פוטין רוצה נקמה: תראו את הפרס הכספי שיקבל מי שימסור מידע שיוביל לטרוריסטים שהפילו את המטוס בסיני

 |  (22)
פסל השור של וול סטריט, צילום: Getty images Israel
ראש שירותי הביטחון ברוסיה, אלכסנדר בורטניקוב, הודיע הבוקר באופן רשמי כי הפלת המטוס הרוסי מעל שמי סיני בסוף חודש אוקטובר בוצעה ע"י טרוריסטים. לפי בורטניקוב, מדובר היה בפצצה תוצאת בית ששווה במשקלה ל-1 ק"ג של TNT וגרמה למטוס להתפרק בעודו באוויר. לדבריו, סימניה של הפצצה ניכרו בשברי המטוס.
בתוך כך, סוכנות הידיעות הרוסית הודיעה היום על פרס כספי בסך 50 מיליון דולר שיינתן למי שיימסור מידע שיוביל ללכידת האחראים להפלת המטוס. פוטין עצמו הנחה את הכוחות המיוחדים ברוסיה להתמקד כעת במציאת האחראים למעשה הטרור הזה: "אנחנו מתכוונים לחפש אותם בכל מקום, למצוא אותם - ולהעניש אותם". 
 
תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    הזדמנות לרפד את המודיעין שלנו
    גידי 23/11/2015 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסכום של 50 מליון דולר אז יאללה ביבי תן הוראה להגיד מי עשה את זה בדיוק (כי נראה לי שאנו יודעים ) ושפר את יכולות המודיעין והסייבר בכסף הזה .
    סגור
  • הצחקתה אותי!!!
    מוטי 28/11/2015 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה האשליה שמוכרים לך בטלויזיה כל יום ביומו (ממלאים לך את המוח במה שהם רוצים שתחשוב). הם לא יודעים ולא רק זה המודיעין הישראלי אפילו לא יודע מי המחבל הבא ואיפה יצוץ. אם אתה עדיין לא מאמין אז תיכנס ותקרא חדשות של החודש האחרון שקורות בישראל(בכל יום מספר פיגועים כמו דקירות בכל הארץ). אני אגלה לך עוד מחשבה שלי : לדעתי אנחנו דור מחורבן שלא עושה כלום חוץ מ"סלפי" וטוקבקים!!!
    סגור
  • 16.
    כלום כסף. 50 מיליון לחלק למיליארד וחצי...
    אייל 22/11/2015 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשו את החשבון...
    סגור
  • 15.
    הם צריכים להיות מודאגים מאוד
    דונלד דאק 20/11/2015 03:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לפני 30 שנה החיזבאללה חטף כמה דיפלומטים רוסים יחידת הקומנדו הרוסית נשלחה לשחרר אותם עד שהגיעו 1 הדפלומטים נרצח.היחידה גילתה מי הרוצח הגיעה למשפחתו תפסה אחד מהם ולפני שירתה לו כדור בראש הם חתכו לו את הביצים כן שמעתם טוב את הביצים הם שלחו למחבלים את הביצים בתוספת רשימה של כול שמות המשפחה שלו מאז במשך 30 השנה האחרונות לא נחטף רוסי 1 בלבנון המסר הועבר במלואו מי שיתעסק איתנו יחטוף.אילו הייתי המחבל או המחבלים שעשו זאת הייתי דואג .הסיפור הזה אמיתי לא המצאה ולא דמיון.
    סגור
  • 14.
    לא מבינה. שרותי הביון הרוסיים לא יכולים למצוא בלי פרס?
    שרון 19/11/2015 16:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפשר להבין שפוטין רוצה להרתיע מפגעים פוטנציאליים ולכן ההכרזה, אבל שרותי הביון הרוסים אמורים להיות יכולים למצוא את ראשי המפגעים בלי לשלם 50 מיליון דולר. בכל מקרה שיהיה להם בהצלחה ואני מקווה שהאחראים לפיגוע המחריד יקבלו את העונש המגיע להם.
    סגור
  • 13.
    הוא לא מתכוון לעצור אותם אלא לעצור את החיים שלהם.... (ל"ת)
    כ 17/11/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 12.
    פוטין עוד יקרע להם ת'צורה, בידיו
    ראזגבורא ראזגבורא 17/11/2015 17:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הוא לא יבדוק מה אומר החוק[ן] הבינלאומי, ולא יחשוש מגינויים של האו"ם [שמו"ם]ואם התקשורת במדינתו תדבר מילה נגד מעשיו זה יהיה התזוזה האחרונה שלהם.באגאבונד !!!
    סגור
  • 11.
    גבר אמיתי לא כמו נשיא צרפת
    warren_buffet 17/11/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    8 0
    גבר אמיתי לא כמו נשיא צרפת
    סגור
  • 10.
    ככה צריך - להוציא חוזה עליהם כמו במאפיה
    דני 17/11/2015 14:41
    הגב לתגובה זו
    10 0
    50 מיליון זה הרבה. היה צריך לדרוש גם שיטפלו בהם ויביאו לו את הראשים.
    סגור
  • 9.
    אנחנו צרכים פוטין לשנתיים יעשה סדר גם עם הדתיים (ל"ת)
    בוריס 17/11/2015 14:25
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • טען עוד
  • פוטין קודם כל יעשה סדר עם קשקשנים כמוך
    א 18/11/2015 09:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    רק הדתיים מפריעים לך? טייקונים, ועדי עובדים גדולים, התנועה האיסלמית זה בסדר?
    סגור
  • 8.
    שפוטין יאיים ש"יזרוק את המחבלים לתוך הג'ורה"
    שמטוב 17/11/2015 14:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה היה האיום של פוטין לאחר פיגוע המוני שעשו מחבלים ברוסיה לפני מספר שנים (נדמה לי, מהזכרון, שהמחבלים אז היו מצ'צ'ניה).
    סגור
  • 7.
    שאלה מה שווה יותר 72 בתולות בדימיון או 50 מיליון בדמיון (ל"ת)
    חחחה 17/11/2015 14:18
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 6.
    תכין את הכסף
    פוטין אני אספר לך 17/11/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לפוטין ולשירותי הביון (המחורבנים) שלו ולא רק שלו : עשו את זה איסלמיסטים שעובדים בנמל עצמו, דביל! אני אפילו אתן לך המחשה (לשמות תגיע לבד). 1-יש נכון להיום במצריים כ-60% "איסלמיסטים" (זכרו כי בבחירות לאחים מוסלמים במצריים שהיו אחרי מובראכ הצביעו כ-60% אוכלוסיה) 2- מתוכם (וזה סטטיסטיקה פשוטה) יש כ-10 עד 30% קיצוניים (נ.ב. זה סטטיסטיקה שנכונה לגבי כל עם דוגמאת בסקים בספרד)!!! 3- עכשיו נעשה חשבון לדוגמא כי בנמל תעופה בחורגדה (או בכל נמל מצרי אחר) עובדים 1000 איש ומתוכם כ-600 איסלמיסטים או תומכיהם ומתוכם 60 (לפי מינימום של 10%) קיצוניים. אז נשאר לך רק לסננן ולעשות עבודת שטח. דבר ששירותי הביון שלך כבר מזמן שכחו כי, כיום עובדים שם כל סוחבי המזוודות למיניהם בדיוק מה שאתה הייתה אצל אדון סובצ'ק בשנות ה-90!!!
    סגור
  • 5.
    לטרוריסטים יש מקום לדאגה, פוטין הוא לא
    עופר 17/11/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אובמבה הברברן , פוטין מבצע מבלי לקשקש הרבה
    סגור
  • 4.
    חבל שאין לי מידע. (ל"ת)
    בלש גשש 17/11/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 3.
    גרידי
    גרידי 17/11/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 4
    איך ידאגו שאוכל הכרוב ישלם את הפרס?
    סגור
  • 2.
    הם יבטיחו גם יותר ובסוף יגידו שהתכוונו ל 5,000 רובל (ל"ת)
    ק.ג.ב. 17/11/2015 12:19
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 1.
    שיפעיל את הסוכנים שלו ששתולים ב8200 (ל"ת)
    אנונימי 17/11/2015 12:08
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • סמרטוט למה אתה כותב כך
    יחי 17/11/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מקווה מאד שהוא יראה להם מאיפוא משתין הדג
    סגור
  • אנונימי, אתה צריך להחליף את הזיהוי שלך למפגר (ל"ת)
    עופר 17/11/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • מפגר מי עשה אותך ותהיה כפרה עלינו