירי העגבניות המאמירים אמרה "אולי זה אכזרי לומר, אבל אם משהו יקר - שיאכלו משהו אחר. הארץ שלנו משופעת בירקות ופירות, לא חייבים להיצמד לעגבניה". 

מה שנראה שהעביר את דעתו של שר האוצר, משה כחלון, זו אמרתה של שטראוס על כך ש"יש פה בערות. שר האוצר, משה כחלון, לא יודע מה זה חקלאות". עוד הוסיפה לכך שהרפורמה הורסת את החקלאות, וכי "כשחקלאים מרימים ידיים, לא רק שלא יהיה מה לאכול, גם אדמה לא תהיה".

משה כחלון לא איחר בתגובתו שהייתה בוטה להפליא: "אנשים אטומים ומדושני עונג שנוזל להם שומן מהשפתיים אומרים לאנשים אחרים שלא יאכלו עגבניות", אמר במהלך ועידת אצבע הגליל. "גברת רעיה, לא כולם נולדו במשפחת שטראוס. קודם תוותרי את על עגבניות ואחר כך תגידי לאנשים אחרים לא לאכול".

"לאן הגענו? תוקפים אותי כי אני נלחם ביוקר המחייה ושאנחנו עוזרים לחלשים. זאת החברה הישראלית שרצינו? רק בספטמבר מכרו כאן עגבניות ירוקות ב-18 שקל לקילו", הוסיף כחלון.

הדברים של רעיה שטראוס: במונולוג שפורסם הבוקר ב'ידיעות אחרונות', שאם מחירו של מוצר גבוה - לא צריך "להרוס את כל החקלאות", וציינה כי ישובים שלמים בגבול הצפון נמצאים בסכנה בשל הרצון לבטל את מכסות הביצים וכן בשל ייבוא הביצים הצפוי, וטענה "הכל כאן פופוליזם. יוקר המחיה הפך חזות הכל". שטראוס תקפה את הממשלה על כך שאיכלסה ישובים בסמוך לגבולות תוך שהבטיחה להם מקורות פרנסה, אך הרפורמה הנוכחית הורסת הכל.

לכך הגיב ששר האוצר וטען כי "פתחנו מכסים ולא פגענו בחקלאים. ביום ראשון אגיע שוב לצפון כדי לשבת איתם. אני מתחייב שאף חקלאי לא יפגע מהרפורמות שלנו".

צפו בדברי כחלון שנאמרו בועידת אצבע הגליל שהתקיימה במכללה האקדמית תל חי:
 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

92 תגובות ב-73 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
73 אריה צפון 17/04/2016 15:27 כתבתות של אבנר סטאפק
מעבר להזדהות עם הכתבה יש לזכור כי משפחת שטראוס ביוזמתה וכספה יצרה לאורך שנים אלפי מקומות עבודה בגליל מוכה האבטלה לעומת כחלון. אשר בזמן קצר חיסל אלפי מקומות עבודה ועל כך גאוותו. כמו כן הוא יזכר לעד כשר שחיסל 130 שנות חקלאות בישראל
72 דוד 17/04/2016 13:24 פוליטקאי קטן - שבנסיבות הזמן בגלל הנסיבות...
הפך להיות שר אוצר, עילג ,מחובר לבעלי הון - ומגן עליהם... עלה על אמירה נכונה של תורמת ענקית לנזקקים , והפך אותה לקללה, אנשים קטנים עושים צל גדול כשהשמש שוקעת.
71 הבעיה היא שרשתות 17/04/2016 10:30 השיווק גורמות לירקות ולפירות להירקב כי משאירים רקובים
על המדף ולא אכפת להם כי הם מגלגלים את העלות על החקלאי.ביבוא הם לא יוכלו לעשות את זה ואז הכל יתייקר לאחר שיהרסו את החקלאות.במקום זה כחלון צריך לקבוע את החוזים בין החקלאים לרשתות בדיוק כמו שהוא מנסה לעשות עם שכר דירה .
70 סובל 17/04/2016 10:04 בחרתם קיבלתם
לא שווה תגובה
69 ירון 17/04/2016 08:34 פתטי
פתטי שכמותך עלאק שר אוצר אתה לא יודע על מה אתה מדבר תתקוף את חבריך בנושא הגז. תתרום אחוז אחד ממה שגברת שראטוס תרמה פטתי
68 הערבים באים להצביע בהמוניהם!! 16/04/2016 23:35 מזל שלא תקף את יאיר גרבוז חחח (ל"ת)
67 YL 16/04/2016 14:40 מסכן כחלון תקף כתובת לא נכונה (ל"ת)
66 לכחלון 15/04/2016 08:54 כאחד שהצביע לך אני אומר לך
ההתבטאות שלך על השומן ש.... לא מכבדת אותך, ולא ואת מצביעך. זה רק גורם לך נזק, ומוריד מערכך. אפשר להגיד את הדברים בצורה יותר אלגנטית. תלמד מזה ותפנים.
65 צביקה 15/04/2016 08:45 קרית אונו
משה כחלון. לצערי הפכת לפופוליסט שרוצה לגסור קופון פוליטי מהיר. רעייה שטראוס צודקת. קל מאד להתמודד עם חקלאים שבקושי שורדים והשפעתם על עלות העגבניה מזערית. מדוע אינך מתמודד עם המתווכים ועם רשתות השיווק הגדולות. לאכזבתי הפכת להיות פוליטיקאי קטן
64 דניאל 15/04/2016 08:45 כחלון צודק
לשטראוס מתאים שר אוצר כמו לפיד - שחצן בוטה יהיר ומנותק מהעם .
63 שמואל 15/04/2016 08:44 ה"שר" כחלון
הנ"ל מסמל אופי וטיב תפקוד של רוב רובן של חברי הממשלה הנוכחית .פוליטרוקים שהאינטרס האישי שלהם מתגבר אלף מונים על טיב העבודה הנצרכת להיטיב עם בעיות ריאליות של מפעלים ואזרחים המדינה..והתנהגות של חלק משרי ממשלה נכשלת זו מתאימים לעולם מפגרובלתי מטורבת
62 ןןןןן 15/04/2016 01:16 רעיה תורמת מעצמה המון והוא חתיכת 0 מאופס (ל"ת)
61 דוד 14/04/2016 22:04 דמגוגיה מגעילה ובוטה של שר החצר
גברת שטראוס אישה מדהימה תורמת מכספה להרבה מוסדות מתנדבת ועוזרת בהרבה פרוייקטים. תגובתו של מר כחלון בוטה ופופוליסטית התלהמות חסרת בסיס.מי שצריך להוריד מחירי הירקות ולא רק את מחירי העגבניות זה מר כחלון וחבר מרעיו בממשלה אשר עושקים את החקלאים.מציע לשר החצר כחלון להתנצל על דבריו כלפי גברת שטראוס שיכולה בגיל להיות אמא שלו.
60 השתן עלה לפופוליסט 14/04/2016 20:35 שטראוס אישה מדהימה וצודקת. כחלון מתועב ומסוכן
היה ברור שכחלון לא יענה לגופו של עניין לטענות הענייניות של רעיה שטראוס. איש קטן, שהרפורמה שהוא מתהדר בה מתרסקת כי היא בנויה על כרעי תרנגולת (גולן טלקום שקיבלה מהמדינה מתנות במאות מיליוני ש"ח, לא ברור באיזו סמכות). לא היה שר אוצר כל כך עויין לתעשיה ולפעילות המשקית כמו האיש השפל הזה, שבמקום לענות לעניין מסית את הציבור כנגד רעיה שטראוס. מזכיר קצת איך נהגה מפלגה אנטישמית בגרמניה להסית נגד יהודים כך מסית כחלון, שר האוצר שלנו נגד כל איש עסקים שרק רוצה למתוח ביקורת על הרס הכלכלה הישראלית והרס הערכים. במקום להתמודד עם הטענות הכחלון בוחר להסית ולהפוך את מי שמעז לפצות פה נגדו לאוייב הציבור במטרה לחסל כל ביקורת. אין לך שום דרך להגן על טיפשותך שהפכה את המדינה למדינת "מגיע לי מחיר נמוך" ומגיע לי זכות להכות בכל בעל עסקים מצליח, כי הוא בחזקת גנב. כשיתרסק כחלון הבעיה תהיה כמה נזקים הוא גרם בהסתה נגד הבנקים ונגד בנק ישראל ונגד בעלי העסקים שמפחדים לדבר ומעדיפים לסתום את הפה כמו במשטרים אפלים שמא הכחלון יעלה לו לראש ויסית נגדם שהם נוטפי שומן. איכס איזה ביטויים יש לשר האוצר. מגעיל פשוט גועל.
59 שוש 14/04/2016 20:24 כחלון צודק
איזה חצופה האישה הזו, כמה עזות צריך שיהיה לה בשביל להגיד לאנשים חלשים אל תוכלו עגבניות קפיטליזים חזירי במיטבו
תמי אורנברג 17/04/2016 03:14 כחלון גס רוח ודוחה
כאשר מחירו של מוצר הוא גבוה לא קונים נקודה אז גם מתחיל לרדת המחיר אין זה סוד שגם אלה שיש להם נוהגים כך רבותי לא קונים בכל מחיר כחלון גס רוח ולא אהוד בציבור
דוד 14/04/2016 22:06 מי שחצוף זה שר החצר כחלון
ואכן כל בר דעת במדינה לא חייב לקנות עגבניות במחיר של 12 שח לקילו וגם כאלה שי להם אפשרות.ומי שצריך להוריד את מחירי הירקות זה שר האוצר וחבר מרעיו בממשלה אשר עושקים את החקלאים.
58 אשר 14/04/2016 19:10 הבנת הנקרא
שמעתי אותה ברדיו המוטו היה תמיכה בחקלאים. היא דברה מדם לבה היא יותר תרבותית מכחלון הפופוליסט ,ודברה דברי טעם גם אני לא קונה מה שייקר. תתעסק עם מחירי הדירות
57 peter 14/04/2016 19:09 כחלון מבשר את האסון הממשמש ובא עלינו ועל מדינת ישראל .
התכונות המאפינות אותו : תומכיו בכנוסי בחירות היו מוכנים להצטלם רק עם הגב למצלמה .קשריו החמימים עם כאלה שמקורבים לארגונים כאלה ואחרים פוליטיקה של כעין אפרהיד בקצבאות ומסוי. פועל במחשכים ולא למען הכלל . כפל דיבור ומעשה .הצילו!!!!
מאיר 15/04/2016 08:08 פטר והחמור
פטר ,אתה כנראה מגדל ביצים
56 לונדון שלך 14/04/2016 19:07 אין לחם יאכלו עוגות
אין מים ישתו קוקה קולה היא מזכירה את מלכת אנגליה שאמרה למפגינים שאם אין לחם , לא נורא שיאכלו עוגות.כמה צודק כחלון, אלה שנולדו עם כפית זהב בפה , לא יאמרו לילדה בשדרות שאין עגבניה לעניים.
דוד 14/04/2016 22:29 גם אתה נפלת ברשת של שר החצר
גם מי שיש לו כסף לא צריך לקנות עגבניות או פלפלים במחיר הזוי של 12 שח ומי שצריך לדאוג למחירים שפויים זה שר האוצר וחבר מרעיו בממשלה אשר עושקים את החקלאים ופוגעים בפרנסתם.מה שעשתה גברת שטראוס למען קהילות שלמות ובאמת ובתמים על מנת לעזור לכחלון ללמוד הרבה מהאשה היקרה הזו שיכולה להיות אמא שלו בגיל.
BABA-BUBA 14/04/2016 20:21 מרי אנטואנט-הועלתה לגילוטינה בעת מהפכה צרפתית.
אז זה הרתיח נשות פריז והן יצאו להפגין...ב1917 מאותה סיבה יצאו נשות מוסקווה להפגין ויתר-היסטוריה.אצלנו? זה אבוד...
55 דני שכורע תחת הנטל 14/04/2016 18:03 נתגעגע ללפיד - במצב שנוצר שר אוצר גרוע וקשקשן
עם שר אוצר כזה פופוליסט ונבוב ! הוא לא עשה כלום ורק יורה לכל הכיוונים בלי שום מטרה ותכלית . תעודת עניות למדינת ישראל . לו היו יודעים ציבור הבוחרים שהוא כזה לא יוצלח ספק אם היו בוחרים בו . אבל ימים יגידו שיספור את הימים כי להבחר שוב ספק גדול אם יצליח לעבור אחוז חסימה כך שמכאן הוא יעוף הביתה
BABA-BUBA 14/04/2016 20:22 כחלון -לשעבר פודליקו של ביבי.חלק מלהקת פודלים של ביבי. (ל"ת)
א 14/04/2016 19:33 מתגעגעים לשטייניץ, יקירי. (ל"ת)
54 ' 14/04/2016 18:03 כמה תגובות של יח"צ..וואו...מעניין אם שרה נתניהו הייתה
אומרת את זה איך התגובות היו נראות.....צבועים.
BABA-BUBA 14/04/2016 20:25 שרה נתניהו(בן ארצי) :
ל מ ה –למה ל ה ת א מ ץ ??!! נרד מהארץ ה- "ז א ת"... ושהמדינה ת י ש ר ף...כוונה ל (כרמל?) -2002 /// או "צוק אייתן"??... סוכנים אמריקאים?
53 בא 14/04/2016 18:00 ניראלי שכחלון ניבחר כדי להוריד את מחירי הדירות , ולכן
מכיוון שהמחירים לא ירדו ,הוא צריך להתפטר , או לבקש שיפטרו אותו , או פשוט לגדל כנפיים ולעוף מהחיים שלנו . או להכנס לחדר ולהרביץ לעצמו חזק עד שירד דם .
תגובה חזקה 15/04/2016 17:09 הוא מוכר דירות בהנחה ומחלק את כספי המדינה לפי הגרלה
זוג צעיר שהוריו מליונרים משני הצדדים גם זכאי להשתתף בהגרלות ההזויות הללו. בעיקר שהוא מבטיח יותר זול. מה קורה לאלה שמתפרנסים מהעבודה בתחום שהוא שולט לא מעניין אותו
בא 14/04/2016 19:24 אני רציני לגמרי כשלון . (ל"ת)
52 יוסי 14/04/2016 17:53 איך הגענו למצב שאנשים קטנים כמו כחלון מנהלים אותנו
ומנהלים לנו את החיים . איך ביבי הצליח לייצר מנהיגות כל כך כושלת ועלובה בעשרים שנות שלטונו . כחלון איש קטן רע עילג וטיפש שרק בימים אלה מתגלה במלא מערומיה "הצלחת "הסלולר וסיבותיה . כחלון תחזור לאביזריי הרכב מתאים לך יותר להיות סוחר מכוניות
BABA-BUBA 14/04/2016 20:29 ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-
זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...למה ביבי הכשיל את חוק הפסקת ההפלרה ולכן הוא האחראי הראשי. זהירות ! פלואוריד במי השתיה
א 14/04/2016 19:32 "עשרים שנות שלטונו"
2009 עד 2016 זה 7. גם אם תוסיף את 96 עד 99 זה סה"כ 10. חשבון שילד בכיתה ב' אמור לדעת.
51 sigi 14/04/2016 17:45 כדאי ללמוד להחזיק את הפה סגור
ביבי כהרגלו והבנקים בולמים את הזעקן .בנושא הדירות! פיתרון גסות רוח ופה על רעיה, תתביש!!!
50 יוסי 14/04/2016 17:44 כחלון פןפוליסט שמדבר אל המכנה המשותף הנמוך
כחלון אכזבת המאה כלומניק שהגיע לעמדה רמה . תוקף בצורה מכוערת ולא תרבותית אשה אמיצה שאמרה דבריי אמת אם זה יקר לא חייבים לאכול .בעוד שבוע העגבנייה תהייה זולה יותר זו צרכנות נבונה ונכונה . כחלון איש פשוט ורע .
BABA-BUBA 14/04/2016 20:34 אזהרה לאלה הקמים מספר פעמים בלילה להתרוקן-
קפאין,אלקוהול ועגבניות(כן עגבניות) מגרים את שלפוחית השתן...
49 שפוי 14/04/2016 17:40 כחלון - פופוליסט עלוב. (ל"ת)
48 אלכס 14/04/2016 17:40 הוא צודק לחלוטין. לא מדובר במותרות, שהיא קודם
תוכל משהו אחר במקום עגבניות לפני שתגיד את הדברים האלה. היא לא פחות אשמה בהרס חקלאות כי בגלל גרידיות של רשתות החקלאים מרוויחים מעט.
47 sigi 14/04/2016 17:34 חוצפה חוסר תרבות
משפחת שטראוס כולל רעיה עשו למעו המדינה והעיר נהריה המון, כחלון בעוד 100 שנה אפילו אם מאוד תרצה ןתתאמץ לא תוכל להגיע לפרומיל ממה שמשפחת שטראוס עשתה עושה ותעשה עבור המדינה והאנשים ,לא שכמותך שבארץ, בושה וחרפה,
BABA-BUBA 14/04/2016 20:36 נו?! הכל בדלל מיימון ולמען מיימון... (ל"ת)
46 המציואתי 14/04/2016 17:23 משפחת שטראוס עושקת את אזרחי ישראל כבר עשרות שנים
מספיק להשוות את מחירי הגלידות והמעדנים למקבילות בשאר העולם. בארץ גידול אוכלוסיה מהיר עם חיסול שטחי חקלאות מהיר. התוצאה - יצרניות המזון ובראשן שטראוס עושקות את הציבור.
BABA-BUBA 14/04/2016 20:37 לאט לך ! בלי גלידות של שטראוס לא היה לנו ביבי-
ביבי מת על גלידת פיסטוק...
שטראוס 15/04/2016 01:58 חכם
הגלידות כבר מזמן לא של שטראוס אלא של יוניליוור
45 אמיר 14/04/2016 17:12 שטראוס
משום מה גברת שטראוס מזכירה אותה מלכה , שאמרה על אנשים רעבים - אין לחם , שיאכלו עוגות . עגבניה - מוצר בסיסי , כמו לחם . למה 400 גרם טחינה שטראוס צריבה לעלות 13 שקל - הרי גם זה לא דליקטס . למזלה של משפחת שטראוס רוב עם ישראל לא יקים ( כלומר לא מחושבים במיוחד ) , אחרת לסחורה שלה במחירים קיימים לא היה הרבה ביקוש .
44 פןפוליזם 14/04/2016 17:12 כחלון אורי אריאל וביבי
אתם הורסים את החקלאות והחקלאים. אין תכנית יש שליפות. גם החקלאים אינם צדיקים הסחורה שמגיעה לשווקים ירודה חסרת טעם וראינו את איכות הביצים והעופות. במיטב המסורת של ביבי מינןי אנשים לחלוטין לא מתאימים.
43 איתי 14/04/2016 17:03 תתבייש רעיה שטראוס ראויה לפרס ישראל על השקעתה בגליל. לכ (ל"ת)
42 ranr 14/04/2016 16:47 כחלון פשוט תתבייש
דבריך אינם ראויים להשמע . רעיה שטראוס (שאותה כלל אינני מכיר) אמרה דברים נכוחים שכנראה לא הצלחת להבין.
41 משה 14/04/2016 16:42 בעניין מחירי הביצים היא צודקת
יש מלחמה להוריד את מחיר הביצים בכסף קטן.בגלל זה צריך להביא ביצים מטורקייה.?יש דברים הרבה יותר חשובים עדייו אין פטרון למחיר הדיור.היום גם נזכר כחלון להקציב כסך לניצולי שואה.
40 במקרה הזה היא ממש 14/04/2016 16:36 צודקת. וזה מכוער להתווכח לגופו של אדם.
היא ציינה כלכלה פשוטה. כשהביקוש יורד גם המחיר יורד. וכחלון מוטב שיבנה ולא יהרוס.הפירות והירקות מחו"ל לא שווים אפילו את המחיר שלהם. אז במקום שהחקלאים יתחרו ביניהם מי מביא סחורה יותר טובה לשוק .כחלון גורם להם לבדוק היכן יוכלו להוזיל עלויות בשביל להתחרות וכך אי אפשר לקבל ירקות או פירות ראויים במחיר סביר.
39 האזרח מספר 1 14/04/2016 16:35 כחלון , תטפל בפערי התיווך
זה מאוד פופולארי לתקוף את האלפיון העליון, ולרוב הם ראויים לכך לאור החזירות שלהם בשנים האחרונות, אך כרגע זה ממש לא העניין. העגבניה ושאר ירקות ופירות יקרים בגלל הרשתות והמתווכים שגוזרים קופון של מאות אחוזים , אז אולי תמקד את המאמץ בכוון הזה במקום להגיב על איזו שטות של אישה טיפשה
38 ייאי 14/04/2016 16:24 אין כל סיבה שמוצר חקלאות שמגודל בארץ יהיה יקר יותר
אין כל סיבה שמוצר חקלאות שמגודל בארץ יהיה יקר יותר מהמיובא.כשזה מה שקורה אז חובה לבדוק בראש ובראשונה:אלו חוליות יקרות? אלו חוליות מיותרות וכך מייקרות את המוצר בקצה.באלו יש לטפל .העלמות החקלאות אינה המזור והיא חשובה לכל מדינה ובמיוחד לישראל:1.איסטרטגית:א.אין לנו כל ערובה שבמסגרת הלחצים עלינו לא יפסיקו לספק לנו תוצרת חקלאית (=אוכל).ב.במציאות שלנו לחקלאות חלק חשוב בשימור גבולותינו.2.כלכלית:א.זה ענף חשוב.ב.חובה עלינו לדאוג למשפחות החקלאים
37 דורי 14/04/2016 16:24 מה נסגר עם ענבל חושך? (ל"ת)
36 עבודי 14/04/2016 16:23 מאיפה ? הביאו את הבונגלו הזה...שר אוצר גרוע ! (ל"ת)
35 אבי 14/04/2016 16:19 היא צודקת וההתקפה עליה אינה במקום
להוריד מכסים זה הדרך הקלה להילחם ביוקר המחיה
34 אלי 14/04/2016 16:14 התבטאות לא ראויה של שר אוצר (ל"ת)
33 אלי 14/04/2016 16:09 כחלון מוטב שתשתוק
אני מציע שתצחצח שיניים לפני שאתה מדבר על משפחת שטראוס
32 כחלון=כישלון 14/04/2016 16:08 רעיה שטראוס צודקת ממשלת ביבי-כחלון הרסה את החקלאות (ל"ת)
31 יותם 14/04/2016 16:06 כחלון נותן יד לשר החקלאות להרס החקלאות ולשנאת הצפון (ל"ת)
30 ארבינקא 14/04/2016 16:06 אוטובוסים מלאי שומן בדרכם לקלפיות
אני קורא לכל העגבניות לקטוף עצמן מהשיחים ולבוא להצביע.
29 דמגוג 14/04/2016 16:03 אסור כבר להגיד את האמת, זה מעצבן את כחלון
יש הרבה שהמדינה יכולה לעשות כדי לעודד תחרות ולהוריד מחירים אבל האזרחים צרכים להיות שותפים במאמץ כשמחיר של מוצר (נניח עגבניה) יקר מידי, נכון לא לקנות אותו עד שמחירו ירד זה א, ב של כלכלה ושל כלכלה ביתית לשמחתי יש לי מספיק כסף לקנות עגבניות ב 20 שקל אבל חלק מהסיבה שיש לי כסף, זה שאני לא קונה !! עגבניות ומוצרים אחרים במחיר גבוה (ומסתדר בלעדיהם עד שהשוק מתאזן) אם כחלון היה צרכן נבון, הוא לא היה צורח על אחרים שסה"כ כוונו לצרכנות נבונה
28 אני 14/04/2016 16:02 כחלון בלחץ
כחלון בלחץ , הוא לא צריך להתעסק בתקשורת (להגיב כל אמירה צודקת ככל שתהיה ). הוא צריך להביא תוצאות ולהפסיק לפזר הבטחות. שום דבר ממה שהבטיח לא קורה ולכן הוא נחלץ מכל אמירה כחלון תכניס להילוך של עשייה
27 הצע ובקוש 14/04/2016 16:01 אם לא תקנו במחיר שנראה לכם מופקע זה ירד
היתה פה מחאת דיור שהפכה למחאת הקוטג' ומחאת האוכל אם הצבור היה מגלה אחריות ולא קונה קוטג' שבועיים אז המחיר היה יורד. מה גם שיש תחליפים לקוטג' לא יקרה כלום אם מישהו יאכל גבינה רגילה שבועיים בלי קוטג' מוצר עתיר מלח ולא בריא אז כולם טפחו על השכם להוא מבני ברק שבכה על הקוטג' וכעת אף אחד לא זוכר כמה עולה קוטג' . כנ"ל לגבי עבניות אל תקנו שבוע ותראו איך זה יורד . ימכרו לכם בשקל העיקר שזה לא ירקב בסופר על המדפים. אבל זה עם טיפש שנסחף אחרי פופוליזים מי שקונה עגבניות במחיר של 18 שח לקילו הוא פשוט אהבל גם מי שיכול להרשות לעצמו. אני לא קונה ולא אקנה במחיר הזה
26 שמואל 14/04/2016 15:59 העגבניה
העגבניה האדומה זה לא קוויאר אדום גברת שטראוס. זה תוספת לסלט
BABA-BUBA 14/04/2016 20:45 אזהרה:עגבניה מגרה את שלפוחית השתן-לפניך לילה מלא ריצות. (ל"ת)
יוסי 14/04/2016 17:49 תחכה שבוע המחיר יירד יש עונתיות (ל"ת)
25 כחלון 14/04/2016 15:56 לא נשכח שלא התערבת בנושא הגז . נמנעת בעניין כה חשוב
ממש צדיק הדור. אתה פופוליסט ומקומך במפלגת קומוניסטים על שם סטלין יחד עם יחימוביץ רוזנטל שפיר וטרכטנברג קחו גם את לפיד איתכם. שום דבר טוב לא יצא ממכם עד כה חוץ מנזקים לצבור
24 כחלון ושטראוס 14/04/2016 15:54 אם לבחור למי להאמין אז כמובן שטראוס עדיפה
ואין לכחלון שום הסבר איך עגבניות הגיעו למחיר של זהב ולפני זה המלפפונים הגיעו ל 20 שח לקילו. מעניין שממשלת הבולשביקים יודעת להטיל פקוח על מחירי החלב והשמנת המתוקה אבל על ירקות הם לא מטילים פקוח. על שכר הבכירים כחלון מטיל פקוח ומה זה עוזר לעמך שבכלל אין לו עבודה . מה זה יעזור לי אם מר איקס יקבל 8 מליון לשנה או 2 מליון לשנה? העיקר להיות פופוליסט . ומה עם ההגרלה לדירה שעושה כחלון לברי מזל מדוע שלא יחלק שיק לכל זוג צעיר חסר דירה שהרי הוא מסבסד ברי מזל מהקופה הצבורית אז למה לחלק כן ולחלק לא? תן לכל צעיר שיק עם כסף שיקנה דירה איפה שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה במקום לשווק קרקעות בחורים שלצעירים אין כוונה לגור שם אלא רק לבצע השקעה . אתה ולפיד כשלונות מהדהדים רק גרמתם נזקים לצבור.
23 לא מדושן 14/04/2016 15:53 הפופליזם עולה לכחלון לראש כמו שתן
צודקת הגברת שטראוס. אני בהחלט לא בן המעמד של שטראוס ובכל זאת כשתוצרת חקלאית מסוימת יקרה באופן מוגזם ,אני מוותר עליו לפרק זמן מסוים ולא קורה כלום. הרס החקלאות המקומית לא יעזור ליוקר המחיה ולא לכלכלת המדינה וחוסנה.
22 בלבול מוח הכחלון 14/04/2016 15:50 חוץ מקשקשת לא ראינו דבר מועיל אחד מכחלון. (ל"ת)
21 כחלון 14/04/2016 15:47 ומה אתה עשית בשביל המדינה? הבלוף הגדול שלך עם
מהפכת הסלולר נחשף. שיחדת במענקים והטבות את גולן שיגיע לפה . זה היה על חשבון הצבור ומכספי המיסים של כולנו
20 כחלון פה גדול 14/04/2016 15:43 אתה והנגידה פרת הבשן מדושנת העונג
העליתם לצבור את גיל הפרישה אחרי שביבי כבר העלה פעם אחת הצבתם תנאים לקבלת קצבת הזקנה . ורבים ימצאו עצמם לא זכאים לקצבה עד גיל 70 .מי שיסבול הם המסכנים ובמיוחד הנשים להם לא תהיה עבודה מכניסה אלא חלטורה של 400 שח לחודש. לבני 50 אין פה עבודה אז בטח לא לבני 60. לא כל עם ישראל עובד בכנסת או בבנק ישראל עם קביעות בעבודה משכורות עתק אחזקת רכב קרן השתלמות ועוד הטבות . בטח לנגידה לא כדאי לצאת לפנסיה. צודקת גב' שטראוס מי שזה יקר לו שלא יקנה שבוע עגבניה לא נורא ככה החקלאים יורידו יותר מהר מחיר. אני לא קונה ב 15 שח לקילו עגבניות בפרנציפ. ומה עושה הממשלה כדי שהעגבניות לא יגיעו למחיר הזה - שום כלום. פעם עגבניות עלו שקלים בודדים מה קרה שזה נהיה מצרך נדיר פתאום כחלון פופוליסט מאז הגיע להיות רובין הוד יותר רע לאזרחים מצבי האישי לא השתפר בזכותך . להפך.
19 סתם מישהו 14/04/2016 15:37 אני בעד לתת לשניהם בעיטה בתחת (ל"ת)
18 משפט מדויק של שטראוס 14/04/2016 15:36 "שחקלאים מרימים ידיים, לא רק שלא יהיה מה לאכול, גם..." (ל"ת)
17 איש טיפש 14/04/2016 15:33 כחלון אתה כשלון.לא אצביע לך בבחירות הבאות (ל"ת)
16 אבי לוי 14/04/2016 15:31 כחלון פשוט בלחץ. גם לו יירד השומן מהשפתיים בקרוב
אל תשתין לבאר של רעיה שטראוס. בזכותה קבלת קצת השכלה.
15 כחלון 14/04/2016 15:29 אדוני שר האוצר, אסור לפגוע בחלאים, ובכלל מוצרי החקלאות
הבעיה היא במוצרי המזון המתועשים הם יקרים מאוד, ראה כל השימוריםוהשווה אותם לטריים.~~~ בגדול רעיה צודקת,
14 ' 14/04/2016 15:26 ביום שצעירים לא יאכלו עגבניות המדינה הזו גמורה.
תמכרו את הדירות שלכם לג'בהאת אל נוסרה . בהצלחה. שכחתם איפה אתם חיים הא? עבר הרבה זמן מסבב הלחימה האחרון הא? אלה שאומרים להם לא לאכול עגבניות היו בסג'עיה ומה הם יחשבו על כזה משפט?
13 דני פרידמן 14/04/2016 15:24 במקום לענות לגופו של עניין
כחלון צריך להתייחס לנושא מצוקת החקלאים ובמקום זה הוא משתלח ברעיה שטראוס ממשפחה שתרמה למדינה לא פחות מכחלון. ב ו ש ה
12 Yaronsng 14/04/2016 15:23 כחלון תמיד היה דמגוג פופוליסט (ל"ת)
11 היי טק 14/04/2016 15:11 כחלון דמגוג בוטה שגנב את דעת הבוחרים בהבטחות שוא
הבטיח לפרק את מונופול הגז למרות שידע שהוא חבר של מימון. הבטיח שלא לשבת בקואליציה של 61 חברי כנסת הבטיח להוריד את מחירי הנדל"ן הבטיח להתפטר אם יכשל בהורדת מחירי הדיור טוען שתקציב דו שנתי הוא אסון אבל מה לעשות ביבי רוצה. ועכשיו הוא הורס את החקלאות בישראל באופן סופי. ואז כמישהי עשירה מדברת בעד החקלאים הוא פותח עליה פה ג'ורה.
10 1bar hai 14/04/2016 15:05 מחירי המזון
אדון שר האוצר, האם בדקת כמה עולים הבד"צים למיניהם, שמפרנסים אלפי משגיחים. הרבנות לא מספיקה? הפער השוק כמה עולה? העיקר להרוס את החקלאות. מחר נייבא גם פקידים ושרים חכמים יותר
9 יסר 14/04/2016 15:01 הבלון בחלון
יש לנו בחילה מבחלון הבלון
8 בא 14/04/2016 14:59 מחיר הדירות ירד !!בקרוב אתה עובר
למשבצת של קדימה !!! אתה לוזררררר
7 אורן מהגליל 14/04/2016 14:57 שר טיפש
אני לא מכיר את רעיה שטראוס. האמת - גם לא את שר האוצר. אבל בעקבות הכתבה מצאתי בויקפדיה (סליחה, לא היה לי מקור יותר טוב) שרעיה שטראוס היא אחת הנשים הנדבניות בישראל, ובמיוחד בגליל. חבל שבשם הפופוליזם וההתלהמות שר האוצר מוכן "לשרוף" גם אנשים שפועלים למען חברה שוויונית וצודקת. בין אם רעיה שטראוס צודקת באמירתה (שלפי הכתבה נועדה להגן על חקלאי הצפון) ובין אם לא - אין מקום להתלהמות נגדה. חבל.
6 אחד העם 14/04/2016 14:56 כחלון מציב מראה לשטראוסים, קייננים וכד
ולמען ההגינות, רוב האזרחים, לו רק יכלו, היו גם הם מתנהגים כמותם. ככה זה בסדום.
טובי 14/04/2016 18:03 שיסתכל הוא במראה ויראה איזה אידיוט ניבט ממנה (ל"ת)
5 אחד העם 14/04/2016 14:55 כחלון מציב מראה לשטראוסים, קייננים וכד
ולמען ההגינות, רוב האזרחים, לו רק יכלו, היו גם הם מתנהגים כמותם. ככה זה בסדום.
4 צדקיהו 14/04/2016 14:51 כחלון נכשל בהורדת מחירי הדיור - צריך להתפטר
כחלון רץ על מחירי הדיור כחלון נכשל כשלון חרוץ לא רק שמחירי הדיור לא ירדו אלה הם עלו ויותר גרוע כחלון כבר לא רוצה להוריד את מחירי הדיור לפטר את כחלון כמה שיותר מהר לטובות אזרחי המדינה
3 אחד 14/04/2016 14:50 לא מטפלים בבעיה האמיתית: פערי התיווך
החקלאים מקבלים 1-2 שח לקילו על תוצרת שנמכרת לצרכן ב 6-7 שח ומעלה. הרשתות והמתווכים מקפיצים את מחיר הירקות והפירות במאות אחוזים. בהם צריך לטפל.
2 יוסי 14/04/2016 14:50 הטייקונים והרשתות
הם הראשונים המנצלים את החקלאים ומשפילים אותם לכן האינטרס של הגב' ואחרים לשמר אותם קטנים חלשים ונזקקים לא מאהבת מרדכי... הגיע הזמן להחזיר את המדינה לעם !
1 ארה"ב 14/04/2016 14:34 מוכרים פלפלים לפי יחידות כל אחד דולר במבצע (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש